Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Pls Cosby, mne pujde zapsat tazne nebo ne??? Ohledne tazneho tam kolonky mam a pripravu asi nemam ...DIk za info 

Výstřižek.PNG

Pokud neudělá úředních chybu tak ne.Přesně tohle jsem na dopravce řešil,pak ze škodovkou a bohužel.Bylo mi i řečeno jak jsem již psal,že tohle budou mít všechny auta,které si člověk neobjedná s přípravou

Ale počkej, co jsem si já myslel, tak auto bez přípravy má v TP v hmotnostech nuly "0" tam to zapsat nejde, auta s přípravou by měli mít to co psal p2p a tam by to mělo být možné..

Psalo se o tom ve SM 09/19 a podle mne Cosby nema pravdu. Pokud je koloka O1/O2 vyplnena, auto muze tahat vlek. Pokud je 0/0 uz nikdy nebude moci.

 

image.thumb.png.5279816b4ee657cb4e864d66f66b937a.png

Cosby má pravdu.  Jen dodám že u nového superba stojí příprava 10tis a auto přímo s tažným 15tis.   Proto volba byla jasná :) sice ho zatím nevyužiju ale je tam.

před 2 minutami, OnMiT312 napsal:

Psalo se o tom ve SM 09/19 a podle mne Cosby nema pravdu. Pokud je koloka O1/O2 vyplnena, auto muze tahat vlek. Pokud je 0/0 uz nikdy nebude moci.

 

image.thumb.png.5279816b4ee657cb4e864d66f66b937a.png

Toto je ale auto s přípravou ne?

Nemyslim si. Nase SIII taky nema pripravu a v TP O1/O2 je vyplneno. V tom clanku se ale prave psalo, ze se to zmenilo se zavedenim WLTP. Drive bylo O1/O2 vyplneno vzdy. Se zavedenim WLTP pak je vychozi 0/0 a jen vozidla s taznym nebo pripravou maji vyplnena realna cisla.

Upraveno od OnMiT312

Je to možný.  Musel by tady někdo se Supem po faceliftu se podívat co tam má napsáno pokud auto nemělo ani přípravu.

WLTP do toho mohlo kecat to jo...

Ano,musí tam být ta třída ,pokud není nic,TZ prostě nepřihlásíte.Nevím,od kterého roku to platí.

Psal jsem,co jsem osobně vyřizoval.Kamarád neměl v TP napsáno nic.Prvně jsem volal na DI,kde mi řekli,že mu to nepřihlásí,pak jsem volal kamarádovi přimo do Škoda -auto a on mi to potvrdil.pokud není kolonka vyplněna,je smůla.

Je možné,že nějaký neuvědomělý úředník by to zapsal,ale pochybuji,i oni mají školení a možná by jim to v systému vyjelo-že nelze zapsat.

Co mi říkal kamarád ve škodovce,td už to budou prý mít zapsané pouze a jen auta s přípravou pro TZ

Ahojte.Neviem ako v cz ale na Slivensku pokial je vyplnena trieda tazneho a zapisane maximalne hmotnosti pre brzdeny /nebrzdeny prives,nie je problem zapisat tazne.Mal som tak na S 2.Predpokladam to iste aj v CR.

Skoda na S3 nikde nevylucuje domontovanie tazneho.

  • 3 týdny později...

Ahojte.

Len maly update,tazne oficialne zapisane-cize zhrniem:

Auto je s DCC,bez origo pripravy v zavode(co podla niektorych stranok zanemna ze sa neda domontovat tazne),kupil som origo pripravu,origo tazne,origo novu RJ,v Skode cez ODIS doprogramovane ako treba a vystavene papiere,nasledne zapisane do technicaku.Pred zapisom v technicaku boli samozrejme uvedene hodnoty,kolko kg moze tahat brzdeneho a kolko nebrzdeneho a ake ma dovolene zvisle zatazenie zavesu.

 

A teď se v tom vyznej....

Odesláno z mého SM-N960F pomocí Tapatalk

"Bez origo přípravy v závodě" se ale datuje od nějakého roku.

pokud jsi v TP vůbec neměl zápis ISO... ,je to divné,možná u Vás na SK to je jinak

Nepíšeš jaký r.v. máš auto?   Podle mě se to měnilo až od určitého roku.  Pak začali do techničáku psát  -  /  -  a od té doby to prostě nezapíšeš

Ani na Slovensku, nema to vliv?

Ahojte.

Podla mna je chyba v preklade textov,ktore auta nemaju moznost dodatocnej montaze tazneho.Ako som niekde pisal,ak si pozriete stranku SK,anglicku a nemecku so skoda prislusenstvom,vsade je napisane nieco podobne ale predsa ine,rozdiel je ciarka,a ma zasadny vplyv.Co je jasne,ze auta so 2,0tdi 4x4,140kw,tam sa neda bez origo pripravy montovat tazne(uvedene aj v origo montaznej prirucke kabelaze tazneho).Dalej som si vsimol,ze auta s Greenline a DCC(divna kombinacia) nemaju moznost dodatocnej montaze tazneho zariadenia.

Keby som teda veril Slovenskemu prekladu,moje auto nemoze mat tazne,ale predsa ma,cize plati Anglicky preklad a aj nemecky(mam vyrobene po 22.2.2016).Vsimnite si ale poziciu ciarky v Sk a Eng preklade.

Pre uplnost:eshop skoda SK

Obmedzenie:  Pri nasledovných špecifikáciách nie je možné ťažné zariadenie namontovať, ak nebolo takéto vozidlo vybavené prípravou zo sériovej výroby: Greenline, obsahuje reguláciu tlmičov, motorizácia 2,0 TDI/110 kW 4x4 s manuálnou prevodovkou, motorizácia 2,0 TDI/140 kW 4x4 s automatickou prevodovkou.

 

Eshop skoda DE:

Nicht für Greenline (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Superb III 2,0 TDI/110kW 4x4 mit Schaltgetriebe (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Superb III 2,0 TDI/140kW 4x4 mit DSG-Getriebe (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk) // Nicht für Fahrzeuge mit adaptivem Fahrwerk DCC (Einschränkung gilt nur für Fahrzeuge ohne Vorbereitung ab Werk und nur für Fzg. bis Produktion 22.02.2016) //

Eshop skoda Eng

Restrictions: It is not possible to install tow bar on the following cars without the preinstallation kits: Greenline equipped with the damper regulation, engine 2.0 TDI/110 kW 4x4 with a manual transmission, engine 2.0 TDI/140 kW 4x4 with an automatic transmission.

Co sa tyka mojho auta,mam 1,8TSI L&K s DCC ,M6,mod.rok 2017.Aj povodne v origo papieroch boli zapisane hmotnosti pre tahanie privesu,avsak typ tazneho zariadenia bol nevyplneny.Co sa tyka MR 2020 tam som este technicky nevidel,ale zatial vsetky SIII technicaky co som videl na SK mali aj bez tazneho vypisane dane kolonky.Myslim si preto,ze ani v cechach neexistuje dovod,preco by tazne neslo zapisat,ak sa jedna o auta od MR2016-2019 a maju vyplnene hmotnosti v technicaku.

Dlhy post,ale snad niekomu pomoze.

Ak niekto chce viac detailov z instalacie,kludne ma kontaktujte.

  • 8 měsíců později...

 

Dobrý den, pánové,

na 2.0 TDI 110kW, 4x4 manuál bez přípravy jsme dodělali odnímatelné tažné zařízení Westfalia s elektroinstalací, která by měla umět odpojovat PDC (https://www.tazne.cz/typova-elektropripojka-skoda-superb-2015-13pin-erich-jaeger-p61774/).

 

Nicméně se tak neděje, Při zapojení přívěsu se nezobrazuje ikonka vleku za autem a čidla se neodpojí. V kodování auta je všechno nastavené. Nesetkal jste se s tím někdo nebo nějaké doporučení?

Díky

Upraveno od stillion

  • 5 měsíců později...

Hmm neukazuje Ti ziadnu chybu komunikacie  s riadiacou jednotkou?

Potřeba:Zkontrolovat zapojení,udělat scen ve VCDS celého auta

  • 2 týdny později...

Chlapi, zezadu do mě lehce ťukla ženská ale nárazník je jen trochu šmournutý - začala ale svítit kontrolka zajištění tažného, je to jen na nějaký reset nebo se tam mohlo něco přecvaknout? Tažné bylo v té době schované. Je velká fuška sundat nárazník a podívat se?

Aby z toho tuknutia nebola za oprava za 3000E

Jetsli to mas sepsany na nehodu tak bych sel do servisu. Tenkrat do moji stary feldy taky tuknul typek a koukal s ze jen odrenej nraznik, no akdyz sem otevrel kufr tak sem ho uz nemohl zabouchnout. Zadni oricka byla o 20mm zarazena dovnitr. Vim ze to byla stara felda a opravu sem provedl palici, ale tady by to mohlo byt drazsi uz jen kvuli taznymu 😉

Urcite treba riesit cez poistnu udalost,tazne samostatne stoji 660€,elektronika na vyhodnotenie zaistenia je schovana za vyztuhou,cize bude asi nacate.

 

Já to samozřejmě v budoucnu pořeším, jen na to teď nemám čas, nechám to na servisní prohlídku, chci se jen zbavit té hlášky a blikající diody. Te6 jsem si dohledal nějaký instalační obrázek a vidím, že tam je nějaká škatulka co má číslo 945-055,5 - to je co, ten snímač? Domontovával si to někdo? Nemůže to být ten problém?

Tazne.JPG

Tak už jsem přišel na ten problém a je to na facku. Vzadu je normálně pod nárazníkem taková profilovaná ocelová podélná vzpěra, která ho tvarově kopíruje. A když na to jde lehké bouchnutí, tak to chytí a maximálně je na nárazníku šmouha. Ale když je tam to tažné, tak oni vzpěru vyhodí, respektive ji tam ve fabrice nedají a je tam jen ta podélná tyč tažného, která má na sobě ostré vzpěry a také kabeláž, která místo toho aby byla schovaná, tak je naopak vedena stranou k tomu nárazníku, je tam i přišroubován konektor, který spojuje kabeláž tažného s kablíkem toho čidla zajištění, které je součástí mechanismu výklopného kloubu. To musel vymyslet nějaký idiot . Takže jsem si volbou tažného způsobil slušný problém, kdy lehké ducnutí zdevastuje kabeláž, nárazník se celý prohne dovnitř, prosekne se o to tažné, promáčknou se ty stříbrné rámečky, potrhají spodní plasty. Ta kabeláž je součástí toho kloubu, jako náhradní díl jsem to nenašel.  

Když jsem to počítal, tak normálně by to asi stačilo rozleštit, maximálně spodek toho dolního prolisu nárazníku  přestříknout bez demontáže. Teď jsem si to spočítal a těch 3000E, jak někdo psal, nemusí být nakonec daleko od reálu. Jsem idiot, že jsem takovou kravinu jako je tohle tažné vůbec chtěl. Simply clever.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.