Přejít na obsah

Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter


Doporučené příspěvky

před 23 hodinami, Martab napsal:

FIII FL to umí standardně, před FL to umí jen u řidičova okna, a to ještě jen podle konstalace hvězd, polohy měsíce a směru větru... Jinak řečeno spíš to nefunguje emoji53.png

U mně se to chová normálně aktivuje se 6 položek v caristě v 3.9.3  pak dáš reset 

A praxe: 1zmačknuti  zamkne auto 

               2 zmacknuti přidrženi  zavře okno a naopak (jen řidič) ? to mám před FL 

 

Editováno: , autor: Milan Janyška
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem si aktivoval 

COMING  HOME Light přes mlhové světla  

Coming-home lights use - low beam

                                            - *fog lights*

Je potřeba pak dodatečně vypnout :

Left low beam as Coming-home light  - no

Right low beam as Coming-home light  - no

IMG_20190708_071946.jpg carista 4.0.5 ?

Editováno: , autor: Milan Janyška
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím chalani, počujte mám taký problém, objednal som si ten original carista adaptér a nepasuje mi rozmerovo do toho konektoru v aute, resp naráža na plast ktorý je okolo OBD konektoru... Neviete ako by som mohol ten konektor vycvakbúť von? Vyzerá že drží na zúbkoch ale nešlo mi to von a nechcem tam niečo zlomiť... Roomster 2014

Odoslané z STF-L09 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak sa mi to podarilo vycvaknut z tych zubkov,treba si to dole a hore podpacit ,dole je jeden zubok a hore 2 , len neviem preco mi Carista nezobrazuje moznost aktivovat asistent rozjazdu do kopca... Existuje nejaká verzia aplikácie na ktorej vám to išlo zapnúť?

+ takisto som zapol funkciu coming home/leaving home a tá sa nespustí ani na bliknutie diaľkovými...

Editováno: , autor: juraj07
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 10. 7. 2019 na 15:58, LukášCBR napsal:

Zkoušel někdo aktivovat zaškrtnuté položky? Případně bych rád znal i jejich opravdový význam. PS: do češtiny jsem si to přeložil. Jde mi vyloženě o změnu samotnou.

 

IMG_0946.jpg

 

Hoj, jo jezdím s tím a OK. To první omezuje krouťák z nízkých otáček, takže jak to vypneš, trochu lépe to zrychluje. To druhé zase udělá normální odezvu na plyn, tzn. že když budeš mít plyn na 50% dostaneš 50% výkonu bez ohledu na to, jak rychle plyn stlačíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem si taky koupil Adapter a pár věcí jsem si změnil. O adaptéru píšu v samostatném tématu:

Vyzkoušel jsem nastavit:

  • otevírání a zavírání okna řidiče dálkovým ovládáním FUNGUJE
  • Dodatečné setření stěrače po ostříknutí okna (tear wipe) u předního i zadního okna FUNGUJE
  • HHC FUNGUJE
  • Vypnutí S/S nastavením na 12,1V FUNGUJE
  • Omezovač kroutícího momentu (přepnuto z MEDIUM na DISABLE). NEVÍM, nepozoruji žádný rozdíl, případně je tak nepatrný, že to nepoznám.
  • Nastavení plynového pedálu (přepnuto z GRADUAL na DIRECT). NEVÍM, nepozoruji žádný rozdíl, případně je tak nepatrný, že to nepoznám. Spíš si myslím, že GRADUAL, Controled by time je "učící se mód" dle stylu jízdy řidiče a ta druhá možnost DIRECT je vypnutí toho učícího se módu a nastavení dle polohy plynového pedálu. Takže když s tím autem člověk jezdí svižně, tak změna na chování plynu je u této položky minimální nebo nulová.

 

Některé nastavení co jsou tady na screenech tam nemám, ale to je dáno verzí aplikace a typem auta. Např. nastavení protočení ručiček tam není.

Pro zájemce nahrávám všechny položky co jsou dostupné pro RAPID 1,2 TSI MR 2016 v Carista 4.0.5b.

Screenshot_20190716-164041_Carista.thumb.jpg.40b4d118a05bdead6ac960a8d2f13678.jpgScreenshot_20190716-164106_Carista.thumb.jpg.251bd7124cfa13d4e711c9fa7e2ef2d2.jpgScreenshot_20190716-163935_Carista.thumb.jpg.57c9c0203f6ecff398d0ccfd89fb76e2.jpgScreenshot_20190716-164012_Carista.thumb.jpg.e99817f4b93dd571af9fb5bbc44b92ad.jpg

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jirko, Jen k těm 2 posledním položkám, u kterých si nejsi jistý jestli fungujou. To, že caricta něco nabízí a ty si to změnil, tak nutně neznamená,že to bude fungovat. Upřímně nevím proč by zrovna 1.2tsi měla mít nějaké omezení kroutícího momentu.

 

Na svém 2.0tdi používám v rámci jízdních režimů sport. Změnil jsem omezení krouťáku z low na vypnuto a rozdíl šel poznat. Sice opravdu pouze trochu při pružném zrychlování, ale šel.

 

Co šlo poznat ale hodně, tak byla změna charakteristiky plynu z gradual na direct, na to jsem si musel chvíli zvykat. Jestli ti nastavení funguje jde poznat i na volnoběh. U gradual pokud mačkáš plyn různě rychle do cca stejného místa, tak ti vyletí motor pokaždé do jiných otáček. Pokud ti funguje nastavení direct, tak ti motor vyletí +- pokaždé do stejných otáček i když mačkáš jinou rychlostí. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte. Nemá niekdo skúsenosti s nastavením zostávajúceho paliva - kalibrácie, myslím na hodnotu 4 ako tu niekdo písal ma byt. Mam octaviu III kombi 1.6 tdi greenline 81KW 6 stupňovu kód motoru CRKB r.v 12/2014 model 2015 a píše mi toto vždy keď sa snažím zmeniť pôvodnú hodnotu 12.8

Carista 4.0 beta 5

 

Vdaka za rady 

Screenshot_Carista_20190718-135609.png

Editováno: , autor: goldman5
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@aamooner Jo to tím klidně může být. Opravdu rozdíl nepozoruji. Tu odezvu plynu vyzkouším jak píšeš, ale už s tím jezdím od úterý a rozdílu jsem si nevšiml. Asi to změním spátky jak to bylo. Vím, že v každé verzi Caristy je pokaždé jiné množství nastavení a některá jsou i pro dané motorizace a výbavy nesmyslné. Např. u mě položky okolo automatické převodovky. Mám manuální, ale ta nastavení tam jsou.

 

Napsal jsem to spíše pro všechny majitele stejného vozu a MR, aby věděli co opravdu funguje a co asi ne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl jsem se optat, co umí položka Battery charge display (req. instrument cluster support) *DISABLED/ENABLED"? Stav nabití akumulátoru?

 

A co musí vozidlo podporovat (vyžaduje podporu instrument clusteru ...to je panel s budíky?)? Píše mi to, že nastavení není podporováno vozidlem nebo je třeba před tím povolit někde něco jiného.

 

Předpokládám, že ta prostě moje kára (OIII FL) neumí a mám smolíka. Zkoušeno v Caristě 3.8.4.

Editováno: , autor: parezorg
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

 

Battery charge display   u budíku máš tlačítko na nulování tripu když ho podržíš tak ti ukáže čas,servis,a stav baterie zkus carystu v3.9.3 mě to šlo aktivovat ale mám FIII 2016 style 

Fuel tank capacity CALIBRATION   píše mi to samé 

Throttle response behavior také jsem zkoušel změnit na direct  a chová se jak tu někdo psal:

když budeš mít plyn na 50% dostaneš 50% výkonu bez ohledu na to, jak rychle plyn stlačíš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 19. 7. 2019 na 10:45, Milan Janyška napsal:

 

Battery charge display   u budíku máš tlačítko na nulování tripu když ho podržíš tak ti ukáže čas,servis,a stav baterie zkus carystu v3.9.3 mě to šlo aktivovat ale mám FIII 2016 style 

 

 

Tak jsem to pro změnu zkusil s Carista 4.0 beta 8 ...a to samé... "The vehicle is rejecting the new setting value. It's possible that this setting is not supported by your vehicle or that it must be enabled via a different setting.". Zapomněl jsem tedy zkusit, jestli nefunguje v defaultu to podržení tlačítka pro nulování tripu (když jej budu držet, tak mi nevymaže trip?).

 

Také je divné, že mi to píše třeba "Hill hold assist (if equipped) - DISABLED" ...i když v autě z výrobu je (OIII FL Style 2019) a funguje.

 

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...