Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo
20 minutes ago, bojler said:

Tak dlouho jsem hledal a přemýšlel, až jsem se dnes prošel kolem auta a řekl si, že 3 cm budou asi dobrý a objednal Eibachy :-)

Odkial objednane? Prave na tom pracujem aj ja ale ja beriem jedine z nemecka. V CZ su ceny dost vysoke, aspon H&R boli skoro o 150 euro drahsie tu ako z nemecka

Vloženo (editace)

S dopravou E10-85-041-04-22 za 4 151Kč + 45Kč za vyzvednutí. Chtěl bych stihnout do konce příštího týdne montáž, tak jsem zahraničí ani neřešil. Klasika osvědčený postup přes Zboží.

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Pozaram prave ze cena je serioza. Riesil som prave cez inu prazsku firmu asi 4 mesiace do zadu a cena nebola dobra..

 

Idem na to aj ja, objednal som do predu aj vrchne ulozenia ked uz to ide von. 

 

 

Vloženo (editace)

Ale zdá, vlastně ani nevím, proč jsem to objednal. Jsou buď jenom takhle snížené a nebo ze sportovního podvozku. Žádný kompromis. V prvním případě se bojím vzhledu (panebože chraň aby to vypadalo jako tuning), ve druhém je vlastně nejisté, jestli by se něco vyřešilo (protože problémy měl i Ferda a ten to musí přece vědět).

 

V pondělí by mělo být hotovo. Zítra si vyzvedávám pružiny v balíku. Musím ještě vyřešit otázku dorazů. Dávals je tam? Jaké?

Editováno: , autor: bojler
Vloženo

Na předek jsem dal co bylo součástí balení a zadek jsem dal ty co tam byly. Akorát jak to bude dost snížený tak nebude úplně v pořádku zadní geometrie. Budou asi v červeném odklony. Uvidíš

Vloženo

Urcite necham udelat geometrii. Jenom nevim, jak se budou tvarit na to, az jim reknu, ze chci G02.., coz by mely byt hodnoty pro "sportovni" podvozek. Nemá nějakou "dokumentaci" přímo Eibach? Chápu, že je to (šmarja co jsem to udělal) tuning a nabízí i takový věci, jak jsou podložky. Ale skoro bych čekal, že to nějak seřídit na správné hodnoty půjde.

Vloženo

Zdravím, někde doma bych měl mít ty hodnoty geo pro G02, je to pár čísel na A4ce. Co mě překvapilo, že stejné hodnoty má i S2 a GEO G02 pro S3 od Eibach je podobná (né stejná) číselně, jako G02 od Škody. Jinak geo si nechám dělat všude možně a problém v tom není. Podložky, jak bylo zmíněno, mám taky a hodnoty geo jsem neměnil. Jízdně je to pak, že tlumiče jsou tužší, ale ty podložky trochu houpou (delší "rameno"), že auto je měkčí, takže se to trochu bije ve smyslu, proč mám tvrdší podvozek, když pak podložky ten podvozek změkčí, ale já osobně si nestěžuju. Hodnoty rád zveřejním, pokud bude potřeba a najdu je. 

Vloženo

Prilozim pre inspiraciu foto od panov z Norska superb 3 na strunach eibach a na 20",  kola sa mi nepacia, ale znizenie je celkom ok. 

 

Svoje som uz objednal tiez, snad to bude vypadat ok na 19" ale rad by som obul 20" Ak by chcel niekto vidiet foto pres trak mozem poslat...

 

 

64654765_10157102606705210_6729784788678344704_n.jpg

64909762_10157102606800210_8856424956095889408_n.jpg

65291612_10161941449445711_6826688072738930688_o.jpg

Vloženo

No su to pruziny od eibachu v oboch pripadoch. 

 

Posielam este nieco na 19" s eibachom tiez. 

 

ja som prave objednal 8jx20 ET 41 z kodiaqu + planujem 235/35/20 dufam ze to s eibachom nebude zla kombinacia.  Premyslam ci by som nemal dat nahodou 235/30/20 k tomu znizeniu

 

65275211_10156029324057172_2195947436197806080_n.jpg

Vloženo

Kola nebudu komentovat, tohle je sekce k eibach pružinám, ale 20” a eibach nebude problém. To 20” kolo bude fyzicky menší - 20”+35% profil, než větší 19”+40% profil.

Vloženo

Vážení přátelé, ano. První dojmy jednoznačně pozitivní. Aktuální stav je tedy Bilstein základní řada ve verzi pro Passat a Eibach pro Superb. Auto se přestalo houpat, je pořád dost měkké, nejlepší zlepšení je v reakci na volant.

Vloženo
Kola nebudu komentovat, tohle je sekce k eibach pružinám, ale 20” a eibach nebude problém. To 20” kolo bude fyzicky menší - 20”+35% profil, než větší 19”+40% profil.

Podľa mňa rozdiel veľkosti kolies bude minimálny až zanedbateľný.
Vloženo

Velka spokojenost, vcera jsem vecer jel vecer jeste cca 40km na mixu povrchu a typu silnic. Konecne je jizda prijemna, auto je mnohem klidnejsi, odpadlo neustale nesmyslne pohupovani a nervozita. Je neskutecne, jak lehce ted auto jede a zataci. Na velkych nerovnostech se mirne zavlni, ale oproti predchozimu stavu je to nesrovnatelne lepsi, je to proste vyrazne vetsi nez OIII. V jedne 180ti stupnove zatacce mne prijde, ze bud ESP nebo XDS zbrzdi velmi vyrazne, to jsem zatim nikdy u jineho auta nezazil. Zkusim projet s vypnutym ESP.

 

Vyhledove by stalo za to vzit tuzsi stabilizatory. Porad se docela dost naklani.

 

Vyska zatim ok, zvlast zepredu to ma trochu jiny vyraz. Jsou trochu utopena kola. Musim najit rovnou plochu na vyfoceni.

Vloženo

Hezky:), presne ty same pocity jsem mel ja. Ja mam i stabilizatory od eibachu. 4x4 verze ma dve tyce a je to dalsi postun. K pruzinam, jen to, ze jsem rad, ze to nekomu pomohlo, stejne jako me, to je super!!! Ma to vsak jedno negativum a to jsou nakezdy na vrchni parkoviste pri OC, kde hrozi skrtnuti podvozku, kdyz je to moc strme. Ale jak ty pruziny jsou takove, tak me znova bavilo najit limit auta a project si “sportovne” vsechyn zatacky v okoli a vedet, ze ted uz auto sedi a pomaha:).

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...