holubt Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Ahoj všem, je to asi měsíc, co se mi poprvé rozsvítila kontrolka motoru a občas sporadicky nešlo turbo (motor nebyl v nouzovém režimu). Většinou pomohl druhý start a vše bylo ok. Bál jsem se, že to bude něco kolem turba. Auto chodilo pravidelně na servis škoda, takže podložka, SW...atd dělány. Máte někdo stejné zkušenosti? Diagnostika mě odkazuje na nízký průtok sání. Viz níže.: Ještě jsem si všiml, že kolem turba je trocha mastnoty od oleje. Stačí jen vyměnit těsnění? Díky za pomoc. Master - 002 Paměť událostí (1) 22.01.2016 10:54:50 Nahoře^ P307A00 ($18B2 / 6322) Sací systém průtok vzduchu příliš malý Text DTC: Intake system Air flow too low Datum 10:48:12 - 22.01.2016 Stav kilometrů 145 904 km Priorita 2 Čítač četnosti závad 1 Čítač zapomenutí 255 Otáčky motoru 794,00 1/min Normovaná hodnota zátěže 12,9 % Rychlost vozidla 0 km/h Teplota chladicí kapaliny 32 °C Teplota nasávaného vzduchu 4 °C Okolní tlak vzduchu 1 010 mbar Napětí svorky 30 14,218 V 0 aktivní/statický 1 V aktuálním provozním cyklu se vyskytla závada 2 Závada v aktuálním nebo posledním jízdním cyklu zjištěna 3 nepotvrzený 4 Testováno od vymazání paměti závad 5 Vyskytla se závada od vymazání paměti závad 6 Testováno v aktuálním provozním cyklu 7 Žádná kontrolka nesvítí ERRORSTATE static DTC_MASK $0C/2C Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 23. leden 2016 Sdílet Vloženo 23. leden 2016 Něco podobného jsem kdysi měl na služební 1.2 TSI, servis napřed vyměnil vzduchový filtr, to nepomohlo, tak vyčistili snímač plnícího tlaku vzduchu v sání za turbem a byl klid. Jelikož píšeš, že máš turbo od oleje, je docela možné, že ho máš také znečištěný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
holubt Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Ahoj, vyčistil jsem snímač i klapku a je klid Mockrát díky. Ten olej je druhá věc, bylo to těsněním pod víkem hlavy. Někdy taky prasklá hadička odvzdušnění klikové skříně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Spandexman Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 1,2Tsi, najeto 9tis km trochu vic jsem na to slapl a take se mi rozsvitila kontrolka motoru, auto jede normalne, ale kontrolka stale sviti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mischicka Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 Já jsem měl na 2.0 TSI přidřené turbo (od 4 tis. otáček drhlo o stěnu).Díky tomu stihly postupně odejít lambdy a katalyzátor.Jediný projev byla právě kontrolka a výpadky tahu v některých režimech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 před 11 hodinami, Spandexman napsal: 1,2Tsi, najeto 9tis km trochu vic jsem na to slapl a take se mi rozsvitila kontrolka motoru, auto jede normalne, ale kontrolka stale sviti. Psal jsem ti, že to máš nechat napojit na diagnostiku a dát sem výpis chyb. Takto nezjistíš vůbec nic, jen se zde bude zbytečně spekulovat. To může být x závad... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 12. Květen 2018 Sdílet Vloženo 12. Květen 2018 Pawouku, mohol by si presne ukázať v motorovej časti, kde sa nachadza snímač plnícího tlaku vzduchu v sání? A akou formou sa da tento snímac vyčistiť? Dik Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 12. Květen 2018 Sdílet Vloženo 12. Květen 2018 Snímač G31, Jak se to čistí netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 21. Květen 2018 Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 Zdá sa vám toto v poriadku? Našiel som olej pod klapkou v saní, kedze som ju rozobral, olej je v tej plastovej casti pri motore,........mám ten olej vytriet do sucha? Poraďte kamoši.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 21. Květen 2018 Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 Klapka vyzerá takto... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
podhrjan Vloženo 21. Květen 2018 Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 21. Květen 2018 Sdílet Vloženo 21. Květen 2018 Olej vytři, ale přijde mi, že je ho tam nějak moc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirina78 Vloženo 29. Srpen 2022 Sdílet Vloženo 29. Srpen 2022 Ahoj, mám stejný problém s olejem v saní a pod škrtící klapkou. Vyčistil jsem a po par km se objevi znovu.Nevite co s tím?Motor pada do nouzaku a hlasi P2564 OBVOD SNÍMAČE POLOHY ŘÍDICÍ POLOHY TURBO BOOST JE NÍZKÝ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.