holubt Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Ahoj všem, je to asi měsíc, co se mi poprvé rozsvítila kontrolka motoru a občas sporadicky nešlo turbo (motor nebyl v nouzovém režimu). Většinou pomohl druhý start a vše bylo ok. Bál jsem se, že to bude něco kolem turba. Auto chodilo pravidelně na servis škoda, takže podložka, SW...atd dělány. Máte někdo stejné zkušenosti? Diagnostika mě odkazuje na nízký průtok sání. Viz níže.: Ještě jsem si všiml, že kolem turba je trocha mastnoty od oleje. Stačí jen vyměnit těsnění? Díky za pomoc. Master - 002 Paměť událostí (1) 22.01.2016 10:54:50 Nahoře^ P307A00 ($18B2 / 6322) Sací systém průtok vzduchu příliš malý Text DTC: Intake system Air flow too low Datum 10:48:12 - 22.01.2016 Stav kilometrů 145 904 km Priorita 2 Čítač četnosti závad 1 Čítač zapomenutí 255 Otáčky motoru 794,00 1/min Normovaná hodnota zátěže 12,9 % Rychlost vozidla 0 km/h Teplota chladicí kapaliny 32 °C Teplota nasávaného vzduchu 4 °C Okolní tlak vzduchu 1 010 mbar Napětí svorky 30 14,218 V 0 aktivní/statický 1 V aktuálním provozním cyklu se vyskytla závada 2 Závada v aktuálním nebo posledním jízdním cyklu zjištěna 3 nepotvrzený 4 Testováno od vymazání paměti závad 5 Vyskytla se závada od vymazání paměti závad 6 Testováno v aktuálním provozním cyklu 7 Žádná kontrolka nesvítí ERRORSTATE static DTC_MASK $0C/2C Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted January 23, 2016 Share Posted January 23, 2016 Něco podobného jsem kdysi měl na služební 1.2 TSI, servis napřed vyměnil vzduchový filtr, to nepomohlo, tak vyčistili snímač plnícího tlaku vzduchu v sání za turbem a byl klid. Jelikož píšeš, že máš turbo od oleje, je docela možné, že ho máš také znečištěný. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
holubt Posted February 5, 2016 Author Share Posted February 5, 2016 Ahoj, vyčistil jsem snímač i klapku a je klid Mockrát díky. Ten olej je druhá věc, bylo to těsněním pod víkem hlavy. Někdy taky prasklá hadička odvzdušnění klikové skříně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spandexman Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 1,2Tsi, najeto 9tis km trochu vic jsem na to slapl a take se mi rozsvitila kontrolka motoru, auto jede normalne, ale kontrolka stale sviti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mischicka Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 Já jsem měl na 2.0 TSI přidřené turbo (od 4 tis. otáček drhlo o stěnu).Díky tomu stihly postupně odejít lambdy a katalyzátor.Jediný projev byla právě kontrolka a výpadky tahu v některých režimech. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted April 3, 2017 Share Posted April 3, 2017 před 11 hodinami, Spandexman napsal: 1,2Tsi, najeto 9tis km trochu vic jsem na to slapl a take se mi rozsvitila kontrolka motoru, auto jede normalne, ale kontrolka stale sviti. Psal jsem ti, že to máš nechat napojit na diagnostiku a dát sem výpis chyb. Takto nezjistíš vůbec nic, jen se zde bude zbytečně spekulovat. To může být x závad... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podhrjan Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Pawouku, mohol by si presne ukázať v motorovej časti, kde sa nachadza snímač plnícího tlaku vzduchu v sání? A akou formou sa da tento snímac vyčistiť? Dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 12, 2018 Share Posted May 12, 2018 Snímač G31, Jak se to čistí netuším. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podhrjan Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Zdá sa vám toto v poriadku? Našiel som olej pod klapkou v saní, kedze som ju rozobral, olej je v tej plastovej casti pri motore,........mám ten olej vytriet do sucha? Poraďte kamoši.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podhrjan Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Klapka vyzerá takto... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
podhrjan Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted May 21, 2018 Share Posted May 21, 2018 Olej vytři, ale přijde mi, že je ho tam nějak moc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirina78 Posted August 29, 2022 Share Posted August 29, 2022 Ahoj, mám stejný problém s olejem v saní a pod škrtící klapkou. Vyčistil jsem a po par km se objevi znovu.Nevite co s tím?Motor pada do nouzaku a hlasi P2564 OBVOD SNÍMAČE POLOHY ŘÍDICÍ POLOHY TURBO BOOST JE NÍZKÝ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.