Albrecht Vloženo 17. Duben 2006 Vloženo 17. Duben 2006 Nazdárek, chci si nechat načipovat svojí 4x4 74kw PD ale navím od koho! prosím kdo máte zkušenosti tak prosím o radu. Hledal jsem na netu ale v tom aby se někdo vyznal. Každej slibuje hory doly ale jak je to ve skutečnosti???? Citovat
zabiak Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 Pokud chceš jistotu tak Cimbu nebo Sportmotor ty jsou ověřené tady srovnání http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/chiptuning2.htm . Ale existuji určitě i spousta jiných spolehlivých firem. Citovat
Tesna Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 2x jsem si byl čipovat auto u Motordesignu. I když to mám skoro přes celou republiku, příště bych tam jel zas. MAximální spokojenost s jednáním, přístupem, ale hlavně výsledkem Citovat
Albrecht Vloženo 18. Duben 2006 Autor Vloženo 18. Duben 2006 sportmotor cipa nabizi za 9900 a to se mi zda lakave ale podezrele levny . ted jsem se snazil kontaktovat reeshu tak uvidim. na netu jsem hledal a kazdej to dela min za 12000 tak vcem je hacek? Citovat
Albrecht Vloženo 18. Duben 2006 Autor Vloženo 18. Duben 2006 tesno a kde je ten motordesing a kolik to kostovalo? Citovat
johan Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 sportmotor cipa nabizi za 9900 a to se mi zda lakave ale podezrele levny . ted jsem se snazil kontaktovat reeshu tak uvidim. na netu jsem hledal a kazdej to dela min za 12000 tak vcem je hacek? a kolik by to stálo u Reeshi. Já přemýšlím buď o tryskách nebo čipu. Citovat
Host MichalF Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 2x jsem si byl čipovat auto u Motordesignu. I když to mám skoro přes celou republiku, příště bych tam jel zas. MAximální spokojenost s jednáním, přístupem, ale hlavně výsledkem Jojo na motordesign sem slysel take samou chvalu ! Citovat
Killingman Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 Už se to tady psalo, hledej i v jiných fórech - mám taky řídící jednotku od Motordesignu a žádné problémy, kvalita i přístup PARÁDNÍ, mohu jen doporučit Citovat
Zbyněk Vloženo 18. Duben 2006 Vloženo 18. Duben 2006 A co takhle Sportmotor??? s tou ceno to jde. Takže sem sypte reference. Citovat
Tesna Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 tesno a kde je ten motordesing a kolik to kostovalo? Mníšek pod Brdy. 1. verze software před 3 lety asi 16 nebo 17, nová verze za 9 (protože mám rok 2000, sleva 10%) za věrnost . Jinak si kukni na stránky www.motordesign.cz, tam najdeš víc. Citovat
krysarr Vloženo 21. Duben 2006 Vloženo 21. Duben 2006 A co takhle Sportmotor??? s tou ceno to jde. Takže sem sypte reference. Cipovanej benzin temer pred rokem, zatim to nebylo na brzde, ale jinak co psali, sedi. Sportmotor muzu jenom doporucit. Citovat
Petris Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 Ahoj, hodně z vás tu má načipované auta. Chtěl bych se zeptat na dlouhodobé zkušenosti, hlavně jak drží spojka, kouřivost, spotřeba, či nějaké jiné problémy. Díky za postřehy Citovat
ritchie Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 kouřivost menší ,spotřeba menší ,lepší spalování-tudíž výkon,spojku neřeš-vydrží dvojnásobek výkonu pokud je v pořádku. Citovat
Luke288 Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 takze spotreba oleje i nafty vicemene stejna, kourivost stejna(by me zajimalo co ritchie chipoval, ze mel mensi kourivost nez v serii) a spojka, pokud to nachipujes o nejakych 20 koni, tak vydrzi, jenze to nema smysl a to, ze spojka vydrzi dvojnasobek vykonu(predpokladam seriovyho) je nesmysl. me odesla po 25tis a mel jsem chip z 250Nm na 355Nm, kone nejsou moc podstatny. podle ritchieho teze spojka vydrzi dvojnasobek, tzn 500Nm a me odesla pri 355Nm. hm, co je spatne? zadna spojka nebude dimenzovana na 2x takovej vykon nez motor ma, samozrejme, rezerva je a doslechl jsem se, ze konkretne ta moje ma rezervu na nejakych 300-320Nm. Citovat
Hoblik Vloženo 18. Červenec 2006 Vloženo 18. Červenec 2006 Kourivost stejna , sranda vetsi, spojka drzi uz nejaky ten patek ale je jasne ze odejde driv nez seriova zalezi na zachazeni .)pokud se o auto staras a chip je kvalitni neni se vubec ceho bat Citovat
Octavka TDI Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 chlapi, nesouhlasím, že je kouřivost stejná. Pokud jí naložíš, tak si více kouřne než dříve. Pokud porovnávám, běžné jezdění tak je stejná, včetně spotřeby. Ale když to tam je, kdo jezdí normálně? Citovat
KOKYN Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Jízda nesrovnatelně lepší, auto daleko líp reaguje když na něj šlápneš! Kouř o něco větší když za to vezmu. Pro mě jen samé plus!!! Citovat
Host Andre Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 Dá se to samozřejmě upravit i na vyšší výkon bez zvýšení kouřivosti, ale je potřeba nasadit trysky s odpovídajícím rozprášením při daném průtoku paliva, výkonnější turbo, IC atd. Třeba 90PS motor se nechá bez větších problému odladit na nějakých 150-160PS aniž by se nějak výrazně zvýšila kouřivost nebo i spotřeba. A jsem přesvědčen, že i na takový výkon upravené auto by prošlo legálně emisní kontrolou. Ale samozřejmě ta počáteční investice je malinko někde jinde... Citovat
krysarr Vloženo 19. Červenec 2006 Vloženo 19. Červenec 2006 1,6/100 Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou) Citovat
DUsoft Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 ... pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou) Taky si myslím. už mám na čipu 43000km a všechno je OK. Ale já nakládám jenom v krizovkách a to si holka zahulí (říkal kamarád co jede párkrát na dovču za mnou). Ale nic moc, že bych měl osazenou prdelku to teda ne. Ale na mě nehleďte, já jsem "žehlička". Žádná plyn/brzda/plyn. Pěkně to rozhejbu, cvak tempomat a jedu (když to tedy jde a nedojedu někoho kdo jede 75 aby neporušil). Citovat
djg Vloženo 20. Červenec 2006 Vloženo 20. Červenec 2006 Ked mu slapnes na pedal, pekne to zadymi /ale to vobec nevadi/, spotreba mi zisla dole. Akceleracia je super, koniky pod kapotou ozili a ocividne sa z toho tesia, Urcite nelutujem vrazene peniaze do prechipovania. Citovat
Wertheim Vloženo 23. Červenec 2006 Vloženo 23. Červenec 2006 Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". Citovat
djg Vloženo 25. Červenec 2006 Vloženo 25. Červenec 2006 Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". Chip je fajn vecicka Citovat
JasteR Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre. Auto ted konecne jede ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost Citovat
JasteR Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Dá se to samozřejmě upravit i na vyšší výkon bez zvýšení kouřivosti, ale je potřeba nasadit trysky s odpovídajícím rozprášením při daném průtoku paliva, výkonnější turbo, IC atd.Třeba 90PS motor se nechá bez větších problému odladit na nějakých 150-160PS aniž by se nějak výrazně zvýšila kouřivost nebo i spotřeba. A jsem přesvědčen, že i na takový výkon upravené auto by prošlo legálně emisní kontrolou. Ale samozřejmě ta počáteční investice je malinko někde jinde... Souhlas ...ale opomel jsi spojku ze potom uz pujde zacas asi do haje. PS: Risoj jsem napsal, tak uvidim co odpovi, pripadne se pak nejak dohodneme, dam ti jeste vedet na email, vzal bych ten kryt pod motor a dorovnal ti ty penize. Zatim cau. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.