Publikováno Duben 17, 200619 r Nazdárek, chci si nechat načipovat svojí 4x4 74kw PD ale navím od koho! prosím kdo máte zkušenosti tak prosím o radu. Hledal jsem na netu ale v tom aby se někdo vyznal. Každej slibuje hory doly ale jak je to ve skutečnosti????
Duben 18, 200619 r Pokud chceš jistotu tak Cimbu nebo Sportmotor ty jsou ověřené tady srovnání http://www.skodaoctavia.cz/motornavody/chiptuning2.htm . Ale existuji určitě i spousta jiných spolehlivých firem.
Duben 18, 200619 r 2x jsem si byl čipovat auto u Motordesignu. I když to mám skoro přes celou republiku, příště bych tam jel zas. MAximální spokojenost s jednáním, přístupem, ale hlavně výsledkem
Duben 18, 200619 r Autor sportmotor cipa nabizi za 9900 a to se mi zda lakave ale podezrele levny . ted jsem se snazil kontaktovat reeshu tak uvidim. na netu jsem hledal a kazdej to dela min za 12000 tak vcem je hacek?
Duben 18, 200619 r sportmotor cipa nabizi za 9900 a to se mi zda lakave ale podezrele levny . ted jsem se snazil kontaktovat reeshu tak uvidim. na netu jsem hledal a kazdej to dela min za 12000 tak vcem je hacek? a kolik by to stálo u Reeshi. Já přemýšlím buď o tryskách nebo čipu.
Duben 18, 200619 r 2x jsem si byl čipovat auto u Motordesignu. I když to mám skoro přes celou republiku, příště bych tam jel zas. MAximální spokojenost s jednáním, přístupem, ale hlavně výsledkem Jojo na motordesign sem slysel take samou chvalu !
Duben 18, 200619 r Už se to tady psalo, hledej i v jiných fórech - mám taky řídící jednotku od Motordesignu a žádné problémy, kvalita i přístup PARÁDNÍ, mohu jen doporučit
Duben 21, 200619 r tesno a kde je ten motordesing a kolik to kostovalo? Mníšek pod Brdy. 1. verze software před 3 lety asi 16 nebo 17, nová verze za 9 (protože mám rok 2000, sleva 10%) za věrnost . Jinak si kukni na stránky www.motordesign.cz, tam najdeš víc.
Duben 21, 200619 r A co takhle Sportmotor??? s tou ceno to jde. Takže sem sypte reference. Cipovanej benzin temer pred rokem, zatim to nebylo na brzde, ale jinak co psali, sedi. Sportmotor muzu jenom doporucit.
Červenec 18, 200619 r Ahoj, hodně z vás tu má načipované auta. Chtěl bych se zeptat na dlouhodobé zkušenosti, hlavně jak drží spojka, kouřivost, spotřeba, či nějaké jiné problémy. Díky za postřehy
Červenec 18, 200619 r kouřivost menší ,spotřeba menší ,lepší spalování-tudíž výkon,spojku neřeš-vydrží dvojnásobek výkonu pokud je v pořádku.
Červenec 18, 200619 r takze spotreba oleje i nafty vicemene stejna, kourivost stejna(by me zajimalo co ritchie chipoval, ze mel mensi kourivost nez v serii) a spojka, pokud to nachipujes o nejakych 20 koni, tak vydrzi, jenze to nema smysl a to, ze spojka vydrzi dvojnasobek vykonu(predpokladam seriovyho) je nesmysl. me odesla po 25tis a mel jsem chip z 250Nm na 355Nm, kone nejsou moc podstatny. podle ritchieho teze spojka vydrzi dvojnasobek, tzn 500Nm a me odesla pri 355Nm. hm, co je spatne? zadna spojka nebude dimenzovana na 2x takovej vykon nez motor ma, samozrejme, rezerva je a doslechl jsem se, ze konkretne ta moje ma rezervu na nejakych 300-320Nm.
Červenec 18, 200619 r Kourivost stejna , sranda vetsi, spojka drzi uz nejaky ten patek ale je jasne ze odejde driv nez seriova zalezi na zachazeni .)pokud se o auto staras a chip je kvalitni neni se vubec ceho bat
Červenec 19, 200619 r chlapi, nesouhlasím, že je kouřivost stejná. Pokud jí naložíš, tak si více kouřne než dříve. Pokud porovnávám, běžné jezdění tak je stejná, včetně spotřeby. Ale když to tam je, kdo jezdí normálně?
Červenec 19, 200619 r Jízda nesrovnatelně lepší, auto daleko líp reaguje když na něj šlápneš! Kouř o něco větší když za to vezmu. Pro mě jen samé plus!!!
Červenec 19, 200619 r Dá se to samozřejmě upravit i na vyšší výkon bez zvýšení kouřivosti, ale je potřeba nasadit trysky s odpovídajícím rozprášením při daném průtoku paliva, výkonnější turbo, IC atd. Třeba 90PS motor se nechá bez větších problému odladit na nějakých 150-160PS aniž by se nějak výrazně zvýšila kouřivost nebo i spotřeba. A jsem přesvědčen, že i na takový výkon upravené auto by prošlo legálně emisní kontrolou. Ale samozřejmě ta počáteční investice je malinko někde jinde...
Červenec 19, 200619 r 1,6/100 Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou)
Červenec 20, 200619 r ... pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou) Taky si myslím. už mám na čipu 43000km a všechno je OK. Ale já nakládám jenom v krizovkách a to si holka zahulí (říkal kamarád co jede párkrát na dovču za mnou). Ale nic moc, že bych měl osazenou prdelku to teda ne. Ale na mě nehleďte, já jsem "žehlička". Žádná plyn/brzda/plyn. Pěkně to rozhejbu, cvak tempomat a jedu (když to tedy jde a nedojedu někoho kdo jede 75 aby neporušil).
Červenec 20, 200619 r Ked mu slapnes na pedal, pekne to zadymi /ale to vobec nevadi/, spotreba mi zisla dole. Akceleracia je super, koniky pod kapotou ozili a ocividne sa z toho tesia, Urcite nelutujem vrazene peniaze do prechipovania.
Červenec 23, 200619 r Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg".
Červenec 25, 200619 r Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". Chip je fajn vecicka
Červenec 26, 200619 r Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre. Auto ted konecne jede ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost
Červenec 26, 200619 r Dá se to samozřejmě upravit i na vyšší výkon bez zvýšení kouřivosti, ale je potřeba nasadit trysky s odpovídajícím rozprášením při daném průtoku paliva, výkonnější turbo, IC atd.Třeba 90PS motor se nechá bez větších problému odladit na nějakých 150-160PS aniž by se nějak výrazně zvýšila kouřivost nebo i spotřeba. A jsem přesvědčen, že i na takový výkon upravené auto by prošlo legálně emisní kontrolou. Ale samozřejmě ta počáteční investice je malinko někde jinde... Souhlas ...ale opomel jsi spojku ze potom uz pujde zacas asi do haje. PS: Risoj jsem napsal, tak uvidim co odpovi, pripadne se pak nejak dohodneme, dam ti jeste vedet na email, vzal bych ten kryt pod motor a dorovnal ti ty penize. Zatim cau.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.