whiskadelic Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Mluvi se o odchazejici spojce, jak se to projevuje, kdyz zacne odchazet? Citovat
JasteR Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Mluvi se o odchazejici spojce, jak se to projevuje, kdyz zacne odchazet? Zacne prokluzovat, to pak poznas sam , ale pokud mas je mensi zviseni vykonu na 90kW+- a nejezdis jak prase, tak by to mela vydrzet celkem v poho. Po uprave mam zatim jen asi 10tis.km ale vse ok. Citovat
whiskadelic Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Me teda neprokluzuje, spis zabira az moc Nemuze se vyssim zaberem znicit mechanicky? treba nejak ohnout talir, nebo opotrebovat nejaky loziska....jde opravdu jen o prokluz?? Citovat
whiskadelic Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Da se spojka vubec nejak stelovat? Asi ne, ze? Jen pedal myslim...? Citovat
krysarr Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Da se spojka vubec nejak stelovat? Asi ne, ze? Jen pedal myslim...? Neda Citovat
TomasB Vloženo 26. Červenec 2006 Vloženo 26. Červenec 2006 Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre.Auto ted konecne jede ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost sakra, já o těch nejmenších od Reeshy uvažuju, ale jestli to víc hulí, tak čéče nevím. Dyť někde psal, že to vůbec nehulí? Citovat
Wertheim Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". Chip je fajn vecicka Jj.. Citovat
JasteR Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre.Auto ted konecne jede ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost sakra, já o těch nejmenších od Reeshy uvažuju, ale jestli to víc hulí, tak čéče nevím. Dyť někde psal, že to vůbec nehulí? Normalne to nebudes pozorovat, ja to poznal az kdyz tomu nalozil znamej a ja se koukal, rozhodne projdes pres STK, trysky doporucuju rovnou Sprint 764. Citovat
whiskadelic Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Zapomel si napsat, ze pokud nema auto chip, je dobre tam dat 764, pokud ma auto cip, tak sou lepsi SPRINT520/POWERPLUS520 co sem se tak dozvedel na forech. Citovat
Brumla Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Pokud se týká větších trysek, vím, že lidi kteří dělají chiptuning profesionálně a mají s s touto činností dost dlouhé zkušenosti, zastávají následující názor: Výměna trysek za trysky s většími otvory má ten problém, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva ( prý až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. . Větší vstřikovací trysky se hodí dle otěchto odborníků pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů. Citovat
thomasino Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 To, ze ecu nevi presnou davku paliva je pravda, ale ze by se u TDI nejak zavazne rozhodila smes (mozna zalezi na "velikosti" trysek) - a tak, ze by si neprosel emisema?!. Kdyz tomu odspoda clovek nalozi, tak je jasne, ze se standardni mapou to musi zahulit, proste vice paliva. Chce to dle zkusenosti jinych lehci nohu. Jinak pouziti trysek jen pro zavodni ucely je asi vymluva chip-tjunigovych firem, jak znamo vykonnove verze napr. Oct jsou prave rozliseny tryskami (nejen - pro nenechavce ;-) ) A jak rikaji odbornici z diesela fora, trysky jsou zaklad :D pak az dalsi veci (cooler, turbo, nova mapa)... Citovat
Host Dussič Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Je to pravda trysky základ,sám mam v 66KW trysky sprint 520 pro 81KW bez změny jednotky a spokojenost.Kourivost téměř stejná jako u origo 66KW. Octávia 66KW r.2000 Citovat
thomasino Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 A to to jiste umis radne pridussit Citovat
MartinRS Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 kouřivost žádná .... spotřeba stejná -+...... spokojenost ....... ale zatim ne dlouhodobě to poznám za čas...........motor má 25T Octavia RS 132kw.....154kw...... Citovat
JasteR Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Pokud se týká větších trysek, vím, že lidi kteří dělají chiptuning profesionálně a mají s s touto činností dost dlouhé zkušenosti, zastávají následující názor:Výměna trysek za trysky s většími otvory má ten problém, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva ( prý až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. . Větší vstřikovací trysky se hodí dle otěchto odborníků pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů. Jenze tady se bavime o TDi 66kW a 110kW a ty se lisej prave hlavne v tryskach uz s verii! Jak myslis ze dohnali u OII 2.0TDI 103@125kW jsou tam hlavne lepsi vstriky! asi i lepsi trurbo, ale vstriky jsou zaklad. Projdi si http://dieselpower.cz/forum/index.php je tam spousta uzivatelu co meji ruzne upravy a prosli bezproblemu STK. Hlavne tady nesir bludy, videl jsem prave auto, slabe TDi 169tis.km co mel uz nacate vstrikovace, opral to chipem jak ty rikas a co se nestalo, zkus hadat sam... Citovat
JasteR Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 To, ze ecu nevi presnou davku paliva je pravda, ale ze by se u TDI nejak zavazne rozhodila smes (mozna zalezi na "velikosti" trysek) - a tak, ze by si neprosel emisema?!. Kdyz tomu odspoda clovek nalozi, tak je jasne, ze se standardni mapou to musi zahulit, proste vice paliva. Chce to dle zkusenosti jinych lehci nohu. Jinak pouziti trysek jen pro zavodni ucely je asi vymluva chip-tjunigovych firem, jak znamo vykonnove verze napr. Oct jsou prave rozliseny tryskami (nejen - pro nenechavce ;-) ) A jak rikaji odbornici z diesela fora, trysky jsou zaklad :D pak az dalsi veci (cooler, turbo, nova mapa)... Voni to nerikaj jen na forech, rika to i vyrobce Bosch Citovat
JasteR Vloženo 27. Červenec 2006 Vloženo 27. Červenec 2006 Zapomel si napsat, ze pokud nema auto chip, je dobre tam dat 764, pokud ma auto cip, tak sou lepsi SPRINT520/POWERPLUS520 co sem se tak dozvedel na forech. Jasne, samoze auto od auta, ja dal rovnou Sprint764 jsou vykonejsi nez sprint520/Powerplus520 na nachpivany auto bych dal u me rovnou lepsi Turbo a taky ty sprinty764 nebo Race520 a soft upravil znova, ale tak me bylo doporuceno od odborniku Citovat
Slon Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 a co když mám 1,6 i 74 kw rv 97? Co s ní můžu zrobit? Citovat
JasteR Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 a co když mám 1,6 i 74 kw rv 97? Co s ní můžu zrobit? S 1.6 toho moc neudelas, radsi tam dej rovnou 1.8T. Citovat
Slon Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 proč by se s tím nedalo nic moc zrobit? Nechci tam mít 200 koní stačilo by navýšit o nějakých 30. Šlo by to nějak lechce???? Citovat
Host MichalF Vloženo 29. Červenec 2006 Vloženo 29. Červenec 2006 proč by se s tím nedalo nic moc zrobit? Nechci tam mít 200 koní stačilo by navýšit o nějakých 30. Šlo by to nějak lechce???? Myslim ze s chipem u tohohle motoru muzes pocitat tak s 10% narustem vykonu a kroutaku. Vic od toho necekej. Citovat
JasteR Vloženo 30. Červenec 2006 Vloženo 30. Červenec 2006 proč by se s tím nedalo nic moc zrobit? Nechci tam mít 200 koní stačilo by navýšit o nějakých 30. Šlo by to nějak lechce???? U tohodle motoru ne, ten uz je skoro na limitu, jak pise Michal max. 10% ,nema Turbo takze je na upravy nevhodnej, staci kdyz si dohledas info na tohle tema a pochopis ze to nema moc smysl u tohodle motoru. Citovat
whiskadelic Vloženo 31. Červenec 2006 Vloženo 31. Červenec 2006 Zasadni vec u trysek Race atd...je, ze maji lepsi schopnost rozstriku paliva - jemnejsi a tim probiha i lepsi spalovani. Nerekl bych, ze je to jen o "více nafty" Citovat
Slon Vloženo 3. Srpen 2006 Vloženo 3. Srpen 2006 Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". Tak mi řekněte co chipoval Wertheim. Cos na te fabii zrobil? V čem jsou ty motory jiné??? Nebos snad chipnul jěště něco jiného? Citovat
Slon Vloženo 4. Srpen 2006 Vloženo 4. Srpen 2006 1,6/100Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou) mi řekni cos na tom měnil, chipoval nebo co... , mám stejný motor a nějak mi t tu vymlouvají Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.