Přejít na obsah

Chiptuning


Albrecht

Doporučené příspěvky

Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre.

Auto ted konecne jede :) ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost ;)

sakra, já o těch nejmenších od Reeshy uvažuju, ale jestli to víc hulí, tak čéče nevím. Dyť někde psal, že to vůbec nehulí?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nemam sice chip, ale silnejsi vstrikovaci trysky (+30HP)u 66kW TDi je to lepsi volba, protoze tam jsou vstriky priskrcene a chip jim nedela dobre.

Auto ted konecne jede :) ..spotreba +- stejna 5,5l. ..kouri to vo malicko vice ..spojka zajim v poho, celkove spokojenost ;)

sakra, já o těch nejmenších od Reeshy uvažuju, ale jestli to víc hulí, tak čéče nevím. Dyť někde psal, že to vůbec nehulí?

Normalne to nebudes pozorovat, ja to poznal az kdyz tomu nalozil znamej a ja se koukal, rozhodne projdes pres STK, trysky doporucuju rovnou Sprint 764.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se týká větších trysek, vím, že lidi kteří dělají chiptuning profesionálně a mají s s touto činností dost dlouhé zkušenosti, zastávají následující názor:

Výměna trysek za trysky s většími otvory má ten problém, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva ( prý až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. . Větší vstřikovací trysky se hodí dle otěchto odborníků pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, ze ecu nevi presnou davku paliva je pravda, ale ze by se u TDI nejak zavazne rozhodila smes (mozna zalezi na "velikosti" trysek) - a tak, ze by si neprosel emisema?!. Kdyz tomu odspoda clovek nalozi, tak je jasne, ze se standardni mapou to musi zahulit, proste vice paliva. Chce to dle zkusenosti jinych lehci nohu. Jinak pouziti trysek jen pro zavodni ucely je asi vymluva chip-tjunigovych firem, jak znamo vykonnove verze napr. Oct jsou prave rozliseny tryskami (nejen - pro nenechavce ;-) ) A jak rikaji odbornici z diesela fora, trysky jsou zaklad :D :D pak az dalsi veci (cooler, turbo, nova mapa)...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud se týká větších trysek, vím, že lidi kteří dělají chiptuning profesionálně a mají s s touto činností dost dlouhé zkušenosti, zastávají následující názor:

Výměna trysek za trysky s většími otvory má ten problém, že elektronika nepočítá s většími tryskami tj. s větším množstvím paliva, elektronika to neumí vyhodnotit, jednotka počítá množství paliva podle délky otevření vstřikovacího ventilu, kvůli většímu průměru trysek jde do motoru více paliva ( prý až 180 % !!!) při stejné délce otevření vstřikovacího ventilu než u sériových trysek, řídící jednotka ale nepozná, že jsou namontovány větší trysky takže rozhodíte směšovací poměr a tím i emise, takže motor může značně kouřit. Pokud dáte pouze trysky tak se zvedne výkon asi o cca 10-20 % a motor nebude plnit emise. Pokud upravíte řídící jednotku, kde se mění jak množství paliva tak množství vzduchu, motor plní emise a přidá se na výkonu cca 25-30 %. . Větší vstřikovací trysky se hodí dle otěchto odborníků pro závodní použití, nebo pro toho komu nezáleží na životnosti motoru a plnění emisních předpisů.

Jenze tady se bavime o TDi 66kW a 110kW a ty se lisej prave hlavne v tryskach uz s verii! Jak myslis ze dohnali u OII 2.0TDI 103@125kW jsou tam hlavne lepsi vstriky! asi i lepsi trurbo, ale vstriky jsou zaklad. Projdi si

http://dieselpower.cz/forum/index.php je tam spousta uzivatelu co meji ruzne upravy a prosli bezproblemu STK.

Hlavne tady nesir bludy, videl jsem prave auto, slabe TDi 169tis.km co mel uz nacate vstrikovace, opral to chipem jak ty rikas a co se nestalo, zkus hadat sam...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To, ze ecu nevi presnou davku paliva je pravda, ale ze by se u TDI nejak zavazne rozhodila smes (mozna zalezi na "velikosti" trysek) - a tak, ze by si neprosel emisema?!. Kdyz tomu odspoda clovek nalozi, tak je jasne, ze se standardni mapou to musi zahulit, proste vice paliva. Chce to dle zkusenosti jinych lehci nohu. Jinak pouziti trysek jen pro zavodni ucely je asi vymluva chip-tjunigovych firem, jak znamo vykonnove verze napr. Oct jsou prave rozliseny tryskami (nejen - pro nenechavce ;-) ) A jak rikaji odbornici z diesela fora, trysky jsou zaklad :D :D pak az dalsi veci (cooler, turbo, nova mapa)...

Voni to nerikaj jen na forech, rika to i vyrobce Bosch :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapomel si napsat, ze pokud nema auto chip, je dobre tam dat 764, pokud ma auto cip, tak sou lepsi SPRINT520/POWERPLUS520 co sem se tak dozvedel na forech.

Jasne, samoze auto od auta, ja dal rovnou Sprint764 jsou vykonejsi nez sprint520/Powerplus520 na nachpivany auto bych dal u me rovnou lepsi Turbo a taky ty sprinty764 nebo Race520 a soft upravil znova, ale tak me bylo doporuceno od odborniku :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč by se s tím nedalo nic moc zrobit? Nechci tam mít 200 koní stačilo by navýšit o nějakých 30. Šlo by to nějak lechce???? :D

Myslim ze s chipem u tohohle motoru muzes pocitat tak s 10% narustem vykonu a kroutaku. Vic od toho necekej. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

proč by se s tím nedalo nic moc zrobit? Nechci tam mít 200 koní stačilo by navýšit o nějakých 30. Šlo by to nějak lechce???? :D

U tohodle motoru ne, ten uz je skoro na limitu, jak pise Michal max. 10% ,nema Turbo takze je na upravy nevhodnej, staci kdyz si dohledas info na tohle tema a pochopis ze to nema moc smysl u tohodle motoru.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba malinko menší, výkon stoupl, reakce na plyn mnohem lepší, kouřivost za studena velká, za tepla s lehkou nohou v poho... ;)

Rozhodně nelituju, stejně jako "djg". -_-

Tak mi řekněte co chipoval Wertheim. Cos na te fabii zrobil? V čem jsou ty motory jiné??? Nebos snad chipnul jěště něco jiného? <_<

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6/100

Spotreba o cca pul litru dole pri sviznejsim jezdeni, emise v poradku, zatah od 2000-3000 nesrovnatelnej, okamzita reakce na plyn, atd, samy pozitiva. Kvalitni cip je proste zuppa! A pokud nekomu odejde rychle spojka, tak je to bud brutalni uprava, nebo chyba mezi pedalem a sedackou (bych rek vetsinou) lol-_-

mi řekni cos na tom měnil, chipoval nebo co... , mám stejný motor a nějak mi t tu vymlouvají :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...