Publikováno Únor 3, 20169 r Zdravím, má někdo zkušenosti se systémem Diego KME? Koupil jsem fábii 1.4 mpi 50kw, kde je systém nainstalován. Včera se mi stalo, že jsem po pár km jízdy vypl motor a po 15 minutach, dkyž jsem opět startoval, tak mi na siganlizačním panelu blikaly střídavě červená a modrá dioda. Nádrž je plná, 2 dny před tím jsem doplňoval. Děkuji za odpověď.
Únor 3, 20169 r No tak to je vzdy naho*no.. protoze na nektere zahranicni montaze tu skoro nikdo nema soft.. budes muset hledat..googl a hura na to. je taky mozny, ze tohle v cr nikdo neservisuje..
Únor 3, 20169 r pravda, dovoz s LPG je vždy z 90% problém, buď zablokované, nebo nejsou programy a náhradní díly....navíc, pokud by se to bralo úplně podle předpisů, není tu dovozce, který by systém dovážel od výrobce, ten by měl dát STK proškolení na emise, tudíž by takové auto nemělo správně projít přes emise na STK...
Únor 3, 20169 r Autor To moc radostné zprávy nejsou, ale našel jsem 50 km ode mě servis, co by tenhle systém měl dělat. Každopádně to byl jen včerejší chvilkový výpadek a dnes šlo lpg zase normálně. Ale i tak se zeptám, víte tedy co by to mohlo být za chybu? Předem díky za odpověď.
Únor 3, 20169 r je to věštění z křišťálové koule, asi bude lepší, když se zastavíš v tom servisu, minimálně budeš vědět na čem si s připojením a případným laděním softu, zda bude možné či ne.
Květen 10, 20169 r Autor Tak problém přetrvával při startech teplého motoru kdy se LPG "chytlo" až při vyšších otáčkách, které musely být delší dobu, navštívil jsem servis, na diag. chyba "Příliš nízký tlak" a došlo se k závěru, že bude vadné čidlo tlaku (prý čidlo,které tam mám, odcházelo často, byly nepovedený). Tak uvidím příští týden po výměně, jestli to pomohlo. Marně jsem doufal, že by to mohly být jen zanešené filtry. nechám se překvapit.
Květen 11, 20169 r Chlape, žádný strach. Diagnostiku na toto si myslím, že nebude problém. Emise taky nebudou problém, protože KME se do ČR dovážel a tudíž zastoupení tady je. Znám horší systémy, bohužel sem už musel poslat do prd. Octaviu II s LPG z německa která nemá zastopuení v ČR, tudíž běžná emisní stanice toto auto nesmí měřit.
Květen 20, 20169 r Autor Tak vyměněno čidlo tlaku, problém odstraněn. Plyn už se samovolně nevypíná a hezky drží. Ovšem je tu ještě jeden problém. Když nastartuji ohřátý motor, plyn se normálně přepne, ale kolísá volnoběh a za jízdy škube motor. Dělá to jen při nižších rychlostech. Co by to mohlo způsobovat? Vadné membrány?
Květen 20, 20169 r Výměnou čidla to nekončí...spíš začíná, auto se musí napíchnout na program, nastavit předepsaný tlak, pak auto zkusit, případně doladit ve volnoběhu, ve výkonu...ne jen vyměnit čidlo....pokud to běží na chudou směs ,může tě potkat podpálení ventilů,to samé, když se vymění filtr v sání, nutno doladit, to platí o všech autech....
Květen 20, 20169 r Autor Tak předpokládám, že tyto úkony byly v servisu udělány, + lehká úprava časů vstřiků, dle slov servismana. Nezbude, než se tam zastavit znova. Pak zase poinformuji. Ale když budem brát v úvahu, že je vše seřízeno. Mohla by být příčina právě špatná membrána nebo něco jiného? Díky.
Červen 15, 20169 r Autor Tak nakonec musely být vyměněny všechny vstřikovače, teď už to šlape dobře. Jen mi ještě bylo řečeno, že systém má trochu větší trysky než je zvykem, tak kdyby to zlobylo, ať se ještě stavím. Upraveno Červen 15, 20169 r od Koltmen
Srpen 24, 20169 r Autor Tak jsem se konečně dočkal plné funkčnosti systéme LPG. Jako poslední úkon se musely zmenšit průměry trysek vzhledem k výkonu auta. Byly tam moc velké a jedna dokonce ještě větší než zbylé 3, o 2 desetiny mm. Teď už to šlape parádně, klidněj volnoběh, žádný škubání při malých zátěžích.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.