KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 (editace) Zdravím, jsem vlastníkem vozu Škoda Fabia 1.2 HTP, 40 kW, r. v. 2003 a dnes během cesty do práce došlo ke snížení výkonu a auto se ne a ne přehoupnout přes cca 2000 ot./min. Nejvíce to bylo znát u zařazeného převodového stupně 4 a 5. Po chvíli se to celkem o dost zlepšilo, ale stále to nebylo v takovém stavu jako včera. Kde by mohl být problém? Může toto způsobit i nekvalitní palivo? Děkuji. EDIT: Jen ještě dodám, že kamarád tvrdí, že mám podkompresovaný motor. Tak jestli to s tím nějak nesouvisí. Zkrátka při studeným motoru se to auto dost houpe (skáče),najeto cca 160 000 km. Editováno: 5. Únor 2016, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 U toho typu motoru a takového nájezdu bych jako úplně první věc zjistil stav "podkomprese" Od toho se pak budou odvíjet další věci. Předpokládám ,že klasická údržba svíčky,filtry,včetně palivového) je v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Ano, klasická údržba by měla být v pořádku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 (editace) "podkompresorový motorů - to je docela v tipné označení. nech si někde udělat výpis z diagnostiky a pak nech změřit kompresi - tenhle motor rád "uchází". Pokud chceš teoretizova o možných příčinách tak dopozučuji nejdříve pročíst toto: http://forum.skodahome.cz/topic/64691-motor-12-htp-v%C5%A1e-kolem-motoru-a-probl%C3%A9m%C5%AF-s-n%C3%ADm-rozcestn%C3%ADk/ cca třetina těch témat obsahuje možnou příčinu tvých problémů Editováno: 5. Únor 2016, autor: Wittmann Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Vidím, no. Vůbec z toho teda nemám radost :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 To asi nevypadá dobře. Doma jsem si to připíchl na diagnostiku a toto je výsledek. Teď už mi můžete sdělit něco bližšího? Děkuji. ---------------------------------------------- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
chipmann Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Noo zkus prohodit zapa.moduly mezi sebou pokud zavada bude pretrvavat videl bych to na podpalenem ventilu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 A tam se ty ceny oprav pohybujou celkem dost vysoko, že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 hlava nic draheho a jedes dal, potom eventuelne vylagrovany kat nebo spodek motoru ...... Honem To Prodej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Kontrolka motoru by při této chybě předpokládám svítit měla. Pokud ano, tak mně nesvítí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 změř tu kompresi. A co voda v oleji/olej ve vodě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Voda v oleji/olej ve vodě by to být neměl. Předpokládám teda. Používám olej Total 5W-40. Jinak, tu kompresi mi změří asi jen v servisu, že? Nebo to jde pomocí VCDS? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 No bud nějaký mechanik,nebo v servisu. Ale pokud to měření rozchodíš přes VCDS tak určitě napiš jak!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 5. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 Jsem laik, tak proto se tak hloupě možná ptám. Jak dlouho může od projevení tohoto problému trvat, než někde s autem zůstanu viset a motor odejde do věčných lovišť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 5. Únor 2016 Sdílet Vloženo 5. Únor 2016 To ti nikdo přesně neřekne. Samozřejmě, že bys stím jezdit neměl,než se na to nějaký automechanik nepodívá. Vlastně i dotoho servisu bys to měl jen odtáhnout,protože jinak se oprava může fakt hodně prodražit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 je divné, že máš závady zapsané v paměti a nesvítí check , jsi majitelem od prvopočátku? Nabízelo by se totiž, že by někdo před tebou provedl "úpravu" kontrolky. Jinak jak tu zaznělo, pokud se chyba prohozením zapal.modulů nepřemístí, tak na 99% "rozkvetlé" ventily. Vzhledem k nájezdu, bych doporučil s repasem hlavy provést i překroužkování pístů, bo po zvýšení komprese, se ti může nehorázně zvednout spotřeba oleje (staré kroužky budou propouštět) - zkušenosti zdejšího mechoše Hubo44 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 No tak když to znova čtu, tak jestli to začalo dělaz zničeho nic při jedné cestě, tak to na podpálené ventily neukazuje. To je dlouhodobý stav. Jinak tady bez vagu si asi moc nepomůžeš. Jde tam zjistit vynechávání zápálů jednotlivých válců, a po tom bych šel jako první. Jinak bez Vagu pokud chceš tak bych si půjčil zapalovací cívku, nebo i třeba koupil (cca 700kč) ty taky rády odcházejí. Taky bych vyměnil svíčky. Přehazování věcí je taky cesta, ale na to opravdu potřebuješ vag a trochu s ním umět dělat. Nicméně tlaky bych nechal změřit taky. Ta závada "bohatá směs" je podle mne momentálně mimo hru, já ji měl celé roky, taky, přičemž auto procházelo bez problémů na emisích, během vlastnictví se vyměnila lambda, potom opravovala hlava, ale závada tam prostě byla celé roky co jsem fabii měl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 no byla by to ta levnějjší varianta, kdyby jen modul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 (editace) Já jsem vadý modul "lovil" skoro tři měsíce, než jsem ho našel. Projevoval se jen občas chvilkovým výpadkem , hodně příjemné při předjíždění, nebo někde na křižovatce. Podmínka byla, že motor musel být řádně prohřátý , cca 50km jízdou. Až jsem ji konečně jednou chytl pomocí vagu a těch měřených hodnot, tak po výměněně už se to nikdy neopakovalo. Ten modul je nejrychlejší a nejjednodušší možnost toto potvrdit-vyloučit. Navíc tam naráží na nekvalitní palivo, což by taky mohla být varianta pokud natankoval někdě v JZD. Editováno: 6. Únor 2016, autor: Alma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 tak určitě ... cokoliv jiného než GO hlavy bude vždy lepší varianta, uvidíme co nám poví. Mně "naštěstí" klekl každý modul, hned a natvrdo, bez nějaých předchozích projevů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 6. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 (editace) Tak jsem byl dneska na diagnostice problému a mám to potvrzený. Špatný tlak ve válci 2. A oprava kolem 10.000 Kč, ještě mi to prej ale upřesní a pak se domluvíme. EDIT: Zapalovací cívky a svíčky mezi sebou prohazoval a měl to píchnutý při těchto krocích i na VAGu. A výsledek byl stejný. Rozdílný tlak na válci 2 zůstal. Na STK jsem byl začátkem roku, emisema jsem prošel. Ta příliš bohatá směs mě tudíž nevzrušuje, už jí tam mám delší dobu. A olej, to je problém, no. Mám spotřebu oleje 2,5 litru (objem nádrže na olej) na 3000 km. Editováno: 6. Únor 2016, autor: KoumiCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Teď ještě zvaž jak hodně to chceš udělat pořádně. Základem je hlava. Jak ale tedy už někdo psal, na místě je i výměna pístních kroužků. A pak je také dobré zkontrolovat katalyzátor, který může být prapříčinou všeho. Ta hlava je v každém případě jen důsledek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 6. Únor 2016 Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 no myslím, že po takové dávce oleje 2,5l/3000 km bude asi kat KO, ale rozhodně jak jsem říkal, udělat i ty kroužky, bo jak se repasem zvýší komprese, bude to ještě horší než teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KoumiCZ Vloženo 6. Únor 2016 Autor Sdílet Vloženo 6. Únor 2016 Katalyzátor byl měněn cca před rokem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sabiza Vloženo 28. Červen 2016 Sdílet Vloženo 28. Červen 2016 Něco podobného jsem zažil dnes po cestě z práce. Po každém přeřazení (po 4. rychlostní stupeň) mi vždy přestal motor na chvilku reagovat. Stávalo se to vždy mezi 1900 až 2000 otáčkami. Prostě to vypadalo, jako kdyby do motoru nešla palivová směs. Teď jsem to byl ještě na půl hodiny projet, zasel jsem nějakých 30 kilometrů kolem domu a auto opět reagovalo bez problému. Mám kolem 108 tisíc kilometrů, před měsícem měněn olej, svíčky, provozní kapaliny, atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.