luc.yur Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Zdravím , chtěla bych se zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s chcípáním fabky za jízdy. Průběh je takový, že auto na pár sekund začne cukat, poté ztratí akceleraci a spadnou otáčky (při podřazení zase vyskočí, ale na plyn nereagují), rozsvítí se kontrolka baterie (nejspíš nouzový režim) a někdy během chvíle naskočí, někdy během jízdy pro urychlení vypnu motor a pokouším se znovu nastartovat (což se povede nejčastěji až na 3. pokus..). Někdy se rozsvítí kontrolka motoru, někdy ne. Egr vyčištěný, klapka vyčištěná i nastavená, měněné svíčky. Diagnostika píše chybu na 4. válci. Pro upřesnění, je to rok 2001, 55kW, typ AUA. Napadá mě více příčin - lambda sonda, závada na palivové soustavě, vstřikování, nebo taky zapalovací cívka či další elektronika.. Díky za všechny názory, jsem zoufalá... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tycoon Vloženo 14. Únor 2016 Sdílet Vloženo 14. Únor 2016 (editace) Číslo chyby je 16688? Pokud ano, nejpravděpodobnější je vadný zapalovací kabel daného válce (verze motoru AUA nemá zapalovací cívky). Dále teoreticky zapalovací trafo, vstřikovač, svíčka, ale to jsou věci, které poruchy nemívají. Obecně můžou problémy se zapalováním způsobit další věci od špatného benzínu po EGR ventil. Jestli máte diagnostiku u sebe, spusťte si bloky měřených hodnot 15 a 16, tam se počítají nezápaly na jednotlivých válcích. Nouzový režim nastane vždy až poté, co daný válec nepálí několik minut. To už vždy svítí kontrolka motoru. Motor má pak razantně omezený výkon. Editováno: 14. Únor 2016, autor: Tycoon Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
javko Vloženo 25. Únor 2016 Sdílet Vloženo 25. Únor 2016 Ja som riesil problem kde mi vyhadzovalo chybu na 4. valci. Motor isiel iba na 3 valce samozrejme ze to nemalo tah. U mna bola pricina vadny zapalovaci modul. Kupil som novy origo a k tomu aj zapalovacie kable. Vymenou sa problem vyriesil. Tuto opravu zvladnete aj doma netreba ist s tym do servisu. Aby ste sa pohli z miesta treba postupne menit veci ktore by mohli dany problem sposobit. Najlepsi sposob je ak mate moznost kto by vam diely mohol pozicat. -r.v.2000,74kw,aub Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.