Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Chci se zeptat na Vaše zkušenosti...... Při záruční opravě SIII jsem si myslel že automaticky dostanu náhradní vozidlo, což se bohužel nestalo. Bylo mi řečeno že na něj nemám nárok. Vzhledem k tomu, že mám auto v servise už třetím týdnem tak je to docela problém. Mám jen smůlu na špatné servisní místo nebo je to standartní jednání Škoda Auto? Děkuji předem za Vaše postřehy a zkušenosti.

 

V servise mě "poučili", že pokud je charakter závady takový, že je nepojízdné, náhradní vozidlo Ti většinou dají. Pokud to je závada, která Ti umožní jezdit, ale dáš to do opravy, máš smůlu. Hodně ale záleží i na servisu, někde s tím problémy nemají (zákazníka si váží a dají vozidlo i na své náklady), někde se ohánějí nějakými předpisy či citují z podmínek záruky AS. 

  • Autor

Tak díky za informace. Člověk by čekal že se o něj postarají trochu lépe :-( Navíc soused v Peugeotu dostane náhradní auto i při výměně oleje na dvě hodiny...... Zajímalo by mě jestli to takhle funguje i třeba v Německu kde jsou ti zákazníci rozmazlenější než tady.

No hele ja dostanu i nahradi vozidlo behem vymeny oleje natoz pri zarucni oprave.

Panove servisy vas zkousi co jim povolite, pokud mas nove auto 3 tydne na zaruce, uz jen to by znamenalo minimalne tri telefonaty do Skodovky...z ktereho mesta si?

Jen to co si nechate libit je pak odrazem vaseho servisu.

Upraveno od Bladik

  • Autor

Se Škodovkou jsem to samozřejmě taky řešil, pořád stejná odpověď - při záruční opravě nemáte na náhradní auto nárok, nikoho na kolenou prosit nebudu, aby mi poskytli náhradní vozidlo. Jen mě to dost překvapilo.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

no jo no, tak příště nic nekupovat od nich... jako to sou fakt pitomci ze škodovky, když 3 tydny ti opravují tyhle pazvuky a nejsou schopni ti dát jiné auto. jak to bude 31 dní, tak požaduj peníze za to auto...

Upraveno od kokta7

Já myslím, že je to o lidech na obou stranách. Podle mě náhradní auta moc poskytovat nechtějí. Já měl náhradní auto při běžné garanční prohlídce obvykle placené, při opravě zdarma, vše ve stejné m servisu. O to zdarma jsem se ale musel trošku přihlásit.

Škodovka přece náhradní auto nikde neslibuje... A to třeba u Korejců je to standard

štandard ? nedávno potreboval známy odviesť do práce lebo KIA nerobí rozvoz zákazníkov čo Škodovka má štandardne , a už vôbec nie náhradné vozidlo , zrejme je to ako kde , koľko majú náhradných áut aj komu ako ho chcú a nechcú dať 

tak zřejmě jen Hyundai, tam je to přímo součást záruky

Čeho se týká tvá reklamace?

My jsme reklamovaly a stále ještě reklamujeme bouchání podvozku od zadní nápravy (dle reakcí na CZ i zahraničních fórech se tento problém vyskytuje pravděpodobně na všech Superbech III s příplatkovým adaptivním podvozkem). My jsme měli auto 29 dnů v opravě, kde se větší část pouze čekalo na nový díl. Po celou dobu jsme měli zdarma od prodejce zapůjčený předváděcí vůz Škoda Superb III. Jelikož podvozek stále bouchal, tak je auto nyní opět v opravě (tentokrát to neopravuje servis prodejce, ale auto vezli přímo do Škody). Auto tam je už třetí týden a opět máme po celou dobu od prodejce zapůjčený nový Superb III (předváděcí vůz).

 

Pokud ti prodejce neposkytl náhradní vůz, je dobré napsat dotaz ( info@skoda-info.cz ), zda je tento postup správný. Pokud ne, tak prodejce bude mít docela problém. Dle našeho prodejce připomínky zákazníků Škoda důsledně řeší.

  • Autor

Díky, jdu tam hned napsat, děkuji za tip. Řešil jsem to se pouze na telefonní infolince.

Upraveno od Pawouk
Odstraněna citace.

brenekh - necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Když pominu, že je to nelogické, tak tím porušuješ pravidla fora.

  • Autor

Díky za upozornění, už se to nestane.

Jak jsem psal je treba se poradne ozvat... musel jsem to take jednou udelat a od te doby mam zapujcene auto i na standardni servis ;)

  • Autor

Tak vyřešeno! Po asi pátém ostrém telefonátu na servis to technik nevydržel a mám náhradní vozidlo. :kol-47:

Slovensko je tedy krok před námi. 

No to je pekne...ja to v podstate tak mam u sveho servisu, s tim, ze me zatim nikdy zadne km neuctovali a to jsem toho nekdy najezdil mnohem vice nez-li 150km/den ;)

Upraveno od Bladik

mám domluvenu montáž příslušenství - jsou třeba speciální nástroje. Náhradní auto nabídnuto servisem bez problémů, po krátké diskusi o délce trvání prací (chtěl jsem na počkání). Sice jen Fabka, ale to není podstatné, podstatné je, že nebudu muset x hodin mrhat časem a mohu dělat něco užitečného. Jedna cesta taxíkem by mě vyšla na 800, což je nesmysl.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.