brenekh Vloženo 25. Únor 2016 Vloženo 25. Únor 2016 Chci se zeptat na Vaše zkušenosti...... Při záruční opravě SIII jsem si myslel že automaticky dostanu náhradní vozidlo, což se bohužel nestalo. Bylo mi řečeno že na něj nemám nárok. Vzhledem k tomu, že mám auto v servise už třetím týdnem tak je to docela problém. Mám jen smůlu na špatné servisní místo nebo je to standartní jednání Škoda Auto? Děkuji předem za Vaše postřehy a zkušenosti. Citovat
KarelM Vloženo 25. Únor 2016 Vloženo 25. Únor 2016 V servise mě "poučili", že pokud je charakter závady takový, že je nepojízdné, náhradní vozidlo Ti většinou dají. Pokud to je závada, která Ti umožní jezdit, ale dáš to do opravy, máš smůlu. Hodně ale záleží i na servisu, někde s tím problémy nemají (zákazníka si váží a dají vozidlo i na své náklady), někde se ohánějí nějakými předpisy či citují z podmínek záruky AS. Citovat
brenekh Vloženo 25. Únor 2016 Autor Vloženo 25. Únor 2016 Tak díky za informace. Člověk by čekal že se o něj postarají trochu lépe :-( Navíc soused v Peugeotu dostane náhradní auto i při výměně oleje na dvě hodiny...... Zajímalo by mě jestli to takhle funguje i třeba v Německu kde jsou ti zákazníci rozmazlenější než tady. Citovat
Bladik Vloženo 25. Únor 2016 Vloženo 25. Únor 2016 (editace) No hele ja dostanu i nahradi vozidlo behem vymeny oleje natoz pri zarucni oprave. Panove servisy vas zkousi co jim povolite, pokud mas nove auto 3 tydne na zaruce, uz jen to by znamenalo minimalne tri telefonaty do Skodovky...z ktereho mesta si? Jen to co si nechate libit je pak odrazem vaseho servisu. Editováno: 25. Únor 2016, autor: Bladik Citovat
brenekh Vloženo 25. Únor 2016 Autor Vloženo 25. Únor 2016 (editace) Se Škodovkou jsem to samozřejmě taky řešil, pořád stejná odpověď - při záruční opravě nemáte na náhradní auto nárok, nikoho na kolenou prosit nebudu, aby mi poskytli náhradní vozidlo. Jen mě to dost překvapilo. Editováno: 26. Únor 2016, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
kokta7 Vloženo 25. Únor 2016 Vloženo 25. Únor 2016 (editace) no jo no, tak příště nic nekupovat od nich... jako to sou fakt pitomci ze škodovky, když 3 tydny ti opravují tyhle pazvuky a nejsou schopni ti dát jiné auto. jak to bude 31 dní, tak požaduj peníze za to auto... Editováno: 25. Únor 2016, autor: kokta7 Citovat
signoflife Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Já myslím, že je to o lidech na obou stranách. Podle mě náhradní auta moc poskytovat nechtějí. Já měl náhradní auto při běžné garanční prohlídce obvykle placené, při opravě zdarma, vše ve stejné m servisu. O to zdarma jsem se ale musel trošku přihlásit. Citovat
michal2009 Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Upraveno podle požadavků zakladatele topicu 1 Citovat
janmatejicek Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Škodovka přece náhradní auto nikde neslibuje... A to třeba u Korejců je to standard Citovat
suri. Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 štandard ? nedávno potreboval známy odviesť do práce lebo KIA nerobí rozvoz zákazníkov čo Škodovka má štandardne , a už vôbec nie náhradné vozidlo , zrejme je to ako kde , koľko majú náhradných áut aj komu ako ho chcú a nechcú dať Citovat
janmatejicek Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 tak zřejmě jen Hyundai, tam je to přímo součást záruky Citovat
Sukyn Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Čeho se týká tvá reklamace? My jsme reklamovaly a stále ještě reklamujeme bouchání podvozku od zadní nápravy (dle reakcí na CZ i zahraničních fórech se tento problém vyskytuje pravděpodobně na všech Superbech III s příplatkovým adaptivním podvozkem). My jsme měli auto 29 dnů v opravě, kde se větší část pouze čekalo na nový díl. Po celou dobu jsme měli zdarma od prodejce zapůjčený předváděcí vůz Škoda Superb III. Jelikož podvozek stále bouchal, tak je auto nyní opět v opravě (tentokrát to neopravuje servis prodejce, ale auto vezli přímo do Škody). Auto tam je už třetí týden a opět máme po celou dobu od prodejce zapůjčený nový Superb III (předváděcí vůz). Pokud ti prodejce neposkytl náhradní vůz, je dobré napsat dotaz ( info@skoda-info.cz ), zda je tento postup správný. Pokud ne, tak prodejce bude mít docela problém. Dle našeho prodejce připomínky zákazníků Škoda důsledně řeší. Citovat
brenekh Vloženo 26. Únor 2016 Autor Vloženo 26. Únor 2016 (editace) Díky, jdu tam hned napsat, děkuji za tip. Řešil jsem to se pouze na telefonní infolince. Editováno: 26. Únor 2016, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat
Pawouk Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 brenekh - necituj bezprostředně předcházející příspěvek! Když pominu, že je to nelogické, tak tím porušuješ pravidla fora. Citovat
brenekh Vloženo 26. Únor 2016 Autor Vloženo 26. Únor 2016 Díky za upozornění, už se to nestane. Citovat
Bladik Vloženo 26. Únor 2016 Vloženo 26. Únor 2016 Jak jsem psal je treba se poradne ozvat... musel jsem to take jednou udelat a od te doby mam zapujcene auto i na standardni servis 1 Citovat
brenekh Vloženo 28. Únor 2016 Autor Vloženo 28. Únor 2016 Tak vyřešeno! Po asi pátém ostrém telefonátu na servis to technik nevydržel a mám náhradní vozidlo. 3 Citovat
Patrik1971 Vloženo 3. Březen 2016 Vloženo 3. Březen 2016 NV na Slovensku http://www.skoda-auto.sk/servis/pages/nahradne-vozidla.aspx 2 Citovat
Bladik Vloženo 4. Březen 2016 Vloženo 4. Březen 2016 (editace) No to je pekne...ja to v podstate tak mam u sveho servisu, s tim, ze me zatim nikdy zadne km neuctovali a to jsem toho nekdy najezdil mnohem vice nez-li 150km/den Editováno: 4. Březen 2016, autor: Bladik Citovat
signoflife Vloženo 6. Březen 2016 Vloženo 6. Březen 2016 mám domluvenu montáž příslušenství - jsou třeba speciální nástroje. Náhradní auto nabídnuto servisem bez problémů, po krátké diskusi o délce trvání prací (chtěl jsem na počkání). Sice jen Fabka, ale to není podstatné, podstatné je, že nebudu muset x hodin mrhat časem a mohu dělat něco užitečného. Jedna cesta taxíkem by mě vyšla na 800, což je nesmysl. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.