Martin.K Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 Ono to má ještě jeden aspekt, a to perspektivu. Teď mám náhodou možnost vybrat si ze dvou u firmy silně nadprůměrných aut. Když vezmu O3, mám jistotu nového auta, které mi výdrži (obměnu neděláme moc často). Pokud vezmu S2 a po čase se objeví závada, která se firmě nevyplatí opravovat, půjde S2 pryč a mám holou O2. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martttin Vloženo 17. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2016 (editace) Podla mna, porovnavas skoro neporovnatelne, uz len z pohladu SII vs. Octavia III. Mozno so mnou ludia nebudu suhlasit, ale SII aj po 6 rokoch na mna posobi interierovo omnoho prijemnejsi jak nova Octavia III. Navyse, ak ma ten SII byt v plnkej s 3.6 a neriesi sa spotreba tak je to uplne ina kava ako Octavia 1.4 G-TEC... je to cisto o tom co sa tebe viac pozdava Editováno: 17. Listopad 2016, autor: Martttin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.K Vloženo 18. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2016 No, já uznávám, že se ve své podstatě ptám hloupě. Je jasné, že v dané konfiguraci je S2 jinde než O3. Hlavním problémem je ta perspektiva (tedy jak bude za 5 let, kdy to auto zřejmě ještě budu mít, vypadat 5letá O3 vs. 10letý S2), což je luštění z křišťálové koule a s tím mi nikdo nepomůže. V každém případě děkuji za názory. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 18. Listopad 2016 Sdílet Vloženo 18. Listopad 2016 přesně tak. Maximálně by jsi se zde mohl dozvědět, jak by se na tvém místě rozhodl člověk, kterého neznáš a nikdy jsi ho ani neviděl :-) 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.K Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Tak nakonec věc dopadla tak, že jsem jezdil cca měsíc a půl s O3 G-TEC. Výbava Elegance, vše podstatné v autě. Příjemné poježdění se dvěma základními poznatky - na první dojem poměrně líné auto (do 2000 ot./min. to nedělá v podstatě nic. Když se to člověk naučí víc vytáčet, je to vcelku svižné a dá se s tím v pohodě žít. Na druhou stranu velmi příjemné překvapení z vlastností podvozku. Nevím, jestli hraje větší roli víceprvek, nebo jiné rozložení hmotnosti díky nádržím CNG vzadu, ale je to naprostá paráda. Když člověk trefí díru na silnici, v podstatě o tom neví. Žádné rány, žádné rozhození vozidla, prostě super. No, a do toho přišla nabídka na zmiňovaného S2 - tak jsem řekl, že auta postavím vedle sebe a rozhodnu se. Nakonec zvítězil S2, neboť - auto má sice najeto cca 275 tis. km, ale zvenčí i zevnitř vypadá jako nové. Žádné oděrky, otěry, škody. I po projetí v podstatě bez připomínek, hladký chod motoru, DSG bez cukání. Prostě auto jednoho VIP a jednoho řidiče s pravidelným autorizovaným servisem. No, a samozřejmě že z hlediska výbavy (kůže, Columbus, Webasto, xenony atd.) i pocitu z jízdy (3,6 FSI, 4x4, DSG) je to někde jinde. Takže teď už nezbývá než doufat, že se jej podaří ještě nějakou tu stovku km udržet rozumně při životě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Zajímavý rozhodnutí. Můžu se zeptat jaká byla cena, od koho to je že věříš kilometrům a stavu? A za motor - co spotřeba? Já se 3.6 trochu bojím. Najedu tak 20 tisíc za rok. Já už jsem se celkem dávno rozhodnul pro S2 (teď mám O2 2005). Akorát sháním benzín co má málo km a pokud možno u spolehlivějšího prodejce a určitě s odpočtem DPH. A to je vražedná kombinace. V této kombinaci se mi po republice objeví jedno auto za 2 měsíce. Jako příklad toto: http://www.skodaplus.cz/Car/1038115/skoda-superb-tsi-4x4-1-8-118-kw-ambition-drive Debatu o konkrétním modelu už jsem vedl jinde, zde asi netřeba opakovat. Spíš jde o to že když už něco sedne tak zde nesedl ten odpočet DPH. A přijít jen tak o 80 tisíc.. Takže zase nic no. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.K Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 (editace) Já jsem to popisoval výše. Je to firemní auto, státní správa, převod organizace-organizace. Takže otázka ceny je jen evidenční záležitost (ani ji neznám) a na projezd a servis se dá prostě 100% spolehnout. Jo, ještě ta spotřeba - 2/3 dálnice v limitu, 1/3 město - cca 11,8 l/100 km. Editováno: 9. Únor 2017, autor: Martin.K Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Ok. No té spotřeby jsem se bál. Já jezdím s OII 1.6 FSI za 7,6l poměr km nejspíš taky tak. Takže mi to vychází 4,2l /100km navíc tedy při nájezdu 20 tisíc za rok to je 840l benzínu tedy cca 25 tisíc korun za rok. A to mě osobně přijde docela dost za ten luxus se vozit s takový motorem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin.K Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 Je to auto buď pro firmu, pro úřad, pro někoho kdo měl na to si ho koupit jako nové (cca 1,3 M), anebo pro někoho, kdo si chce dělat radost a je ochoten za ni platit. Radost to dává už jen zvukem po nastartování... Muset řešit tu luxusní spotřebu v rámci ježdění do práce, to asi není to pravé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmatejicek Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 (editace) @bigboban ale ty v případě 3.6 nejezdíš s tím samým motorem,... Ty jezdíš o půlku dráž s motorem, který je 2,5x výkonnější, v autě, které váží víc, než O2. Teď už to nezní tak hrozně, co? Další věc je ta, že vyšší spotřeba je ta nejlevnější položka. Na tom pohoří hromada lidí, kteří vidí levné auto s velkým motorem, myslí si, že je 4 litry benzínu navíc nezabijou, ale zabije je ten zbytek v podobě pojištění, servisu a ceny náhradních dílů. Pak to přesně dopadně tak, že lidi kuchaj z auta kde co, mění díly nevalné kvality a nebo opravy odkládají tak dlouho, až je pak zbytečné něco opravovat. Přitom si na začátku stačilo přiznat, že takové auto prostě neuživím, i když je cena ojetiny tak směšně nízká. Editováno: 9. Únor 2017, autor: janmatejicek 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 (editace) @janmatejicek naprostý souhlas Spotřeba není všechno :-D U mě osobně tvoří jen 1/3 nákladů na 1 km (počítáno TDi) Nejlepší poměr výkonu a spotřeby (čti jako žravost paliva na 1 koně) je právě u 3.6ky 3.6 V6 4x4.... 0,042 l na jedno koníka (260hp @ 11 litrů/100).... (palivo+pojistka+servis za loňský rok = 5Kč/km) (7.000 km/rok) 2.0 TDi .... 0,05 l na jednoho koníka (140hp @ 7 litrů/100).... (palivo+pojistka+servis za loňský rok =5Kč/km) (15.000 km/rok) 1.8 TSi 4x4 ... 0,056 l na jednoho koníka (160hp @ 9 litrů/100).... nemáme Editováno: 9. Únor 2017, autor: prassat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bigboban Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 U poslední hodnoty (doufám) chybí nula za čárkou ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 9. Únor 2017 Sdílet Vloženo 9. Únor 2017 ano, opraveno :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.