Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Dik. Takze defakto jen dvere na nekterych kusech? To je docela dobry vysledek. Na rezivejici blatniky si nikdo zatim nestezeval, i kdyz to je nejvic namahany dil?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Jsem byl včera v autosalonu zkouknout Yetiho a co mě zarazilo, že zadní podběhy jsou vyplněny nějakou textilií připomínající koberec. To je myšleno jako antikorozní ochrana zadních podběhů? Funguje to? Vždyť to v zimě musí nasáknout solí ne?

Vloženo (editace)

A je to vubec k necemu dobre ten koberec? To maji Fabie, Octavie, Superby a Rapidy take koberec v podbehu?

 

Jinak co říkáte na tohle? http://www.ruststop.cz  V minulosti jsem si to nechal udělat na 7 let starou Felicii a stejně mě zrezla. Možná že kdybych to nechal udělat hned po koupi nového auta, tak by to bylo lepší?

Editováno: , autor: Zdeneek
Vloženo (editace)

me prave sere ze ve predu jsou klasicke plastove,nevim proc je tam dali,jinak hnijou dvere vse ostatni se zda ok,pujdu vyzkouset zaruku na korozi tak su zvedavy jak dopadnu :D

Editováno: , autor: foxdivemaster
Vloženo (editace)

Takze myslis kobercove podbehy lepsi nez plastove, i kdyz nasaknou soli?

Dej pak vedet, jak jsi dopadl s reklamaci dveri. Ktere dvere ti reznou? Vsechny ctyri?

Editováno: , autor: Zdeneek
Vloženo

urcite lepsi z hlediska hluku zkrz kaminky,nemusis mit strach ty podbehy uz ma i OII a nikdy problem akorat pravidelne cistit predky v dolni casti za blatnikem,nejvic ridic a za ridicem,druha strana o dost min,no musim se podivat do servisky jestli tam mam vubec ty kontroly koroze jinak su v haji :)

Vloženo

Co jsem se dozvěděl tak první ročníky mají dveře z nějakého mizerného plechu a stačí kamínek a jde to do kopru. Další ročníky už mají ze stejného plechu jako jsou přední kapoty a ty už drží. Ale co je na tom pravdy nevím...jen vím že troje dveře mam taky chycené a jedny už vyměněné

Vloženo

Co jsem se dozvěděl tak první ročníky mají dveře z nějakého mizerného plechu a stačí kamínek a jde to do kopru. Další ročníky už mají ze stejného plechu jako jsou přední kapoty a ty už drží. Ale co je na tom pravdy nevím...jen vím že troje dveře mam taky chycené a jedny už vyměněné

bohuzel to tak neni,ja mam rok 11 a mel jsem v praci 15ku facelift a dvere ridice uz taky rezly

Vloženo

tak s tema dverama je tam pouze problem :) a co si budem nalhvat dvojkova oktavka taky hnije kde vsude,superb taky,passaty B6 uplne mega atd. clovek si nevybere :D

prozraď mi, kde hnije s2 prosim :) maximalně tak po špatně opravené bouračce, jinak je bez problému. Dokonce si všimni, že všude na fóru je několik stránek o korozi u daného modelu v exterieru a s2 nic, i když ho má daleko víc lidí jak yetiho a řeší se tam každá ptákovina ;)
Vloženo (editace)

pate dvere-nejvic u osvetleni,spodky dveri-nemyslim hrany ale v prostoru pupinky,dvakrat sme resily uz prahy o vic mistech nevim,mam v praci ted jednoho tak se chvalne mrknu jeste

Editováno: , autor: foxdivemaster
Vloženo

to, co popisuješ (spodky dveří a prahy můžou být od kamínků) a kolem osvětlení spz je to výsadou s1.. rozhodně to ale není masová záležitost jako yetiho dveře, 5.vrata u s1 nebo rez kolem těsnění u O2 a mohl bych pokračovat :)

Vloženo

Tak mohu potvrdit, při servisní prohlídce po 4 letech mě na to technik také upozornil. Lehce reznou dveře a prý je to asi nějakou tvrdou gumou, jak tam doléhají. Výrobce o tom ví, rozšířili prý na to záruku na 5 let. V létě se domluvíme, zda budou přelakovávat anebo dveře měnit.

Vloženo

to, co popisuješ (spodky dveří a prahy můžou být od kamínků) a kolem osvětlení spz je to výsadou s1.. rozhodně to ale není masová záležitost jako yetiho dveře, 5.vrata u s1 nebo rez kolem těsnění u O2 a mohl bych pokračovat :)

souhlasim ze to neni masova zalezitost,ale je to u supa2 nejcastejsi vec pate dvere u osvetleni a kdyz je otevres tak zespodu jak sou ty vytekaci kanalky tak taky,nebudu se tu s nikym dohadovat kazdy at si rika svoje :) z 10 supu co k nam dojede tak 5 ma spatne pate dvere -opravujeme

Vloženo

těm 50% nevěřím, dojeď nám to ukázat na sraz, teď bude o víkendu v pasohlávkách, máš to kousek :)

leda že bys dělal v lakovně, ale tam jezdí už auta s problémem.

Aby jsme nebyli úplně OT, prozraď nám, jestli oprava začínající koroze zabrání jejímu dalšímu pokračování nebo jestli je pro 100% výsledek nutné díl vyměnit. Díky

Vloženo

jako ze bych si vzal zakaznikovo auto a dojel? :D to zas ne,nepotrebuju nikomu nic dokazovat,pisu svoje zkusenosti nic vic :) ano delam v lakovne-karosarne,ohledne rzi zalezi v jake je fazi,a samo ze jezdi do lakovny auta s problemem :) i do normal servisu jezdis jenom s problemem,to ale neznamena ze neexistuji :) uz bych toho OT nechal :)  kousek od pasohlavek mame vinohrad :)

Vloženo

chlape - tak to je pak jasný !  :kol-35:

 

pokud propukla fakt rez i přes lak, tak asi nic moc, ale když jsou třeba na nějakým autě pupínky od kamínků nebo prostě ty bubliny. Zajímalo by mě, jestli toto opravit jde, protože jsem koukal v lakovně na jednoho yetiho a měl na zadním víku takový ty krápníky od zinkování - viz foto (zinkové vměstky). Tohoto oprava bude trvalá? Nebo jak se jednou odbrousí zinek (při této opravě) tak to bude ještě horší a radši nechat ty pupínky? řešilo se to u na foru několikrát a teď když tu máme přímo znalce a do tématu to patří  :kol-47:

post-35925-0-59251600-1463593324_thumb.j

post-35925-0-38723400-1463593325_thumb.j

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...