Zdeneek Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Jak je na tom Yeti ohledne koroze karoserie? Rezne to po par letech jako Felicie nebo to je lepsi? Kde rezne nejvic? Blatniky? Po kolika letech? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted April 26, 2016 Share Posted April 26, 2016 Co takhle hledat a číst? http://forum.skodahome.cz/topic/102604-prav%C3%A9-predn%C3%A9-dvere-chyt%C3%A1-kor%C3%B3zia/? http://forum.skodahome.cz/topic/114164-yeti-m%C3%A1-korozi-na-prahu-a-co-na-to-ve-%C5%A1kodovce/? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted April 26, 2016 Author Share Posted April 26, 2016 Dik. Takze defakto jen dvere na nekterych kusech? To je docela dobry vysledek. Na rezivejici blatniky si nikdo zatim nestezeval, i kdyz to je nejvic namahany dil? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted May 14, 2016 Author Share Posted May 14, 2016 Jsem byl včera v autosalonu zkouknout Yetiho a co mě zarazilo, že zadní podběhy jsou vyplněny nějakou textilií připomínající koberec. To je myšleno jako antikorozní ochrana zadních podběhů? Funguje to? Vždyť to v zimě musí nasáknout solí ne? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 14, 2016 Share Posted May 14, 2016 Je potřeba to vystříkat pořádně plastizolem/bitumenem. Jinak zadní podběhy jsou jen kobercové. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted May 14, 2016 Author Share Posted May 14, 2016 (edited) A je to vubec k necemu dobre ten koberec? To maji Fabie, Octavie, Superby a Rapidy take koberec v podbehu? Jinak co říkáte na tohle? http://www.ruststop.cz V minulosti jsem si to nechal udělat na 7 let starou Felicii a stejně mě zrezla. Možná že kdybych to nechal udělat hned po koupi nového auta, tak by to bylo lepší? Edited May 15, 2016 by Zdeneek 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 (edited) me prave sere ze ve predu jsou klasicke plastove,nevim proc je tam dali,jinak hnijou dvere vse ostatni se zda ok,pujdu vyzkouset zaruku na korozi tak su zvedavy jak dopadnu Edited May 15, 2016 by foxdivemaster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted May 15, 2016 Author Share Posted May 15, 2016 (edited) Takze myslis kobercove podbehy lepsi nez plastove, i kdyz nasaknou soli? Dej pak vedet, jak jsi dopadl s reklamaci dveri. Ktere dvere ti reznou? Vsechny ctyri? Edited May 15, 2016 by Zdeneek 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 urcite lepsi z hlediska hluku zkrz kaminky,nemusis mit strach ty podbehy uz ma i OII a nikdy problem akorat pravidelne cistit predky v dolni casti za blatnikem,nejvic ridic a za ridicem,druha strana o dost min,no musim se podivat do servisky jestli tam mam vubec ty kontroly koroze jinak su v haji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 Kvalitní výrobek ten yeťák co se antikorozní ochrany týče Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 15, 2016 Share Posted May 15, 2016 tak s tema dverama je tam pouze problem a co si budem nalhvat dvojkova oktavka taky hnije kde vsude,superb taky,passaty B6 uplne mega atd. clovek si nevybere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkl.s Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Co jsem se dozvěděl tak první ročníky mají dveře z nějakého mizerného plechu a stačí kamínek a jde to do kopru. Další ročníky už mají ze stejného plechu jako jsou přední kapoty a ty už drží. Ale co je na tom pravdy nevím...jen vím že troje dveře mam taky chycené a jedny už vyměněné Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Jsem myslel, že ty dveře reznou zevnitř? Že z nich špatně odtéká voda a hromadí se uvnitř vlhkost? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 16, 2016 Share Posted May 16, 2016 Co jsem se dozvěděl tak první ročníky mají dveře z nějakého mizerného plechu a stačí kamínek a jde to do kopru. Další ročníky už mají ze stejného plechu jako jsou přední kapoty a ty už drží. Ale co je na tom pravdy nevím...jen vím že troje dveře mam taky chycené a jedny už vyměněné bohuzel to tak neni,ja mam rok 11 a mel jsem v praci 15ku facelift a dvere ridice uz taky rezly Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zdeneek Posted May 16, 2016 Author Share Posted May 16, 2016 Na druhou stranu je lepsi, kdyz to je videt jeste v zaruce a ne az po zaruce. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 tak s tema dverama je tam pouze problem a co si budem nalhvat dvojkova oktavka taky hnije kde vsude,superb taky,passaty B6 uplne mega atd. clovek si nevybere prozraď mi, kde hnije s2 prosim maximalně tak po špatně opravené bouračce, jinak je bez problému. Dokonce si všimni, že všude na fóru je několik stránek o korozi u daného modelu v exterieru a s2 nic, i když ho má daleko víc lidí jak yetiho a řeší se tam každá ptákovina Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 (edited) pate dvere-nejvic u osvetleni,spodky dveri-nemyslim hrany ale v prostoru pupinky,dvakrat sme resily uz prahy o vic mistech nevim,mam v praci ted jednoho tak se chvalne mrknu jeste Edited May 17, 2016 by foxdivemaster Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Voice Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 U supa2? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 17, 2016 Share Posted May 17, 2016 to, co popisuješ (spodky dveří a prahy můžou být od kamínků) a kolem osvětlení spz je to výsadou s1.. rozhodně to ale není masová záležitost jako yetiho dveře, 5.vrata u s1 nebo rez kolem těsnění u O2 a mohl bych pokračovat 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jirka67 Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 Tak mohu potvrdit, při servisní prohlídce po 4 letech mě na to technik také upozornil. Lehce reznou dveře a prý je to asi nějakou tvrdou gumou, jak tam doléhají. Výrobce o tom ví, rozšířili prý na to záruku na 5 let. V létě se domluvíme, zda budou přelakovávat anebo dveře měnit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 to, co popisuješ (spodky dveří a prahy můžou být od kamínků) a kolem osvětlení spz je to výsadou s1.. rozhodně to ale není masová záležitost jako yetiho dveře, 5.vrata u s1 nebo rez kolem těsnění u O2 a mohl bych pokračovat souhlasim ze to neni masova zalezitost,ale je to u supa2 nejcastejsi vec pate dvere u osvetleni a kdyz je otevres tak zespodu jak sou ty vytekaci kanalky tak taky,nebudu se tu s nikym dohadovat kazdy at si rika svoje z 10 supu co k nam dojede tak 5 ma spatne pate dvere -opravujeme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 těm 50% nevěřím, dojeď nám to ukázat na sraz, teď bude o víkendu v pasohlávkách, máš to kousek leda že bys dělal v lakovně, ale tam jezdí už auta s problémem. Aby jsme nebyli úplně OT, prozraď nám, jestli oprava začínající koroze zabrání jejímu dalšímu pokračování nebo jestli je pro 100% výsledek nutné díl vyměnit. Díky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 jako ze bych si vzal zakaznikovo auto a dojel? to zas ne,nepotrebuju nikomu nic dokazovat,pisu svoje zkusenosti nic vic ano delam v lakovne-karosarne,ohledne rzi zalezi v jake je fazi,a samo ze jezdi do lakovny auta s problemem i do normal servisu jezdis jenom s problemem,to ale neznamena ze neexistuji uz bych toho OT nechal kousek od pasohlavek mame vinohrad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michal2009 Posted May 18, 2016 Share Posted May 18, 2016 chlape - tak to je pak jasný ! pokud propukla fakt rez i přes lak, tak asi nic moc, ale když jsou třeba na nějakým autě pupínky od kamínků nebo prostě ty bubliny. Zajímalo by mě, jestli toto opravit jde, protože jsem koukal v lakovně na jednoho yetiho a měl na zadním víku takový ty krápníky od zinkování - viz foto (zinkové vměstky). Tohoto oprava bude trvalá? Nebo jak se jednou odbrousí zinek (při této opravě) tak to bude ještě horší a radši nechat ty pupínky? řešilo se to u na foru několikrát a teď když tu máme přímo znalce a do tématu to patří Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
foxdivemaster Posted May 19, 2016 Share Posted May 19, 2016 vetsinou uz je to povrchova koroze pod tim,casem to praskne samo a je z toho rezavy kolecko kdyz to blbe reknu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.