Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Zdravím,

Nečíst i konkureční fórum, přiznám se, ani bych si této estetické vady nevšiml. Najeto 55tis.km.

Zkusím reklamovat, ale asi zbytečně. Jednomu to neuznali s odpovědí, že je to špatnou manipulací s pásem...:)

5956af7a40bd515893cb3e1971b69b08.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

koukam znova na misto, kde je to vybrouseno, a prave jsem si predstavil, jak si clovek sedne za volat, pravou rukou sahne pro pas a opise "siroky oblouk", aby se mohl co nejpohodlneji zapnout.

v tu chvili "hrana" pasu, ktera neni nikterak hladka, brousi ten plast presne v miste, ktere je videt na fotkach.

 

reseni: nezapinejte se tak zesiroka :)

Vloženo

Auto mám jako roční vůz, takže už to můžu mít od koupě. Netuším. Pupek opravdu nemám a zapínám se zcela normálně - tak jak na prědchozích autech a tam žádný problém nebyl.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

Ja nepatrím k najštíhlejším, pás mám nastavený v najvyššej polohe. Možno práve nastavená výška spolu s výškou postavy zohráva väčšiu rolu ako pupok. Ak je pás nastavený príliš nízko, tak je väčšia šanca že bude drieť.

Sent from my HTC One M9 using Tapatalk

Vloženo (editace)

Sice je to téma OIII, ale na mém Rapidu je to taky. Měřím 168cm, vodítko pásu v dolní poloze, najeto 38tkm, z toho cca 20tkm v dávkách 7km. Takže po cca 2875 cyklech to vypadá takto, dokonce mám načatý i kryt B sloupku.
post-6633-0-41194500-1463329236_thumb.jp
Je to nejspíš od toho, jak se tahá vrchní část pásu levou rukou při zapínání. Pravou zacvakavám zámek, levou si povytahuju pás pro usnadnění zapnutí. A v té chvíli se pás dře o tu hranu. Při zvednutí vodítka pásu a posunutí sedačky dozadu (simulace nastavení pro vyššího člověka) pás jde mimo tu hranu. Pravá sedačka je bez záseku. Jednak se na ni tolik nesedává a jednak je posunuta víc dozadu, než řidičova.
Jednoznačně kombinace jedné z možností nastavení, stylu zapínání a hlavně měkkého plastu.

Editováno: , autor: miklisek
Vloženo

U OIII horní kryty B sloupků zatím beze změny dílů. U Rapida od 04/16 je nové číslo ND 5JA 867 243 B a 5JA 867 244B. Jinak nový kryt stojí 300Kč.

u OIII je samostatně veden jako ND díl Šoupátko pro výškové nastavení 5E0 868 311 a 312, v barvách WC4 (stone šedá), Y20 (perleťově šedá) a 9B9 (černá satén). Cena neznámá. Že by o tomto problému ŠA věděla......?

Vloženo

Nebudou. Vim co me to stalo usili, abych dostal modifikovane tesneni prednich dveri, ktere nedrzi vodu (o tom je tady taky tema).

Oni reknou, ze je to spatnym zachazenim.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vloženo

to bych je teda chytl za prdel. Toto jsem ještě na jiným autě neviděl, kvalita na prvním místě! O2,S2,S3 nic a O3 zatím taky nic (má najeto jen 30tis). U té O3 se na to zaměřím a když tak napíšu

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...