Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Ja som to vyriesil tak ze som si vyrobil nieco take ako tento klip 

A este som to stlacil dotiahnutim kovovej eska pasky.

Trochu to ma efekt, uz to nieje az take hlucne po starte. Ako dlho to vydrzi to vsak neviem.

Ja mam obavi ze to postupne bude mat takyto nepodareny zvuk aj pri beznej jazde.

Auto mam este 1 rok v zaruke ale dost o tom pochybujem aby to do vtedy vyriesili kedze pri

1,4 tsi to uz r2016 malo podobny zvuk a dodnes nieje na to ziaden postup ako to opravit. A aj po vymene tejto casti to postupne zacne robit znova

objimka-stahovacia-16-25mm (1).jpg

IMG-5649.jpg

Editováno: , autor: peter785
Vloženo
V 6. 8. 2020 na 7:44, peter785 napsal:

Ono to ten hluk po starte ma na svedomi toto:

https://youtu.be/9ian_PfRClI

 

Presne to iste je aj u 1litra.

https://youtu.be/vykLJDvXzNI

 

Ps :nejde mi vlozit odkaz spravne

Teď jsem to zkoušel a je to ono. Při nastartování to chrastí. Když to podržím tak to přestane. Zajímalo by mě, jestli bych uspěl když to budu reklamovat. Mám auto pořád v záruce. 

Vloženo

V komentaroch na youtube ludia pisu ze servis ma nariadene to neopravovat ani nevymienat. 

Tak si myslim ze zatial by sme nepochodili, a servis by sa vyhovoril na konstrucny stav techniky. 

Za pokus to vsak stoji, niekomu mozno ten aktuator vymenia, ked sa to vobec da len ta jedna cast. Ale urcite to po case zacne robit znova. Mne pripada ze tie motory navrhuju deti na zakladnej skole. Ani ich nenapadne vyskusat zatriast ci to nema nejaku volu a neklepe to...

Vloženo
V 6. 8. 2020 na 13:47, peter785 napsal:

Ja som to vyriesil tak ze som si vyrobil nieco take ako tento klip 

A este som to stlacil dotiahnutim kovovej eska pasky.

Trochu to ma efekt, uz to nieje az take hlucne po starte. Ako dlho to vydrzi to vsak neviem.

Ja mam obavi ze to postupne bude mat takyto nepodareny zvuk aj pri beznej jazde.

Auto mam este 1 rok v zaruke ale dost o tom pochybujem aby to do vtedy vyriesili kedze pri

1,4 tsi to uz r2016 malo podobny zvuk a dodnes nieje na to ziaden postup ako to opravit. A aj po vymene tejto casti to postupne zacne robit znova

objimka-stahovacia-16-25mm (1).jpg

IMG-5649.jpg

Ahoj, můžeš poslat fotku jak jsi to vyřešil. Moc děkuji 

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Mluvčí Seatu upřesnil, že problém způsobují vstřikovací ventily, u nichž dochází ke kritickému průsaku mimo povolenou toleranci. Docházet k tomu má zejména po vypnutí pohonné jednotky, a to i při použití systému start-stop, kdy se do spalovací komory dostává nespálené palivo, které tam nemá co dělat. Vše mají vyřešit zcela nové vstřikovací jednotky, které budou zákazníkům zdarma namontovány. Budou však kvůli tomu muset do servisu, přičemž oprava má zabrat dvě až tři hodiny.

  • o 1 měsíc později...
Vloženo (editace)

Ahoj od kdy se začal dávat filtr pevných částic ? U Fabie to přišlo s fl, ale u oktávky to bylo později pokud se nemýlím. Ví někdo ? Děkuji :)

Editováno: , autor: Dablas2
Vloženo
V 7. 8. 2020 na 14:05, peter785 napsal:

V komentaroch na youtube ludia pisu ze servis ma nariadene to neopravovat ani nevymienat. 

Tak si myslim ze zatial by sme nepochodili, a servis by sa vyhovoril na konstrucny stav techniky. 

Za pokus to vsak stoji, niekomu mozno ten aktuator vymenia, ked sa to vobec da len ta jedna cast. Ale urcite to po case zacne robit znova. Mne pripada ze tie motory navrhuju deti na zakladnej skole. Ani ich nenapadne vyskusat zatriast ci to nema nejaku volu a neklepe to...

Je to tak..v mém servise mi dali stejně vyjádření, které jim přišlo přímo z Mladé Boleslavi ?. Auto mám ještě v záruce. Prkotina.. rezonující táhlo sytiče

Vloženo
V 7. 8. 2020 na 9:03, kodiakk napsal:

Teď jsem to zkoušel a je to ono. Při nastartování to chrastí. Když to podržím tak to přestane. Zajímalo by mě, jestli bych uspěl když to budu reklamovat. Mám auto pořád v záruce. 

řešil jsem taky..bylo mi řečeno, že na to zatím nemají opravnou sadu a v případě poruchy by to měnili i s celým turbem,.přitom rezonuje jen táhlo sytiče po dobu obohacování směsi :-(..základ je uvádět tento problém při každém servisním intervalu co máte záruku..potom se uvidí.

Vloženo

Já to vím, to je táhlo regulace plnícího tlaku turba. To řinčelo už před deseti roky u předchozí generace motorů 1.2 TSI. Ale není zrovna vhodné sem psát za každou cenu nesmysly, když tomu nerozumím...

Vloženo
Před hodinou, Pawouk napsal:

Já to vím, to je táhlo regulace plnícího tlaku turba. To řinčelo už před deseti roky u předchozí generace motorů 1.2 TSI. Ale není zrovna vhodné sem psát za každou cenu nesmysly, když tomu nerozumím...

 

 

Omlouvám se..nejsem mechanik..

 

Vloženo

Ahojte,

tak ja som bol menit tie vstreky v ramci zvolavacky. Prebehlo to odovzdanim auta vo stvrtok o 18:00, vyzdvihnutie piatok o 9:30. Jediny postreh ze podla PP mam momentalne vyssiu spotrebu (10%) na trase do prace ktoru jazdim denno denne. Neplatil som nic, este mi aj vycistili auto zvonka aj zvnutra a celkovo mi to nepride ako nejaky fail. Uvidime ked prejdem viac ako 15 km ze ako sa to prejavi. Ci uz po dynamickej stranke alebo na spotrebe.

 

To "drncanie" skusim pozriet aj ja ked som videl to video co postol kuchar. Ale zatial po 20tis. km mi pride motor ozaj ako tichy. Hlavne ked sedim vnutri a mam zavrete okna. Odhlucnenie je podla mna na vysokej urovni na to ze nejde o premiove auto za "ludovu" cenu. 

 

Shorty

 

 

  • o 3 týdny později...
Vloženo

Ahoj. Tak jsem zkoušel snad vše co bylo v mých silách vyřešit problém chrastění motoru. Zkoušel jsem to ztáhnout drátem, dával jsem různé podložky a nakonec pomohlo toto. Světě div se, je po chrastění. 

20201018_120526.jpg

20201018_214818.jpg

  • o 2 týdny později...
Vloženo

Ahoj, stal jsem se majitelem 1.0tsi dsg, 101tis. najeto , chrasti mě to taky, ale asi neřeším po chvilce ustane, jinak za mě zatím velmi dobra zkušenost s motorem a převodovkou. Dnes vymenen Millers Oil 5w30 , tak snad moturek vydrží a bude fingovat. Jinak jsem potešen spotřebou , kdy jezdí stejně ne-li lepe naž na stare OII 1.9TDI DSG, jedine co bych řekl , že je nachylnější na styl jizdy než stare TDI. Jezdim do prace cca 5km a jsem nadšen z rychlosti ohřívání motoru. Jedine co řeším jak natrvalo vypnou Start/stop, řešil nekdo?

  • o 3 týdny později...
Vloženo

akrualizace po 1500km, vymeněn olej (milers 5w30nano), nove svíčky origo (lze vyměnit i bez demontaže trubky saní-turbo), spojení s DSG perfektni. S 1.0TSI jsem maximalně spokojen , jsme mechanik v BMW servise a musím říct , že projev třívalce v Octavii je daleko příjemnější než v BMW , převodovka super , jen ma člověkj jen takovej ,,technickej,, pocit zdali ji neděla špatně oproti hydroměníči, kde je defakto jedno co dělate. Vadí akorat blbe nastavené řazeni v režimu D , kdy motor silně podtačí a duní, lze řešít zařazení S , ale než si to člověk zažije....... další servis bude za 4000km, kde mi kamarád doporučoval dekarbonizaci BGsadou , tak poreferuji. Jinak jezdím pouze benzín s Vif aditivem . Chci auto dopřat maximum

Vloženo

Nemá někdo servisní plan na tento motor ? Jen pro zajímavost , olej stejne dělam po max 12tkm a svíce po 30tkm, zajímal by mě rozpis servisních kontrol kvuli protokolování, jsem trochu magor na tohle...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...