Jump to content
Habi001

Motor 1.0 TSI

Recommended Posts

Pomůže leda tak prd, ty prachy je lepší za adativa střádat do prasátka a pak to nechat po 100K vyčistit...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anebo tankovat od začátku 100 oktanový benzín s čistícími přísadami. Minimálně je prý dává Shell a Benzina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti bude figu platne. Hlavne tam lejte olej aky treba. Lebo znicite filter pevnych castic. Sacie ventili sa zalepia tak ci tak. Koli inovovanemu systemu egr. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benzín vylepšený aditivem lépe a čistěji shoří a čistější spaliny jak se vrátí zpátky přes sání do válce méně zaserou ventily. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ahoj, mám otázku na majitele tříválců. Nezaznamenali jste těsně pod hranicí 2000 otáček takový dunivý nepříjemný zvuk. Dělá to cca od 1800 až k 2000 otáček. Ještě se chci zeptat. Když po ránu nastartuji, tak je cca půl minuty slyšet takový chrastivý zvuk. Máte to také.? Moc děkuji za odpověďi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chrastivý zvuk nepozoruju a ten dunícími zvuk záleží, na jaký převodový stupeň, v jakem terénu, co mas v úmyslu udělat atd. Např. já zrychluju pomalu a do kopce třeba točím i do 3 tisíc. Turbo zabírá u nějakých 1750 otáček a motor se potřebuje trošku nadechnout. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten dunivý zvuk je u každého rychlostního stupně, těsně pod hranicí 2000 otáček 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pokud jezdíš pod 2000 otáček mimo jedničky při rozjezdu, tak podtáčíš motor a ten opravdu někdy duní. Pokud ho budeš podtáčet často tak jde životnost motoru a setrvačníku do kopru! Přečti si jak se má s tímto motorem jezdit a hlavně neřaď jak ti radí počítač. Tyhle motory se musí točit a pak je vše OK. Vysoké otáčky jim nevadí, ale nízké je ničí!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Abych nezapomněl, ten chrastivý zvuk u startu je normální. V zimě je to i trochu horší. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
před 1 hodinou, Martin66 napsal:

Pokud jezdíš pod 2000 otáček mimo jedničky při rozjezdu, tak podtáčíš motor a ten opravdu někdy duní. Pokud ho budeš podtáčet často tak jde životnost motoru a setrvačníku do kopru! Přečti si jak se má s tímto motorem jezdit a hlavně neřaď jak ti radí počítač. Tyhle motory se musí točit a pak je vše OK. Vysoké otáčky jim nevadí, ale nízké je ničí!!! 

Většinou jsem o 1, 2 stupně níže než rádí rádce řazení a to mám někdy pocit, že jsem ještě i na dolní hranici optimálních otáček dle zvuku motoru. Přijde mi, že mezi cca 2200-3500 se mu líbí nejvic. Při zbytečně vyšších otáčkách je znát jakoby pokles výkonu. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Já motor nepodtáčím, ale když se řadí, tak se pod 2000 otáček dostanu než se nadechne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak řaď když má motor kolem 3000 otáček, nebo radši i trochu víc a budeš mít klid. Mě ten motor mile překvapil. Optimum je držet opravdu těch 2200-3500 otáček. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mel jsem objednanou octavii combi s timto 1.0 motorem ted akcni paket tour. Docela dobre recenze,ale pred 14 dny byl v konfiguratoru moznost objednat 1.5. tak jsem zavolal dealerovi a konfiguraci zmenil. Preci jenom silnejsi motor. Po precteni se skubanim u rozjezdu,ale nevim, zda jsem nemel jit do diezlu 1.6. snad kdyz auto necham po nastartovani zahrat nebude tak velky klokan. A kvalitni aditivovany benzin je zaklad. Ale proc to pisu, narazil jsem na video s timto motorem u seatu a pikne v zime chrasti. Snad se ty bolostky brzovychytaji jak u 1.0, tak 1.5 jako kdysi u 1.4 a ted je tomotor spolehlivy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To chrastění je fakt hrozný. Kolikrát se úplně stydím před někým nastartovat. Každý se mě ptá co to je?, jestli to není rozbitý

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Neříkej, že je to s aerodynamikou tak strašné :-( S hlučností doporučuju se podívat na kolik jsou nafoukaná kola, na Astře jsem šel že 3 na 2,2 a je to o dost lepší. To by mohlo pomoci. Mě se původně líbila Toyota Auris, ale z venku, zevnitř už moc ne, tak proto jsem šel do octavie.

Ale je to o motoru, tak zpět k tomu. Jak píšeš, že je to opravdu tak hlučné, tak nechápu ty novináře, co to vychvalujou až do nebes, to se bojí, že by jim škoda už žádné testovací auto nepůjčila? Co dodatečné odhlučnění kapoty, by nepomohlo? Takovej ten filc co se dá pod kapotu? Není moc ekonomické auto po 2 měsících prodat, ale pořád lepší než po půl roce či po roce. Reklamovat a vrátit jim ho s tím, že si objednáš superba by u dealera asi neprošlo, co? Opakující se závada? 

Edited by Mahlpo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor 1.0 není určitě tak zlý. A není možné svádět nebo deklarovat problémy, či poznatky modelu ke specifickému motoru. Hluk od kol nemá s motorem co dělat, stejně tak zadní náprava. Já osobně s tím motorem nemám vůbec žádný problém. A že mám už za ty dva roky těch kilometrů najeto. V žádném případě se za nic nestydím, natož za nastartování motoru. Toto je téma k motoru 1.0. a řeší se tu, jak je špatně odhlučněné auto, tvrdá náprava atd. Přejít ze Superba z motorem 2.0 a výš a srovnávat to s litrem není úplně košér. Nic osobního, ale rozhodně nesouhlasím. 😉

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se byl projet s 1.0 pred 2 mesici ale to bylo teplo a motor se mi zdal docela tichej. Tak nemohu osobne posoudit. Je mozne,ze na tom video u motoru mohlo byt nejaky plech uvolneny nebo spatne zapasovany a nez se zahral nez se teplotne o setiny milimetru roztahl,tak vydaval tento zvuk. Urcite by nebylo od veci se s nekym domluvit co ma stejny motor a posoudit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Souhlasím. Taky to může být uložením motoru. V Atece může být jinak, než v Octavii. Rozhodně bych zvuk toho videa nepřisuzoval všem 1.0 motorům a autům s ním.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...