Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

uaaau... prave som začal uvažovať o kupe... povodne som chcel ist do A.M.A a dat si sravit na mieru ale toto sa mi moc moc lubi

mate nejaky kontakt na nejkeho dobreho spolahliveho dodavatela?

Superb je auto trochu ineho,kludneho a komfortneho jazdenia,takze takato raroha,ci uz vzhladovo,alebo zvukovo mne tam velmi nereze.

Ve většině konfigurací ano, ale s 206 kW motorem už je to IMHO trochu sportovnější auto. A sto lidí, sto chutí :)

Upraveno od SuperbIII

nj 100ludi 100chuti.... aj Maybach upravuje Brabus a je to limuzina. mne sa tie vyfuky hrozne pacia, hned po nich pojdem ak maju aj dobre vykonnostne vlastnoti. co sa bojim ze pri klapkach mat nebudu..

  • 4 týdny později...

Keď už sa tu rieši výfuk, dám to aj sem. Možno sa na to niektorí miestny majiteľ pozrie. Písal som ohľadom toho aj do škodovky a nič... Skúsim servis ale tam určite na mňa budú pozerať ako na mimozemšťana. 

 

Auto má dva tlmiče a z každého idú dva vývody (aj keď ozdobná koncovka je na každej strane len jedna). A z tých dvoch vývodov má vždy vonkajší elektricky ovládanú klapku. 
 
A dnes som pozeral a klapka na pravej strane pri vypnutom motore bola otvorená a na lavej zatvorená. Po naštartovaní sa tá vpravo precvičila, trochu zatvorila (nie úplne) a tá vlavo nič. Po pridaní na mieste sa tá vpravo zas úplne otvorila a tá vlavo nič. Po vypnutí motora zostala zas tá vpravo otvorená a vlavo zatvorená. Tá vlavo je aj nejako podozrivo čistá, mi príde, že sa neotvára vôbec a je dlhodobo seknutá. Celkovo je tá lavá koncovka čistejšia. 
 
 
 
  • 2 týdny později...

Fakt nikto iní z ludí okrem lukasa474, čo tu máte tento motor sa nemôžete zohnúť k výfuku a pozrieť sa na to na vašich autách a dať info ako sa to správa u vás? 

Mrknu ti na to v neděli. Ale když jsem zjistil, že tam mám klapky tak jsem na to koukal. A otevírali se stejně. Při vypnutém motoru byli otevřené. Teď jsem u moře a auto jsem musel nechat doma :-(

Upraveno od martyx1876

Aj lavá? Lebo ja mám pri vypnutom motore lavú zatvorenú a pravú otvorenú. 

 

Lenže čo mi lukas posielal tak mal pri vypnutom motore obe zatvorené a v režiem sport (auto stále, volič v P) boli obe otvorené. 

 

Vopred dik. 

 

Bolo by fajn keby každý kto pozrel vedel napísať polohy zvlášť pre lavú aj pravú: 

 

- pri vypnutom motore

 

- po naštartovaní a režim normal

 

- po naštarovaní a režim sport

Upraveno od brasci

Tak to přesně nevím. Při vypnutém motoru byla určitě práva otevřená. Levá nevím. Při režimu sport byli otevřené obě. Jezdím sport pořád, akorát si přepínám d a s. Je možné, že to zůstane v režimu v jakém se chcípne motor. Nechápu, proč by to mělo být na půl. V neděli na to mrknu a hodím sem foto. Ať máš dokumentaci pro servis :-)

No prave toto chcem pocut. Mne sa ta lava neotvori vobec, dam sport a nic :( Skusil som aj pripravit rozbeh s LC a tam bolo 4t otacok a stale zatvorena.

Ozaj, tu na lavej strane mas spinavu?

Tak som prave diagnostikoval chybu konektrola na kabloch, ktore su zapojene do toho motorceku, co to ovlada. Je tam nieco zlomene, ked som ho pritlacil rukou, klapka zacala fungovat. Ide aj uplne volne dat dole, takze ziadna aretacia. Lenze sam o sebe tam nedokaze drzat aby daval stavu motorceku. Tak som to teraz nechal aspon v polohe otvorenej...

Tak to je dobrý. Já včera dělal různé testy a jediné mě jasné je to, že se to otevírá synchronně. Přemýšlel jsem, že přidělám kameru k výfuku. Ale asi by to nebylo uplně dobré. Aby bylo vidět na klapky, tak by musela být přímo proti výfuku a to horko by jí asi neudělalo dobře. A hlavně je to asi jedno, na závadu jsi přišel a to jak se otevírá, nebo zavírá klapka, není asi podstatné.

Asi tak. Akurat sedim v servise a cakam kym to opravia.

 

Tak na tom konektore je zlomený taký aretačný cuplík, objednali konektor a keď príde, vymenia. 

Upraveno od brasci

  • 2 měsíce později...
  • 2 roky později...

Zdravím, když už se tu řeší chování el. klapek tak nebudu zakládat nové téma a zeptám se zde, chtěl bych vědět jak by se správně měli chovat klapky v různých režimech DCC, jelikož když přepnu na sport tak se klapky uzavřou přičemž na comfort a normal jsou otevřené z logiky věci mi to přijde špatně v návodu nic o klapkách a jejich chování není. Dále bych Vás rád poprosil o radu jak vyřešit toto nekorektní chování.

[EDIT] převodovka DSG a zkoušeno na místě při zařazeném stupni P.

Děkuji

R.V. vozu 08/2017

Upraveno od MaddDogg

  • 1 rok později...

Zdravím.

 

Můžu se zeptat, jestli teda originální výfuk ze Škodovky u 206 kW motoru má tyto elektronicky řízené klapky, nebo ne?

Nejsem si tu z těch odpovědí moc jistý. A když jdu do auta, vždycky zapomenu to ozkoušet - asi se mi nechce ohýbat hrb tak nízko :-)

Děkuji.

  • 3 měsíce později...
On 8/2/2020 at 5:28 PM, ztr00 said:

Zdravím.

 

Můžu se zeptat, jestli teda originální výfuk ze Škodovky u 206 kW motoru má tyto elektronicky řízené klapky, nebo ne?

Nejsem si tu z těch odpovědí moc jistý. A když jdu do auta, vždycky zapomenu to ozkoušet - asi se mi nechce ohýbat hrb tak nízko :-)

Děkuji.

Ahoj,

 

má to pouze edice Sportline. U L&K to není.

Já mám L&K 206 kw rv. 08/2017 a klapky tam jsou.

  • 1 měsíc později...

Hmm, tak to nechápu už dle čeho se to řídí.

Jinak k těm klapkám. Nějakou dobu jsem to pozoroval. Vyplý motor má klapky otevřené. Při nastartování se klapky zavřou a otevírají se poté automaticky nad +- 4000RPM v kombinaci s více sešlápnutým plynovým pedálem. Nemá na to vliv volba jízdního režimu, děje se to ve všech stejně.

 

Klapky jsem deaktivoval přes VCDS/OBDeleven, kde se na řídící jednotce motoru (01) v sektoru 9 u bitu 02 políčko zaškrtne pro používání klapek, nebo nezaškrtne pro nepoužívání klapek. Klapky pak zůstanou průchozí a změní to trochu zvukový profil v nízkých otáčkách a na volnoběhu. Nemá to žádný vliv na výkon. Momentálně zkouším, co mi vyhovuje více, jestli permanentně otevřený výfuk, nebo ten systém klapek aktivovaný, kdyby to vytvářelo nepříjemné zvuky při delších cestách.

  • 2 týdny později...

Tak jsem teda zohl svuj hrb, kdyz jsem menil olej a ano klapky ma i L&K. 

Jsou tam 4 vyfuky a klapky jsou tam pouze dve a to na kazde straně ve vnějším výfuku.

Fungují tak, jak popsal Goauld. Při sešlápnutí pedálu se otevírají.

  • 1 rok později...

Čaute, mě teda taky zaráží chování klapek. Normal či comfort = klapka otevřená, sport = zavřou se. Zkoušeno jen s nastartovanym motorem bez seslapnuti plynu. Vypnutý motor = obě otevřené 

  • 3 měsíce později...

řekl bych, že je to kvůli tomu, že defaultně v režimu sport motor točí vyšší otáčky na volnoběh a je to už zvukově docela výrazný rozdíl, když máš klapky otevřené permanentně, či původní nastavení, kde ti je u volnoběhu zavírá.

  • 1 měsíc později...

Facelift má stále klapkový výfuk?

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.