hamoun Vloženo 12. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2022 ne ... co je na aute OPF, klapky nejsou ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nanookx Vloženo 12. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2022 Vybírám právě mezi verzí 206 s klapkami před FL a FL. Doporučení? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 13. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2022 Po FL. 7 stupnova prevodovka vs. 6 (znatelne zravejsi). Zvuk je temer stejny (zadny). Vezmi po FL a kup si ladeny vyfuk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 13. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2022 pokud chces dale auto upravovat (vykonove) a chces jit hodne nahoru, tak pred FL, pokud ne ... je FL jasna volba ... :) svetla jsou na FL taky lepsi ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nanookx Vloženo 13. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2022 Mně se právě líbilo jak si pred FL brumlal do vyfuku, to uz teda u FL asi není :/ Zase je pravda, ze uz je to stary auto, FL vypada hezky, mam vykrajovaci svetla v passatu a vracet se ke xenonum je dost krok zpet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 13. Prosinec 2022 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2022 vyfuk casem predelas, svetla ne (MNOHEM hur) ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 9. Duben 2023 Sdílet Vloženo 9. Duben 2023 (editace) Tak jsem prošel celé toto vlákno a u mě se teda klapky chovají úplně jinak. Jsou pořád obě zavřené...(?). Kontrolováno při všech možných režimech u stojícho auta (nastartované, vypnutý motor, růžné režimy, volnoběch, přídávání plynu atd.) = pořád obě zavřené 😕 Respektive jsem nepřišel na to, jak to dobře vyzkoušet u stojícího auta. Protože jak píše @Goauld (viz výše) mají se otevřít při cca +-4000 ot. a více, což bohužel nevím jak se vám povedlo nasimulovat, protože auto má z důvodu DSG omezené otáčky (při stojícím vozidle) na cca 3800-4000ot. I když dám plyn na podlahu, více z toho nedostanu (vypínat a zapínat ASR, ESP nepomáha - to fungovalo u manuálu, prostě jen max. 3800ot.) a klapky jsou pořád zavřené. A za jízdy se do výfuku fakt podívat nejde, co se tam děje s klapkama 😀. Máte někdo nápad jak to vyzkoušet? Nezdá se mě, že by se obě naráz "rozbily"... nebo nějaká zkušenost, někdo kdo máte SIII TSI 206/200kW a výfuk s klapkama? Díky za nápady. Editováno: 9. Duben 2023, autor: Napalm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 10. Duben 2023 Sdílet Vloženo 10. Duben 2023 Tak jsem s tím ještě laboroval, a vyzkoušel to udělat přes rozjezd pomocí "Launch Control" . Tahle funkce se řeší v jiné části fóra, tak jsem aspoň spojil dvě mouchy jednou ranou 😀 Po "dábelském startu" z místa, při +4000ot (v režimu sport), jsem zastavil a koukl pod auto a je to k nevíře, klapky byly obě otevřené 😊 takže fungujou, super... Teď mě ještě prosím napište, jak to zkoušíte u stojícího auta, jak docílíte otevření klapek @Goauld (viz výše), na to jsem zatím nepřišel...... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 19. Duben 2023 Sdílet Vloženo 19. Duben 2023 (editace) No, já mám klapky už permanentně otevřené přes úpravu RJ. Každopádně když máš otevřené obě klapky, tak vypni motor a až potom zařaď P. Zůstanou ti otevřené i na zaparkování. Jakmile ale nastartuješ, tak se zavřou. Takhle si s otevřenýma klapkama deaktivuješ motorky v RJ a budeš je mít otevřené permanentně. Doporučuju si hodně rozehřát výfuk ostřejší jízdou a potom u launch controlu uslyšíš velmi slušné střílení do výfuku jak od rally auta. Launch Control nepoužívám, ale jednou si to chce zkusit pak každý po tom, co si ty klapky deaktivuje =) Editováno: 19. Duben 2023, autor: Goauld Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ztr00 Vloženo 21. Duben 2023 Sdílet Vloženo 21. Duben 2023 V 19. 4. 2023 na 15:18, Goauld napsal: No, já mám klapky už permanentně otevřené přes úpravu RJ. Mám taky a auto zní krásně a nějak extra nehučí do kabiny. Určitě to tak nechám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 28. Duben 2023 Sdílet Vloženo 28. Duben 2023 (editace) V 12. 12. 2022 na 14:31, hamoun napsal: ne ... co je na aute OPF, klapky nejsou ... Tak mám jeden poznatek do diskuze... Já mám 200kW (MR2019), takže už máme DPF (OPF) filtr - koukal jsem pod auto a jsou ta dva filtry, vedle sebe (asi kvůli výkonu, aby to síthalo proletět ven) - a mám tam klapky výfuku - klidně dám fotku, kdo nevěří (?) 🤔 Známý má 200kW (MR2020), takže taky už DPF (OPF) filtr - a klapky tam už nemá. Výkfuk je sveden do jedné roury na každé straně (takže to už má jen dva výfuky - místo čtyřech, ve verzi když jsou klapky). Teorie o zapomenutém zadním dílu ve fabrice, který mě tam ještě dali, mě moc nesdí... (ale je to výroba listopad 2018, takže začátek MR2019) 😏 Každopádně, já jsem za klapky rád - protože jsem si je nechal, na vaše doporučení, taky otevřít - a má to o něco lepší zvuk, hlavně při městských rychlostech 👍 Editováno: 28. Duben 2023, autor: Napalm 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 28. Duben 2023 Sdílet Vloženo 28. Duben 2023 no pekne .. diky za info :) ja mam prvni prodej 10/2019 ... takze nevim, jestli je to MR2019 nebo MR2020 ... ale s klapkama jsi me prekvapil ... taky to ale musim mit jeden z prvnich sportline ... bo jsem nemel ani cerne napisy ... na datum vyroby se zeptam behem servisu ... pak dam vedet. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Napalm Vloženo 28. Duben 2023 Sdílet Vloženo 28. Duben 2023 Modelový rok se většinou měnil - od 43. týdnu dál... už to byl MR s číslem dalšího roku. Ale tady na fóru jsou větší experti, kteří znají pravidla Škodovky... 😀, takže nevím jak je to striktní... Takže ty jsi přesně na hraně změny MR... (?) Ještě mě napadá, že = moje auto je ještě před FL model, a podle fotky ty už máš FL, takže je možné že ten výfuk prostě souvisí jen FL, nic jiného na to nemá vliv Co vím určitě, tak na typ výfuku nemá vliv zda máš L&K nebo SportLine = to jsou prostě TOP výbavové pakety. A u verze supa TSI 206/200 je jen jeden motor a výfuk není ve volitelné výbavě, prostě to auto není typ prodávaný jako "sporťák" a nejsme ani u BMW (kde je přepínání klapek od řidiče) 😀 - víš jak to myslím... naopak jim jde o to, aby ten výfuk nerušil.... Já jsem zatím pro teorii, že výfuk (klapky) souvisí pouze s FL (ani typ motoru 206/200 (bez filtru/filtr) - a ani výbava na to nemá vliv)... co ostatní, sedí to na vaše vozy... ? 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hamoun Vloženo 28. Duben 2023 Sdílet Vloženo 28. Duben 2023 (editace) tak to je dobry .. ja nevedel, ze se 200kW a OPF delaly uz pred FL ... fakt jsem myslel, ze se tohle udalo vsechno najednou ... tim je to asi s vyfukem vysvetleno :) DIKY Editováno: 28. Duben 2023, autor: hamoun Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KitQ Vloženo 14. Červen 2023 Sdílet Vloženo 14. Červen 2023 Mám Superb 3 206kW s OPF (r.v.2023) s aktuálně nainstalovaným výfukem od Friedricha na klapku, ale tento ročník Superba klapky ani svody pro klapky udělané z výroby nemá. Neví někdo náhodou z před FL verze, kam přesně je připojen kabel v autě pro ovládání klapek? (tj. kabel od klapky výfuku vede do ?) Předem díky (Servis Škoda je bohužel marný) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OnMiT312 Vloženo 18. Červen 2023 Sdílet Vloženo 18. Červen 2023 Pro motor CJXA je ovladani klapek ve vyfuku rizeno primo ridici jednotkou motoru: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 10. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 10. Červenec 2023 (editace) V 19. 4. 2023 na 15:18, Goauld napsal: Doporučuju si hodně rozehřát výfuk ostřejší jízdou a potom u launch controlu uslyšíš velmi slušné střílení do výfuku jak od rally auta. Launch Control nepoužívám, ale jednou si to chce zkusit pak každý po tom, co si ty klapky deaktivuje =) Editováno: 19. Dubna, autor: Goauld Jak hodně je potřeba ho rozehřát? dnes jsem vyhnal olej až na 110 stupňů a nic nepráskalo ani náznakem 😁 úpravu jsem taky udělal, klapky neustále otevřené Editováno: 10. Červenec 2023, autor: midlan Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Goauld Vloženo 13. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2023 110 stupňů se mi nikdy nepovedlo ani, max 105 stupňů. Nádherné odflusnutí do výfuku mám při režimu sport a jízdě do delšího středního kopce na půl plynu, když si auto přeřadí ze čtyřky na pětku okolo 3500 otáček. Můžu kdyžtak předvést u sebe někdy v okolí Brna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 15. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2023 Lehký DSG fart jsem pozoroval ještě než jsem ty klapky otevřel nastálo. Mám zvětšené sání a to taky pomohlo bych řekl. Jinak se mi zdá, že trochu jinak řadí motor v omezovači s otevřenými klapkami, mám dojem jako kdyby pomaleji padají otáčky, ale možná je to jen pocit, kakmeru jsem do výfuku nedal. Popravdě žádný extra rozdíl nepozuruji ve zvukové kulise, před a po úpravě, daleko větší rozdíl udělalo sání VWR600. Výkon žádný nedalo, to jsem měřil, to se projeví až s chipem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
midlan Vloženo 25. Červenec 2023 Sdílet Vloženo 25. Červenec 2023 Tak oprava, něco jsem vezl a jel jsem s pootevřeným víkem kufru, a zvuk zezadu je opravdu hutnější. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.