omicron Vloženo 30. Červen 2017 Vloženo 30. Červen 2017 S tou GPS jsem měl na mysli pouhou možnost uložení si některých úseků trasy (ve svém profilu klíčku/řidiče), kde dejme tomu je špatný povrch a přepne to tam automaticky do Comfort režimu. To by jistě nebylo nic složitého, jen trochu programátořiny ve Škoda vývoji... Ale chápu, když vidím, jak jsou oktávky verze od verze dále osekávány o některé výbavy, tak asi nic Citovat
omicron Vloženo 22. Červenec 2017 Vloženo 22. Červenec 2017 Lze nastaveni DCC ulozit do individualniho profilu ridice a jeho klicenky ? Tak aby to fungovalo obdobne jako napr. nastaveni el. sedacky ridice a zrcatek ? Kdyz uz jsem u toho, nastavi se take do profilu ridice nastaveni ambientniho osvetleni a nastaveni medii? Prip. dalsi veci ? U O2FL LK me to pamatuje "jen" sedacku a zrcatka... Samozrejme me zajima FL, takze "Alesi", budes vedet ? Citovat
omicron Vloženo 24. Červenec 2017 Vloženo 24. Červenec 2017 Ještě jedna věc, lze profily DCC měnit nejen tlačítkem a v menu Columbusu, ale i hlasem ? Díky @Aleš_BX Citovat
omicron Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Jasně, ale nevím co to pro to znamená "spřaženo s DSG" ? Jinak DCC není aktivní podvozek v tom smyslu, že by uměl držet světlou výšku, to už je opravdu jiná kategorie, např. Citroen nedávno se svým slavným Hydractive definitivně skončil... Citovat
M_ike Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Pokud napr. pouzijes kick-down u DSGcka, tak se Ti DCC na chvilku samo prepne na sport (aniz bys o tom vedel). To same kdyz z Drive/Eco to hodis na Sport pres volic (nikoliv pres columbus), take se Ti prenastavi na tu chvilku DCC na sport, i kdyz mas navoleny treba Comfort. Citovat
omicron Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Jasně...to je příjemné a užitečné. Citovat
omicron Vloženo 25. Červenec 2017 Vloženo 25. Červenec 2017 Adaptivní podvozek to určitě je (česky doslova "přizpůsobivý"), ale ve smyslu "aktivního pérování" to není. Umí "pouze" přizpůsobit/upravit charakteristiku tlumičů dle jízdního profilu a okamžité situace, ale není tam žádné zvedání, žádné pneumatické či hydraulické elementy... To co píšou platí, monitoruje to např. náklon, ale jen monitoruje, ale dle toho a dle předvolené charakteristiky to upraví průběh tlumení, ale žádné aktivní zvedání či spouštění. Citovat
omicron Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 Jojo, Sachs Nivomat, to je zajímavé řešení, vůbec jsem nevěděl, že to jde na Supíka z továrny přioobjednat. Jsou to takové speciál tlumiče, ne úplně aktivní pérování, jako mají mnohé káry z vyšších kategorií, nebo měl Citroen jeho již výše zmíněný Hydractive systém... Pamatuji před pár lety, že se to snad dalo sehnat i na O2ku, ale jeden ten tlumič myslím, stál kolem 9-10 kKč, takže to byla celkem mastná výměna. Citovat
Habi001 Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 (editace) Nivomat dává stejně málo lidí Editováno: 2. Srpen 2017, autor: Habi001 Citovat
omicron Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 Za ty prachy se ani nedivím... Takže DCC tlumiče se dělají i s Nivomatem ? Citovat
omicron Vloženo 2. Srpen 2017 Vloženo 2. Srpen 2017 Myslím, že DCC bude větší přidaná hodnota a funkčnost, než Nivomat pouze na zadní nápravě... 1 Citovat
Boleslavák Vloženo 4. Září 2017 Vloženo 4. Září 2017 Když si člověk přiobjedná DCC u Octavie RS bude jizda v režimu comfort na 18 palcových kolech jako na 17 ?Jde mi pouze o to jestli příplatek má smysl jestli jízda nebude komfortnější jenom o nezanedbatelný kus. Za případnou odpověd všem děkuji. Citovat
cosby Vloženo 4. Září 2017 Vloženo 4. Září 2017 Co třebas google?? :-) -- https://www.stream.cz/meziplyn/10019054-skoda-octavia-rs245-nejrychlejsi-ze-vsech Citovat
Boleslavák Vloženo 4. Září 2017 Vloženo 4. Září 2017 To jsem dávno viděl, ale třeba v dnešním Auto tipu zase píší, že DCC moc nepomáhá na komfort Citovat
cosby Vloženo 4. Září 2017 Vloženo 4. Září 2017 A co tak navštívit dealera co to má a vyzkoušet 1 Citovat
omicron Vloženo 4. Září 2017 Vloženo 4. Září 2017 Zajímavé, bavíme se o tu o stejném autě, resp. u O2 prý DCC fakt nic moc, ale u O3FL to chodí prý dobře... Na tom se celkem shodují ve většině testů i majitelé nových FL, co přesedlali z "normální" O3... Mluvíte tedy o zkušenostech s O3FL. Citovat
omicron Vloženo 15. Září 2017 Vloženo 15. Září 2017 Tak si to již užívám, ale je to fakt skvělé, zkusím napsat i více, ale v tuto chvíli vůbec nelituji peněz za DCC. Na 18" (LKčko) v Comfort režimu úplně hladká a pohodlná jízda ... 1 Citovat
omicron Vloženo 16. Září 2017 Vloženo 16. Září 2017 Dodal bych je to, že kdybych si DCC nepřiplatil, byl bych dost smutný a naštvaný... Tedy poté, co jsem zjistil, jak to u FL skvěle pracuje Jojo, díky "Aleši", že jsi mě k tomu také postrčil, nebyl jsem si touto investicí zcela jistý... Teď jsem zvědav ještě na ta rozšířená nastavení, která jsem zatím nezkoumal, a to co s tím umí ještě navíc udělat Ferda (Arteon DCC setup)... Citovat
jumpmans Vloženo 10. Listopad 2017 Vloženo 10. Listopad 2017 mate nekdo srovnani DCC pred FL a FL? Mam DCC s O3 pred FL a priznam se ze jsem cekal vice. na 16" zimnich kolech jsou rozdily opravdu male. Na 18" to je poznat vice, ale stejne mi to prijde, ze to primarne resi "houpavost", ale pokud projedu na komfort nejakou vetsi dirou tak to moc nevytlumi... Citovat
Boleslavák Vloženo 11. Listopad 2017 Vloženo 11. Listopad 2017 U DDC je podle mě nejvíc znát použitá zadní náprava u více prvkové zadní nápravy je přepinání režimu hodně patrné u torzky to moc patrné není. Citovat
jumpmans Vloženo 12. Listopad 2017 Vloženo 12. Listopad 2017 No viceprvrk predpokladam man (1.8 tsi 4x4) Citovat
XJOHNNYX Vloženo 22. Listopad 2017 Vloženo 22. Listopad 2017 Já mám tedy z DCC dost rozporuplné pocity. Z čeho mám radost, tak je to, že auto je zase o kousek komfortnější, než bylo bez DCC (je tedy pravda, že srovnávám předFL a FL). Nejměkčí nastavení není vyloženě zlé, ale při větším propružení potápí předek a nestíhá pěkně dofiltrovat kupříkladu "roletu" na asfaltu. Ale s tím se dá žít, je to prostě dosti komfortní. Oproti tomu je sportovní režim jak prkno. Jízda mi přijde až moc tvrdá, ale pro nějakého "sportovce" zřejmě oka. Auto je takové dosti nepoddajné a to já nemám rád. Ano, v Mostě na okruhu to funguje, na méně kvalitní okresce je to ale až moc tuhé. Prostřední režim se mi jeví jako příjemný kompromis a s autem se dá rozumně pracovat. Ale teď k tomu, proč tohle všechno píšu. Docela se mi nelíbí hluk, který vydává podvozek při tlumení. Asi to mám lehce deformaci z oboru, ale přijde mi, že takhle nepěkně předchozí RS na normálním podvozku při tlumení nerovností "netlouklo". Aby bylo jasno, nejsou to rány, jen takové hodně utlumené duté bouchání. Má s tím někdo zkušenost? všiml si někdo něčeho podobného? Citovat
Boleslavák Vloženo 22. Listopad 2017 Vloženo 22. Listopad 2017 Mám DDC objednané do RS tak jsem na něj hodně natěšený, ale měl jsem nedávno možnost se svést z RS230 a i na 19 v rámci možností pohodlné auto. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.