M_ike Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Za me velkej palec nahoru, zvenku se to hodne posunulo. rozhodne daleko lepsi jak FL u O3. Uvidime co interier Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Tak kde jsou ty LED světla místo low-xenonů? :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Myslim si, ze Rapid hodne dospiva, z toho ceho byl na zacatku je to moc fajn zadni LEDky, predni LEDky interier taky, co se tyce infotaimentu tak to taky. Ono proste celkove. Je to moc fajn a chvalim. Ted uz jen facelift Fabie a Superbu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
brrrrm Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Príjemné osvieženie vzhľadu.. aj mne sa to páči! Predné xenóny aj zadné LED sú skvelé. A ako budú vyzerať halogény? Tiež budú mať LED pásik? Alebo len niečo na spôsob halogénovej Octavie? Zmenšenie hmloviek je lepšie zvládnuté v porovnaní so Citigo, lišta pod hmlovkami v Style výbave je čerešnička, ktorá však asi nepoteší čiernych tunerov. O vyradení 1.2TSI sa vedelo, ale pokiaľ tam je 1.4TSI, dá sa to.. a vychytávky v interiéri + konektivita.. klobúk dolu, Octavia FL možno bude mať problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 22. Únor 2017 Autor Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 btw. .......... tady se bude predelavat na Facelift jak posinuty 3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Ten difuzor u toho monte je fakt paradni. Interier je sicejc o neco hezci (skoro stejnej), ale pochybuju ze se zmeni material (to jsem mel puvodne na mysli) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Ty fotky interíéru jsou z FL verze? Takže dvouzónová klima nebude? Ale z venku jednoznačně posun k lepšímu a ty přední světla vypadají super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 No nevim, su zvedavej nazivo. Osobne jsem cekal mnohem vic. Fakticky zustaly zachovana svetla a zrovna ty se mne libily nejmin. Ostatne OIII FL a Kokodak tady vyskolil radu lidi (vcetne me), ze fotkam neradno verit. Tech zadnich svetel Spacebacku bez LED se mozna tykalo Kabanovo povzdechnuti co vsechno se musi absolvovat u otazky zavedeni LED svitilen.. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 světla pěkný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaU Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Za mě se to povedlo, pěkné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sighart Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 (editace) . Editováno: 22. Únor 2017, autor: Sighart Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 No, čekal jsem vzhledově větší pokrok. Celý face se týká hlavně světel. Vypadá ale o něco lépe, i tak O3 nemůže konkurovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 jak to bude u těch bi-xenonů ? nutnost ostřikovačů a automatického štelování ? akorát chápu to dobře že akce DL v mlhovkách byla jenom na chvilku ? Trošku zklamání, že zadní dveře nemají to zkosení okénka nahoru... Jinak co říct, já se bojím, že akorát podraží a plně vybavený to už tuplem koupí pouze magor... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucis Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá. Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200) Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
M_ike Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Hlavne mne zajima cena za ty bixeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Kua to kolko lodi tych mdi kupili z aliexpressu... ◇◇◇ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Whisperer Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 Taky myslím, že je to příjemné osvěžení vzhledu a ta světla se mi moc moc líbí Spíš jsem se obával, že tam budou světla ve stylu FIII. Na druhou stranu taky nikde nevidím zmínku o dvouzónové klimě, ale počkám až co ukáže konfigurátor. Každopádně nijak nelituji, že jsem Rapida objednal nyní, resp. nevidím žádný prvek, který by měl WOW efekt s následným "TO CHCI!!" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Rypicong Vloženo 22. Únor 2017 Sdílet Vloženo 22. Únor 2017 před 2 hodinami, Kucis napsal: Pokud to chápu správně tak modernizace už s 1.2TSI nepočítá. Takže mám volbu už jen 1.0TSI manuál a 1.4TSI s nechvalnou DSG (DQ200) Vzhled FL za 1 ale technika je pořád pozadu. Takže mě na podzim čeká přesedlání k jiné stáji a nebo našetřit na superba což znamená, že Fabii a Rapida si v nejbližší době nekoupím, protože nemá jediný použitelný motor. 1,0TSI není špatný, ale z principu to prostě nechci... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sk0d@ Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Kupite si casom 1.0, a ked dojde ropa tak elektro. Viem si predstavit ako sa ludia nechceli vzdat koni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tasum Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 1,2 63 kW - 1,2 66 kW - 1,0 70 kW - asi tam bude 5 kvalt, ale kW pekne pomaly rastú 1,2 77 kW (5,4 l) - 1,2 81 kW (4,9 l)- 1,0 81 kW (4,5 l) - to už nemohli dať na 85 kW ako u O3? Nerozumiem tomu prečo to tak nemohlo byť. Osobne mám tiež predsudky pred 3valcami, ale ešte som na tom nikdy nejazdil. Zaujímavé by bolo porovnať tieto 3 motory v spotrebe na rovnakej ceste či majú význam tieto nové motory. V zátvorke uvádzam kombinovanú spotrebu podľa výrobcu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Tak 85kW tam nebude jednak kvůli odlišení Rapida a Octavie, druhak to může být kvůli zdanění v jiných státech. Ohledně porovnání, pár testů už vyšlo s Octavií a Fabií/Ibizou: http://autobible.euro.cz/skoda-octavia-1-0-tsi-vs-1-2-tsi-cernobila-zalezitost/ http://www.auto.cz/test-seat-ibiza-1-0-tsi-vs-skoda-fabia-1-2-tsi-jsou-tri-lepsi-nez-ctyri-92840 V Octavii ten motor nefunguje zas tak špatně, otázkou je životnost, ale ta snad taky nebude tragédie jako u prvních TSI, navíc sice u nás je to novinka, ale v koncernu se prodává už delší dobu... A ohledně tříválce, to si myslím že není problém, mám něco odježděno v HTP a nějak mi to nevadí, že je to tříhrnek. Na druhou stranu, kdyby byla možnost volby, dal bych přednost té 1.2 před tím litrem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P_Cherry Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 Taky jsem četl ta srovnání a nechápu toto: 1) Jak může mít tříválec 1.0 větší krouťák než 1.2 ? 2) Jakto, že když má 1.0 posazen krouťák až do vyššího a užšího pásma, tak má menší turbodíru než 1.2 a je celkově dynamičtější? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 "Krouťák" je vyšší uplně ze stejného důvodu z jakého je rozdílný u různých výkonových verzí 1.2 TSI, prostě je to jinak nastavené, navíc ten rozdíl není nějak závratný, reálně naměřené parametry (podotýkám pro verzi v Octavii, né pro podladěnou v Rapidu) jsou následovné: 1.0TSI/85kW - 89,4kW/5512 ot./min. 218,5 Nm/2990 ot./min. 1.2TSI/81kW - 88,3kW/5538 ot./min. 198Nm/2198 ot./min. A jak to že je dynamičtější? Bylo by smutné aby nebyla a prostě ŠA musí dělat co pro to, aby tomu tak bylo (jinak by měla málo "dobrých důvodů" pro tříválec). Důvodem je o ěnco lepší průběh křivek a to hlavně v těch oblastech, kde se to pružné zrychlení měří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kucis Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 (editace) Já prostě nechci HTP s turbem i když to má 85kw .... prostě když je to naložené a vezu za autem nosič s kolama tak i moje 77kw nejede a žere jak tomu furt dupu abych kámošovu octavii s 1.4 který měl taky kola a plné obsazení a on ještě navíc měl o 1l menší spotřebu co bude potom ? to bude za chvilku zase 4takt 500? a pak šlapadlo a nakonec budou Flinstounovi? Ať dají k 1.4 6kvalt manuál a budu spokojen (chtěl bych DSG ale ne DQ200) Jinak uvažoval jsem že bych to ještě na ten FL předělal ...počkám si až budu k dispozici jinak stávající led by se přepnulo na pozičky Editováno: 23. Únor 2017, autor: Kucis Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 23. Únor 2017 Sdílet Vloženo 23. Únor 2017 No jo, ale ty máš ještě staré TSI kde nejsou chlazené svody, ne? Nové TSIčka už jsou na tom s náchylností na spotřebu lépe (bavím se furt o 1.2, 1.0 nemohu z dlouhodobého hlediska hodnotit), ale myslím si, že ten litr nebude žrát víc než 1. generace TSI ani při svižné jízdě... Ale stejně, každé auto bude žrát, když s ním povalíš, takže to bych neviděl jako nevýhodu, pro plné využití a lítání po dálnici se hodí nafťák... A jak už koncern avizoval, tak snižování objemů by měl být (snad) konec, tak uvidíme... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.