Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Vážení, vzpomeňte si na Yetiho Trumf, vzpomeňte si na Novgorod a na zprávu, že po 15 tis. kusů aut Yeti Trumf bude v roce 2018 vyrobeno 10 tisíc kusů Octavie. Ta auta se loni dovezla do ČR a odtud se rozvážela po Evropě. Proto stejně jako u Yetiho jiný vzorník barev, proto s výjimkou jednoho (resp. u Yetiho nakonec dvou) paketů žádná konfigurace.

Upraveno od bojler

Díky. To dává smysl. Takže jediný smysluplný stupeň výbavy zůstává Style.

Sranda je, že Combi a deriváty včetně 4x4 se vozí do Ruska. No a z Ruska se zase bude vozit Trumf.

 

Souhrn informací

 

Bojler, dneska válíš :-) Z Ruska sem a odtud zpátky :-) Asi jsi uhodil hřebíček na hlavičku. 

před 8 hodinami, Aleš_BX napsal:

řekl bych spíš L&K... při doplnění více prvků výbavy pro ty, kteří jdou po výbavě, je L&K ekonomičtější verze..

 

Výbava L&K může někomu vyjít levněji, ale hodně věcí dostupných ve Style tam nejde vůbec objednat (kola, sportovní volant, sedadla, barva interiéru,...) to vše v cenové relaci, kdy už se možná vyplatí koupit i něco jiného. Z pohledu konfigurace je to něco podobného jako Fresh, ten taky vyjde v určitých kombinaích výbavy levněji. Ve skutečnosti je Style jediná "univerzálně" využitelná volba.

Upraveno od j57

Ta tak. Kdo si potrpí na výbavu, volí LK a vyplatí se to. 

osobně jsem požadoval FULL LED, zadní couváky a výhřev sedadel + climatron, tak se vyplatila style. 

Kdo má rád holocaust, volí OIII již od.... 

Asi myslíš holobyt.

Asi i tak by se to dalo říct

Jinak pro obzvlaste natvrdle novinare - pokud se combi vozi DO Ruska, Z Ruska nejspis Trumf v karoserii Combi nebude dovazen.

Podle dealera je poslední možnost objednat motorizace 1.4TSI 110kW a 1.8TSI 132kW. V dohledné době (KT22 ?) budou nahrazeny 1.5TSI a 2.0TSI o stejném výkonu.

 

Je nějaký důvod raději objednat 1.8TSI 132kW nebo naopak počkat na 2.0TSI 132kW? Zajímá mě především spolehlivost, servisní náklady a spotřeba.

Jak se to vezme. Po zkušenostech z předchozích změn tohoto typu se údajně klidně může stát, že pár týdnů nepůjde objednat původní ani nová motorizace. Takže zejména konec prodeje stávajících pohonných jednotek už může být skutečně "na dohled". Ostatně to ani není odpověď na položenou otázku.

před 28 minutami, j57 napsal:

Je nějaký důvod raději objednat 1.8TSI 132kW nebo naopak počkat na 2.0TSI 132kW? Zajímá mě především spolehlivost, servisní náklady a spotřeba.

Minimálně bude 2.0 TSI mít DPF. A jestli mu zase sníží krouťák na 250NM, jako u 1.8čky, aby mohli použít slabší převodovku, tak honem rychle pro 1.4 dokud to jde....

DFP ne, ale DPF ano Alesi... bohuzel...

Kdyz uz si hrajes se slovicky, tak si aspon davej pozor na poradi ;)

Alesi sorry, ale to byla narazka na Tvuj preklep, ktery jsi upravil na “ani DPF, ani DFP” - nic takoveho tam puvodne nebylo [emoji3] jen DFP, tak uznej preklep a nesnaz se to zahrat do nesmyslnyho outu (co je teda to Tvoje DFP??). Spamujes tim, ze si naprosto zbytecne hrajes se slovicky. Vsichni vime, ze se bavime o filtru pevnych castich. Tak to mozna bude PPF/GPF (petrol/gasoline). To je prece uplne jedno. Tady se krasne ukazaly Tvoje kvality v diskusi [emoji3] misto abys uznal preklep pri vlastnim slovickareni, tak puvodni prispevek upravis...

 

Alesi notaaak, jaky nesmysly? Ano nebude to mozna DPF, ale vzdyt je to uplne jedno ne? Proste tam daji zas filtr pevnych castic a motor “zadusi”. U spinavych, smradlavych TDicek to i chapu (ikdyz mocovina mi dava vetsi smysl), nicmene u TSIcek je to jiz zbytecna prasarna. At “naserou” filtry do uhelnych-tepelnych elektraren a nakladnich lodi. To je nejvic bordelu. Takze to je sice jediny, ale dosti padny duvod proc nepockat na 132kw 2.0 TSI. Jinak na teto skupine jsem se nesetkal s tim, ze by si nekdo pletl TDi a TSI. Uz kvuli tomu strasnymu zvuku a smradu to nejde [emoji3] [emoji3]

Jasny, ja nevim oc jde. No jde o to, ze sis chtel zahrat na znalce ale samotnemu se ti pismenka zamotala. Nic vic...

 

Diesel Filter Particulate je asi jako Banka Komerční - když už sis tu hru začal [emoji3] a já končím se slovíčkařením, dobrou noc [emoji6]

A kdy jsem plácal nesmysly poprvé? Když sis hrál na frajera a pak začal upravovat příspěvky? [emoji3]

Jinak uvedu zajímavý příklad, trojková RS v benzínu splňovala Euro 6 již od svého uvedení, zatímco ta dieselová jej začala plnit až v létě 2015. A to jak úžasně diesely plní emisní normy (nejen u VW AG!!) krásně ukázala diesel gate. Takže to moc nechápu Alešku. Ty odlučovače na uhelných elektrárnách byl doufám dost blbý vtip. Nicméně máš pravdu, lodě lokální smog opravdu nezpůsobují (tyjo dobrý poznatek, to bych neveděl - ja myslel, že ty lodě “tůrují” ve městech “na prázdno”), nicméně bavím se tu o globálním problému. Ne lokálním, nežiji v Pekingu abych tohle řešil. Podivej se kolik % znečištení GLOBÁLNĚ způsobuje osobní automobilová doprava [emoji6] nic hele, končím s touhle offtopic debatou. Jediný co jsem tím chtěl říct je to, že když už chceš mimo debatu slovíčkařit (nebo poučovat o zkratkách), tak si aspoň po sobě přečti co píšeš. A máš pravdu, k Tobě mám v tomto topicu výtky neustále, protože to jak si neustále a naprosto nekriticky hajíš FL s L&K a navažíš se do ostatních, kteří mají připomínky k FL - že to pro ně není auto srovnatelné R&R nebo aspoň zcela nová generace Octy je směšné. K ostatním kromě Tebe a Kokty (který je zas druhý extrém) tu žádné výtky nemám. Třeba Clerfayt, j57, Denis a spousty dalších tu vedou věcnou debatu, kterou jsi musel narušit slovíčkařením. A když dojdou argumenty, zatáhneme do toho Apple. Dobrou Alešku.

 

osobně bych šel do motorů, které jsou pro Octavii dostupné teď, je předpoklad, že nové motory nebudou mít takovou pružnost.

Za mě je 1.4TSI 110kW hodně povedený motor. Co se týká změny s 1.8TSI 132kW na 2.0TSI, tak bych volil 2.0TSI. Ale je otázkou jestli ho bude nabízet ve standartní výbavě a ne třeba jen v RS.

Jinak všechny 2.0TSI 132kW budou mít 140kW.

před 12 hodinami, Aleš_BX napsal:

22 KT za moc dohlednou dobu nepovažuji... 

 

Tento příspěvek byl označen jako spam. Měl by ses Aleši trochu vzpamatovat. To co tady poslední týdny předvádíš je zbytečné a pod tvou úroveň.

před 15 hodinami, Clerfayt napsal:

Minimálně bude 2.0 TSI mít DPF. A jestli mu zase sníží krouťák na 250NM, jako u 1.8čky, aby mohli použít slabší převodovku, tak honem rychle pro 1.4 dokud to jde....

 

1.4TSI může na první pohled vypadat zajímavě, jenže v této variantě (1.4TSI, kombi, manuál) se nabízí i Golf Maraton Edition za cenu o cca 30tis levněji (Style Plus vs. ME). Kromě nižší ceny dostane zákazník v Golfu multilink a adaptivní tempomat - v případě jeho objednání je rozdíl skoro 50 tis.

 

Jasně, nedá se to paušalizovat. V golfu je vzadu méně místa a má dražší další příplatkovou výbavu, takže ta cena pak nakonec může vypadat jinak, ale obecně se nová Octávka s 1.4TSI manuál průměrnému zákazníkovi spíš nevyplatí.

před 7 hodinami, Habi001 napsal:

......Jinak všechny 2.0TSI 132kW budou mít 140kW.

Bude tento motor jen s DSG, nebo bude dostupná i manuální převodovka?

Chybí tam informace o použité DSG převodovce. U kterých motorizací bude použita nová 7st. převodovka DQ381?

Upraveno od j57

v tuhle chvíli víc nevím.

A do dohadů se pouštět nebudu

2.0TDI pro 4x4 nahrazuje slabší 1.6?

Překvapuje mě, že se opět vrací 1.6TDI 85kW 4x4.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.