Leden 22, 20178 r Pokud vím, tak se u těch adaptivních tempomatů lišil i radar dle "povolené rychlosti", předpokládám že u poFL to bude opět stejné, tedy jen kódováním to vyřešit nepůjde nejspíše...
Leden 26, 20178 r Ahoj, díky za informace. Chci se zeptat, zda se někdo vyznáte nebo jste již získali informace o těch Online službách pro navigace? U výbavy L&K je u faceliftu v základu navigace Amundsen s 1 rokem služeb Online používání zdarma. Co to obsahuje a co to přináší a jak celá komunikace funguje? Děkuji
Leden 26, 20178 r Kdo by se chtěl podívat do manuálu k FL tak už je k mání na stránkách ŠA:A7_Octavia_FL_OwnersManual Standucha - mrkni do toho manuálu, něco se tam o tom píše. Případně na ŠA connect
Leden 26, 20178 r Celkom by ma zaujimalo, preco posledne 2 roky neuvadzaju zoznam ziaroviek a vybojok...
Leden 26, 20178 r Takže asi toto že?Motoring video OII FL V 21. 1. 2017 at 18:23, _Denis_ napsal: Bohužel máš pravdu, takto by měkký plast nezněl. Je to jedna z nejhnusnějších a nejnepříjemnějších věcí na O3, kritizované je to od samého počátku a tak jsem naivně věřil v to, že to aspoň změkčili, nebo potáhli koženkou.. Škoda.. Tak přeci jen nějaká změna, viz ten odkaz na video Motoringu čas 5:20
Leden 26, 20178 r Jop, to bude asi to, o čem mluví v kontextu s vylepšením materiálů. Tak lepší než nic
Leden 26, 20178 r Tak určitě Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu Upraveno Leden 26, 20178 r od luban
Leden 26, 20178 r Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil. před 9 minutami, kokta7 napsal: do ruska asi.... Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra . Ale proč to dávají do CZ návodu
Leden 26, 20178 r před 52 minutami, luban napsal: Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil. Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra . Ale proč to dávají do CZ návodu Před hodinou, luban napsal: Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu V návodech je popsáno všelicos, nicméně tento motor nemá s tou starou dobrou atmosférou nic společného. Jedná se o motor z konstrukční řady EA211.
Leden 26, 20178 r pawouku: 1.6 MPI má řemen. rozvod nebo tam narvali z něčeho řetěz? Upraveno Leden 26, 20178 r od kokta7
Leden 26, 20178 r Pawouk: A jo, máš pravdu - "V roce 2014 byla v závodě Mladá Boleslav výroba motorů řady EA211 rozšířena o motor 1,6 MPI o výkonu 66 a 81 kW " a opravdu koukám pro Rusko.Video - 1.6 MPi před 7 minutami, kokta7 napsal: pawouku: 1.6 MPI má řemen. rozvod? Jojo řemen, je to tam vidět zrovna na tom videu. Upraveno Leden 26, 20178 r od luban
Leden 26, 20178 r V Číně tu 1.6 dávají i do Fábie A v rusku tvoří 1.6 MPI základ pro Octavii, Rapid (ve verzi 90k) a Yetiho. Kdo by chtěl konfigurovat může http://cc-cloud.skoda-auto.com/rus/rus/ru-ru EDIT: Test 1.6 MPI Upraveno Leden 26, 20178 r od Martab
Leden 26, 20178 r 3 hours ago, Aleš_BX said: prečo?, preto, aby si musel do servisu - jak prosté.... To je jasne - len som dufal v nejaky prozaickejsi dovod...To potom ani nemusia tlacit polovicu toho navodu, len nech taktne naznacia, ze chodte do servisu (aj s demontovanymi zadnymi lampami do ktorych neviete paticu ziarovky v hmlovke )... Upraveno Leden 26, 20178 r od Cjoctavian
Leden 27, 20178 r Hele zpet k tematu. Proc mam trochu pocit, ze nam Skodovka v par vecech lze? Ve videu motoringu rika ten sef vyvoje podvozku o tom, ze u RS museli rozsirit zadni podbehy, jelikoz kola po rozsireni zadni napravy z puvodnich vycnivala. Proc tedy oficialni technicka data RS pred FL i po FL uvadi stejnou sirku vozu 1814mm? Mozna jsem blbec ja a nekdo mi to objasni
Leden 27, 20178 r Vodic: https://media.skoda-auto.com/Pictures/Products/New%20Octavia/new_Octavia_RS/_w/OcRS_Tech_002_jpg.jpg Tak jelikoz tohle je nakres te predFL a v technickych udajich o poFL je ta sama hodnota, tak to nebude od zrcatek [emoji4] A zaroven predpokladam, ze pokud by zadni sirka byla vetsi, nez 1814mm, tak uvedou ji dulezity je nejvetsi rozmer..
Leden 27, 20178 r Spíš to bude o tom, že zadek bývá užší než předek. Takže i po rozšíření zadek nebude širší než 1814mm.
Leden 27, 20178 r 1 hour ago, iphonik4 said: .., ze u RS museli rozsirit zadni podbehy, jelikoz kola po rozsireni zadni napravy z puvodnich vycnivala. Proc tedy oficialni technicka data RS pred FL i po FL uvadi stejnou sirku vozu 1814mm? Mozna jsem blbec ja a nekdo mi to objasni
Leden 27, 20178 r Octavian - chapu to tedy spravne ze jen pribyl ten hnusny plast z podbehu? Ze neslo o rozsireni karoserie?
Leden 27, 20178 r No bude to jak pise Octavian. To na soucasne RS neni a jak je videt, tak je to tam kvuli rozsireni zadni napravy. No hezka prasarna. Jinak jim to nelze vycitat. Kastle je stejna pro vsechny liftback/combi provedeni. Predstavte si, jak by se jim prodrazilo jen pro RS delat takove zmeny na kastlich. To by bylo levnejsi to udelat rovnou pro vsechny provedeni, ale pak by Octavky co nemaji multilink ale jen splasenou tyc mely kola opticky prilis utopene.
Leden 27, 20178 r a není tam ten plast kvůli tomu, aby se tak nešpinilo auto? španělský silnější sourozenec to už měl dávno. Upraveno Leden 27, 20178 r od kokta7
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.