Martab Vloženo 22. leden 2017 Sdílet Vloženo 22. leden 2017 Pokud vím, tak se u těch adaptivních tempomatů lišil i radar dle "povolené rychlosti", předpokládám že u poFL to bude opět stejné, tedy jen kódováním to vyřešit nepůjde nejspíše... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standucha Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Ahoj, díky za informace. Chci se zeptat, zda se někdo vyznáte nebo jste již získali informace o těch Online službách pro navigace? U výbavy L&K je u faceliftu v základu navigace Amundsen s 1 rokem služeb Online používání zdarma. Co to obsahuje a co to přináší a jak celá komunikace funguje? Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Kdo by se chtěl podívat do manuálu k FL tak už je k mání na stránkách ŠA:A7_Octavia_FL_OwnersManual Standucha - mrkni do toho manuálu, něco se tam o tom píše. Případně na ŠA connect 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Celkom by ma zaujimalo, preco posledne 2 roky neuvadzaju zoznam ziaroviek a vybojok... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Odkaz by byl? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Takže asi toto že?Motoring video OII FL V 21. 1. 2017 at 18:23, _Denis_ napsal: Bohužel máš pravdu, takto by měkký plast nezněl. Je to jedna z nejhnusnějších a nejnepříjemnějších věcí na O3, kritizované je to od samého počátku a tak jsem naivně věřil v to, že to aspoň změkčili, nebo potáhli koženkou.. Škoda.. Tak přeci jen nějaká změna, viz ten odkaz na video Motoringu čas 5:20 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
_Denis_ Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Jop, to bude asi to, o čem mluví v kontextu s vylepšením materiálů. Tak lepší než nic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) Tak určitě Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu Editováno: 26. leden 2017, autor: luban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 do ruska asi.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil. před 9 minutami, kokta7 napsal: do ruska asi.... Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra . Ale proč to dávají do CZ návodu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 před 52 minutami, luban napsal: Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil. Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra . Ale proč to dávají do CZ návodu Před hodinou, luban napsal: Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu V návodech je popsáno všelicos, nicméně tento motor nemá s tou starou dobrou atmosférou nic společného. Jedná se o motor z konstrukční řady EA211. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) pawouku: 1.6 MPI má řemen. rozvod nebo tam narvali z něčeho řetěz? Editováno: 26. leden 2017, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
luban Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) Pawouk: A jo, máš pravdu - "V roce 2014 byla v závodě Mladá Boleslav výroba motorů řady EA211 rozšířena o motor 1,6 MPI o výkonu 66 a 81 kW " a opravdu koukám pro Rusko.Video - 1.6 MPi před 7 minutami, kokta7 napsal: pawouku: 1.6 MPI má řemen. rozvod? Jojo řemen, je to tam vidět zrovna na tom videu. Editováno: 26. leden 2017, autor: luban Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) V Číně tu 1.6 dávají i do Fábie A v rusku tvoří 1.6 MPI základ pro Octavii, Rapid (ve verzi 90k) a Yetiho. Kdo by chtěl konfigurovat může http://cc-cloud.skoda-auto.com/rus/rus/ru-ru EDIT: Test 1.6 MPI Editováno: 26. leden 2017, autor: Martab Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Jelikož nejsme v Rusku, mám kapitolu 1.6 MPI za uzavřenou. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) 3 hours ago, Aleš_BX said: prečo?, preto, aby si musel do servisu - jak prosté.... To je jasne - len som dufal v nejaky prozaickejsi dovod...To potom ani nemusia tlacit polovicu toho navodu, len nech taktne naznacia, ze chodte do servisu (aj s demontovanymi zadnymi lampami do ktorych neviete paticu ziarovky v hmlovke )... Editováno: 26. leden 2017, autor: Cjoctavian 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Hele zpet k tematu. Proc mam trochu pocit, ze nam Skodovka v par vecech lze? Ve videu motoringu rika ten sef vyvoje podvozku o tom, ze u RS museli rozsirit zadni podbehy, jelikoz kola po rozsireni zadni napravy z puvodnich vycnivala. Proc tedy oficialni technicka data RS pred FL i po FL uvadi stejnou sirku vozu 1814mm? Mozna jsem blbec ja a nekdo mi to objasni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Vodic: https://media.skoda-auto.com/Pictures/Products/New%20Octavia/new_Octavia_RS/_w/OcRS_Tech_002_jpg.jpg Tak jelikoz tohle je nakres te predFL a v technickych udajich o poFL je ta sama hodnota, tak to nebude od zrcatek [emoji4] A zaroven predpokladam, ze pokud by zadni sirka byla vetsi, nez 1814mm, tak uvedou ji dulezity je nejvetsi rozmer.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pepak Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Spíš to bude o tom, že zadek bývá užší než předek. Takže i po rozšíření zadek nebude širší než 1814mm. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Pepak: vidis? A to je dost mozne [emoji4] diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 1 hour ago, iphonik4 said: .., ze u RS museli rozsirit zadni podbehy, jelikoz kola po rozsireni zadni napravy z puvodnich vycnivala. Proc tedy oficialni technicka data RS pred FL i po FL uvadi stejnou sirku vozu 1814mm? Mozna jsem blbec ja a nekdo mi to objasni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Octavian - chapu to tedy spravne ze jen pribyl ten hnusny plast z podbehu? Ze neslo o rozsireni karoserie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cjoctavian Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Presne tak... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 No bude to jak pise Octavian. To na soucasne RS neni a jak je videt, tak je to tam kvuli rozsireni zadni napravy. No hezka prasarna. Jinak jim to nelze vycitat. Kastle je stejna pro vsechny liftback/combi provedeni. Predstavte si, jak by se jim prodrazilo jen pro RS delat takove zmeny na kastlich. To by bylo levnejsi to udelat rovnou pro vsechny provedeni, ale pak by Octavky co nemaji multilink ale jen splasenou tyc mely kola opticky prilis utopene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 (editace) a není tam ten plast kvůli tomu, aby se tak nešpinilo auto? španělský silnější sourozenec to už měl dávno. Editováno: 27. leden 2017, autor: kokta7 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.