Přejít na obsah

Škoda Octavia III facelift


schimmer

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

díky za informace. Chci se zeptat, zda se někdo vyznáte nebo jste již získali informace o těch Online službách pro navigace? U výbavy L&K je u faceliftu v základu navigace Amundsen s 1 rokem služeb Online používání zdarma. Co to obsahuje a co to přináší a jak celá komunikace funguje?

 

Děkuji

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže asi toto že?
Motoring video OII FL

 

V 21. 1. 2017 at 18:23, _Denis_ napsal:

Bohužel máš pravdu, takto by měkký plast nezněl. :( Je to jedna z nejhnusnějších a nejnepříjemnějších věcí na O3, kritizované je to od samého počátku a tak jsem naivně věřil v to, že to aspoň změkčili, nebo potáhli koženkou.. Škoda..


Tak přeci jen nějaká změna, viz ten odkaz na video Motoringu čas 5:20

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak určitě  :kol-75:

Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu:kol-78:

 

 

Editováno: , autor: luban
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil.

 

před 9 minutami, kokta7 napsal:

do ruska asi....


Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra :D:D  . Ale proč to dávají do CZ návodu kol103

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 52 minutami, luban napsal:

Přesně tak, měl jsem ještě před 10ti dny OII FL 1.6MPi, moje přítelkyně má OII předFL 1.6MPi a jestli se o něčem dá říkat "bezproblémový a bezporuchový" tak je to tento motor. Nebýt ekoteroristů tak věřím, že by tenhle motor u nás ještě dlouho žil.
Taky mi to napadlo, přeci jen je to země kde včera už znamená zítra :D:D  . Ale proč to dávají do CZ návodu kol103

 

Před hodinou, luban napsal:

Koukám v tom novém návodu pro FL je uveden i motor 1.6 MPI / 81 kW . Ani jsem nevěděl, že se ještě tahle stará dobrá atmosféra vyrábí. Asi na vývoz, ale proč je v českém návodu:kol-78:

 

 

V návodech je popsáno všelicos, nicméně tento motor nemá s tou starou dobrou atmosférou nic společného. Jedná se o motor z konstrukční řady EA211.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pawouk: A jo, máš pravdu - "V roce 2014 byla v závodě Mladá Boleslav výroba motorů řady EA211 rozšířena o motor 1,6 MPI o výkonu 66 a 81 kW " a opravdu koukám pro Rusko.

Video - 1.6 MPi

 

před 7 minutami, kokta7 napsal:

pawouku: 1.6 MPI má řemen. rozvod?


Jojo řemen, je to tam vidět zrovna na tom videu.

Editováno: , autor: luban
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

3 hours ago, Aleš_BX said:

 

prečo?, preto, aby si musel do servisu - jak prosté....

To je jasne - len som dufal v nejaky prozaickejsi dovod...To potom ani nemusia tlacit polovicu toho navodu, len nech taktne naznacia, ze chodte do servisu (aj s demontovanymi zadnymi lampami do ktorych neviete paticu ziarovky v hmlovke :D )...

Editováno: , autor: Cjoctavian
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele zpet k tematu.

Proc mam trochu pocit, ze nam Skodovka v par vecech lze? Ve videu motoringu rika ten sef vyvoje podvozku o tom, ze u RS museli rozsirit zadni podbehy, jelikoz kola po rozsireni zadni napravy z puvodnich vycnivala. Proc tedy oficialni technicka data RS pred FL i po FL uvadi stejnou sirku vozu 1814mm? Mozna jsem blbec ja a nekdo mi to objasni :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vodic: https://media.skoda-auto.com/Pictures/Products/New%20Octavia/new_Octavia_RS/_w/OcRS_Tech_002_jpg.jpg

Tak jelikoz tohle je nakres te predFL a v technickych udajich o poFL je ta sama hodnota, tak to nebude od zrcatek [emoji4]

A zaroven predpokladam, ze pokud by zadni sirka byla vetsi, nez 1814mm, tak uvedou ji :) dulezity je nejvetsi rozmer..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No bude to jak pise Octavian. To na soucasne RS neni a jak je videt, tak je to tam kvuli rozsireni zadni napravy. No hezka prasarna. Jinak jim to nelze vycitat. Kastle je stejna pro vsechny liftback/combi provedeni. Predstavte si, jak by se jim prodrazilo jen pro RS delat takove zmeny na kastlich. To by bylo levnejsi to udelat rovnou pro vsechny provedeni, ale pak by Octavky co nemaji multilink ale jen splasenou tyc mely kola opticky prilis utopene.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...