_Denis_ Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Bože, tady je to fakt samá sračka.. Nic proti těm, co se jim digištít líbí.... Ale najde se tu někdo, kdo tuto fíčuru nechce jako já? Mám rád když jsou ručičkové hodinky s ručičkami a ne ručičky malované displejem. Stejně tak jsem konzervativní u autobudíků. Stejně jako že plastová okna mají vypadat plastově (a ne imitace dřeva.... od toho jsou okna dřevěná). Stejně tak zvuk motoru má být zvuk motoru a ne soundactor. A každá koncovka výfuku výfuk a ne imitace.... tedy toť můj názor. Nic proti tomu, kdo ho má jiný. Za sebe v tom vidím smysl především kvůli zofnému poli. Taky jsem velký fanda hodinek a jsem ochoten za ně hodně utratit, proti budíkům v autě nic nemám, ale vadí mi, že snad už jen VW group stále nechává to stupidní řešení navigace utopené kdesi u kolen a aby to bylo jo nebezpečné, ještě tomu odstraní HW tlačítka a nechají vše dotykové. Za mě, když denně jezdím X set kilometrů, je to nepochopitelné v dnešní době, kdy už i Hnůjdej pochopil co je to ergonomie... Takže ačkoli z pohledu financí (ve spojení s TOP navigací) si ho asi (do Passatu) nepořídím, sám mít na výběr, radši digi štít. Nepotřebuji milion hovadin, stačí mi jen vidět na navigaci a vše důležité co nejblíže zornému poli. Takže v tomto za sebe vidím smysl [emoji4] 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) Je to všechno o vkusu. Mě ta navigace "dole" vyhovuje. Bytostně nesnáším tu výsuvnou z palubky (vit. třeba A6). Nicméně moc se mi líbí Polo. Navi je pěkně vsazena do palubky nahoře, tak jak to i jiným vyhovuje. A parádně funkční budou středové výfuky klimy, když jsou dole. Nebude to z nich foukat do obličeje :-) Navíc to pěkně vypadá. Něco podobného bych přál Octavii... Editováno: 29. leden 2018, autor: Clerfayt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) před 6 hodinami, Clerfayt napsal: Nic proti těm, co se jim digištít líbí.... Ale najde se tu někdo, kdo tuto fíčuru nechce jako já? Klasické budíky jsou určitě lepší. Bohužel ten šedobílý designový cirkus, co škodovka v aktuálních modelech předvádí, je mnohem horší než display. před 5 hodinami, RadimX11 napsal: Také nechci, neobjednal jsem a nebudu doobjednávat A pro ty co váhají s objednávkou O3 FL, dle informací se chystá další zdražování... No jen do toho. Nabízí se možnost nakoupit přes škoda-plus původní O3 nebo rovnou odejít za lepší cenou ke konkurenci. Je docela překvapující, kolik konkurentů (i levnějších) má plynové vzpěry nebo pěnovou izolaci na kapotě. Stačí si pročíst fórum, kolik majitelů tady donekonečna opravuje rozvrzaný interiér, nebo si vlastními silami montuje díly u jiných aut v ceně. Škodovka přitom zdražuje, ořezává výbavu a vymýšlí blbosti. Editováno: 29. leden 2018, autor: j57 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 A už jsi se rozhodl, nebo stále váháš, jestli OIII před FL, nebo konkurenci? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 před 15 minutami, j57 napsal: Škodovka přitom zdražuje, ořezává výbavu a vymýšlí blbosti. Asi jak u kterých verzí a motorizací. Na to paušalizování pozor. Zkusmo jsem si teď udělal konfiguraci OIII fl (Style) v pokud možno stejné výbavě jako mám současnou OII fc (Elegance)( RV 2011) a rozdíl (vyšší cena) je pouze o cca. 40 tisíc Kč. V mé O II není Bolero, Led světla (Xenony), Kessy, kontrola tlaku v pneu... Takže nebýt zvýšení ceny o 10 tisíc loni v listopadu a příplatek za bílou barvu, řekl bych že v podstatě ke zdražení nedošlo. Navíc se od té doby zvedly platy (tedy alespoň v některých oborech) 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) před 22 minutami, Clerfayt napsal: A už jsi se rozhodl, nebo stále váháš, jestli OIII před FL, nebo konkurenci? Těžko říct. Koupě přes škoda-plus má několik nepříjemných nevýhod. Navzdory názvu je to pořád jen "bazar" a nějaký dovedně skrytý problém se nedá úplně vyloučit. Auta mají nepochopitelně krátkou záruku 4/60.000km, přestože k novému autu jde za pár korun 5/100.000km (plných 150tis km nemá žádné). Vzhledem k tomu, že ty auta první majitelé kupují na rok, neobtěžují se například s objednávkou DAB, přestože dodatečná montáž pak stojí dost peněz. K tomu samozřejmě drobnosti jako chybějící výbava, kterou by si člověk u nového auta asi koupil, nebo naopak nadbývající výbava, kterou by si nikdy nekoupil a co je horší, která bude mít nákladný servis (např. elektrické 5. dveře). K tomu nějaké ty nevyhovující kola, které je sice snadné vyměnit, ale stojí to další peníze. Cenový rozdíl proti novému autu po slevě dealera pak může být dost malý. Takže nakonec to je otázka ceny. Taková roční O3 Combi 1.4TSI má smysl někde kolem 450-500 tis. CZK, spousta ojetých se však prodává dráž za cenu nového a lépe vybaveného Golfu Variant ME. před 2 minutami, stanmar napsal: Zkusmo jsem si teď udělal konfiguraci OIII fl (Style) v pokud možno stejné výbavě jako mám současnou OII fc (Elegance)( RV 2011) a rozdíl (vyšší cena) je pouze o cca. 40 tisíc Kč. Jenže novější výbava nemusí být automaticky výrobně dražší. K tomu samozřejmě uspořili na levnější torzce vzadu a spoustě drobností jako tlumení kapoty, obal na baterku atd... Editováno: 29. leden 2018, autor: j57 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 Naprosto s Tebou souhlasim stanmare. Octavia je vramci segmentu nejvyhodnejsi auto. Kdyz vezmu pomer ceny a uzitne hodnoty.... Zdrazovani mi take neprislo. j57: jj a priklad novejsi vybavy (a to i priplatkove), ktera nemusi byt drazsi (dokonce je levnejsi na vyrobu) je treba ten digitalni stit... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 (editace) J57: No pravdu díž. Jsi si vlastně odpověděl. Pokud nehodláš jít ke konkurenci, a nechceš FULL LED a kessy, asi nejlepší je OIII Trumf s 1.4 TSI ještě bez GPF a za celkem dobrou cenu.... Budíky si tu na fóru s někým vyměníš, protože je hodně lidí, kterým se světlý design líbí. Editováno: 29. leden 2018, autor: Clerfayt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stanmar Vloženo 29. leden 2018 Sdílet Vloženo 29. leden 2018 před 7 minutami, iphonik4 napsal: Naprosto s Tebou souhlasim stanmare. Octavia je vramci segmentu nejvyhodnejsi auto. Kdyz vezmu pomer ceny a uzitne hodnoty.... Zdrazovani mi take neprislo. To nedokáži posoudit, zřejmě bude více levnějších vozů podobné velikosti (Astra, I30, Ceed, Mégane, Focus...). A abych pravdu řekl z žádným novým těchto značek jsem nejel, a pokud ano, tak už měli něco najeto. Nechci je proto hanit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 J57> Bral jsem už 2. auto z programu Škoda Plus. O prvním se nemá cenu zmiňovat - OIII MR14, výbava ambition+ s bi-xenonama a prodlouženou zárukou. Ovšem u aktuálního jsem se již “poučil” a vzal jsem rovnou Style+ s prodlouženou zárukou 150tis.km a nájezdem pouhých 8tis.km, včetně DABu, 17”kol atd. Výbava je opravdu bohatá. Rozdíl oproti ceníkové ceně byl 200tis.Kč za 5měsiců “staré” auto. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bojler Vloženo 30. leden 2018 Sdílet Vloženo 30. leden 2018 Záruku 4roky/60 000km má jen část aut, další část má klasickou pětiletou. V prvním případě se jedná hlavně o auta ze zaměstnaneckého pronájmu (pražská značka), v druhém auta škodovky (XSX značka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 31. leden 2018 Sdílet Vloženo 31. leden 2018 Cetli jste? Průůůůser, ze kolem toho data se mela vyrabet moje smoulinka + - jeden tyden ... https://svolavacky.cz/?listing_type=skoda-octavia-2017/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo91 Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 Uff, tak moje šmoula byla vyrobena 11.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RadimX11 Vloženo 1. Únor 2018 Sdílet Vloženo 1. Únor 2018 No to je hezká svolávačka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dixik2 Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 Digitální přístrojovka v konfigurátoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 Ta přístrojovka zatím není takový průser. Horší, že nějak potají vypadla alcantara.... Asi dodavatel nestíhá a lepší potahy se šetří pro VW. 1 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 9. Únor 2018 Sdílet Vloženo 9. Únor 2018 (editace) Nevíš čím to? Nový materiál? Jak říká jeden borec ze Strakonic, vypadá to na cenovou optimalizeci.... Takže se můžeme těšit na nylon a chemlon. Editováno: 9. Únor 2018, autor: Clerfayt 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LukášCBR Vloženo 10. Únor 2018 Sdílet Vloženo 10. Únor 2018 Ten digitální přístrojový panel vypadá pěkně. Osobně se mně hodně zamlouvá[emoji106] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emsicz Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Ahoj, byl jsem dnes koukat na O3 FL TDI RS, kombík, DSG - tohle jsou moje první dojmy: Interiér mi přijde levný. Otočné kolečko na klimatizaci má look and feel jako by to byla levná čínská hračka. V těch tlačítkách jsou vůbec nějaké velké vůle, nemá to solidní stisk, prostě mi to přijde jako by měly každou chvíli vypadnout. Amundsen pro jistotu nemá tlačítka žádné a vypadá jako noname Android tablet v ceně do 3.000 Kč. Třeba tlačítka v nové Dacii Logan jsou o hodně lepší, mají takový těžší, jemnější pocit preciznějšího zpracování. Tlačítka mají lepší zdvih a odezvu, prostě mám pocit, že někdo utratil za ten knoflík těch 5 Kč navíc. Že bude mít VW interier horší než moje třetí auto na tahání Lidlu a dříví, to jsem nečekal. Tenhle pocit mám v podstatě z celého interieru. Jo, volant je obšitý, ale přijde mi to, jako by byl uvnitř dutý. Sedadlo řidiče je posazené tak, že vedle ramena mám B sloupek. To jsem ještě neviděl. V podstatě se z toho auta nedá koukat přes rameno dozadu při přejíždění do levého pruhu a zároveň B sloupek překáží, když vystupují z auta ven. Další nevýhoda je čistě subjektivní, jsem docela širokej (čti tlustej ) a zdálenost mezi B sloupkem a věncem volantu je tak akorát, abych se mezi to vešel. Na můj dotaz proč je celé auto takhle řešené mi prodejkyně odpověděla, že mám zase ale víc místa v kufru. To mě u RS asi velmi zajímá. Podotýkám, že volant byl zasunutý maximálně dopředu, sedadlo posazené ideálně, fakt jsem si s tím hrál. Dotaz do pléna, máte s tím B sloupkem podobný problém? Nedělám něco špatně? Nebo čekám od toho auta něco, co to není? 1 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Ad: o tom kufru ti rikala, protoze ses sel divat na “RS” TDI [emoji3] proto si myslela, ze te to bude zajimat. Netusila, ze chces prednosti RSa a jdes k TDI [emoji3] je to chytra holka 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
emsicz Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 2 minutes ago, iphonik4 said: Ad: o tom kufru ti rikala, protoze ses sel divat na “RS” TDI proto si myslela, ze te to bude zajimat. Netusila, ze chces prednosti RSa a jdes k TDI je to chytra holka Jo to je dobrá připomínka, já jsem se hlásil se zájmem o RS TSI Liftback v manuálu a oni mi odepsali, že na prodejně mají RS TDI kombík v automatu, ale že ať se stavím, že právě abych si to aspoň osahal jestli zhruba jo, nebo zhruba ne. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 13. Únor 2018 Sdílet Vloženo 13. Únor 2018 Jasny, vpohode [emoji4] to byla jen takova srandicka. Chapu, to co jsi popsal neni problem RS ani FL. Je to proste design a reseni OIII od zacatku, ktery nekomu proste nemusi sedet no [emoji20] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
j57 Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 (editace) V 1/29/2018 na 21:54, Clerfayt napsal: J57: No pravdu díž. Jsi si vlastně odpověděl. Pokud nehodláš jít ke konkurenci, a nechceš FULL LED a kessy, asi nejlepší je OIII Trumf s 1.4 TSI ještě bez GPF a za celkem dobrou cenu.... Kupovat nyní benzín bez filtru asi nebude nejlepší volba. Aktuální TSI produkují ve zvýšené míře saze a pomineme-li fakt, že je to jedovatý hnus, zákazy vjezdu dříve nebo později přijdou. Tolik oblíbená 1.4TSI patří mezi ty vůbec nejšpinavější. V 1/29/2018 na 21:54, Clerfayt napsal: Budíky si tu na fóru s někým vyměníš, protože je hodně lidí, kterým se světlý design líbí. Nevím nevím, spíš asi ne. Kdo chce kupovat nové auto, které je hned třeba rozebírat a předělávat? Navíc s vidinou všech těch neduhů, co se tady rozebírají - pazvuky od zadní nápravy, vrzající interiér apod., a především designem, který mi prostě nesedí. Podivné světlomety už fakt nemá smysl komentovat, ale třeba takový lesklý černý dekor v O3 FL Style je ještě horší než v Golfu Highline , kde se alespoň zamysleli, a ovládací tlačítka na středové konzoli vyrobili matné, takže jde jednotlivé ikony alespoň vidět. K tomu samozřejmě kvalitnější zpracování, lepší sedadla, žádné pazvuky a multilink. Pokud se kouknete na roční vozy, za cenu O3 2.0TDI můžete mít i Passata se stejnou motorizací, a to už je pak O3 fakt úplně nesmyslný nákup (kdo to za tu cenu kupuje?). Nebo chcete dodatečně dodělat DAB? Ve škodovce vám všude řeknou nejde, neumíme... První dealer VW, kterého se zeptáte vám řekne rovnou cenu za upgrade. Editováno: 25. Únor 2018, autor: j57 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Clerfayt Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 před 29 minutami, j57 napsal: Kupovat nyní benzín bez filtru asi nebude nejlepší volba. Aktuální TSI produkují ve zvýšené míře saze a pomineme-li fakt, že je to jedovatý hnus, zákazy vjezdu dříve nebo později přijdou. Tolik oblíbená 1.4TSI patří mezi ty vůbec nejšpinavější. No, taky pohled na věc. Bohužel s ním nesouhlasím. Mě je úplně jedno co leze z výfuku. Hlavně aby to jelo a nebyly s tím problémy. Je to Euro 6, benzín, motor naprosto v pořádku, tak co by kdo měl perzekuovat? A jestli někdo chce zakazovat půl roku starý motor, tak ať si poslouží :-). Alespoň se omladí český vozový park ze 17 let na nula :-). 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
iphonik4 Vloženo 25. Únor 2018 Sdílet Vloženo 25. Únor 2018 Vzdyt jsou to s prominutim kecy s tim zakazem. Tady se budou resit uplne jine zakazy ted. Ted se budou resit 1.9 rotacky, pak pedecka a tyhle motory. Bat se zakazu Euro 6 benzinu kvuli GPF muze jen clovek, ktery planuje mit auto tak 15 let minimalne. S tema svinstvama bych souhlasil, pokud by na ulicich nejezdily tyhle 1.9tky, vykuchane diesely, stare nakladaky a dalsi svinstvo. Mit spatne svedomi ze svoji Euro 6 TSI je hola blbost. 4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.