Přejít na obsah

Možnosti kódování u OIII


Pawouk

Doporučené příspěvky

Díky moc :)
Vyzkoušené to mám, ale ne kam až to dosvítí, jedna z první várky byla vadná a zkoušet to jen s jednou funkční nemá smysl.
Vadit to asi může, ale tak jako tak policajti uvidí, že svítí LED. Při nejhorším zaplatím pokutu a před nimi to vyměním, objednal jsem to ale především kvůli bezpečnosti..
Jinak to už je fakt OT úplně mimo, případně napiš SZ, pokud máš ještě nějaké dotazy, ať to tady nezasíráme :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, neexistuje nahodou na octavii moznost nakodovat sklapanie spatnych zrkadiel tak, aby sa sice pri zamknuti automaticky sklopili, ale odklopili sa az po zasunuti kluca do zapalovania? Viac by mi to vyhovovalo takymto sposobom, kedze teraz ked len skocim do auta pre nejaku blbost a nenastartujem, zrkadla sa odklopia a pri zamknuti sklopia, co je zbytocne...Dakujem :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@_Denis_ nejak takto by to mohlo vyzerať. hodnoty A12 a A13 nechaj na 100% pre hmlovky, pre Corner si zmeníš podľa seba. zatiaľ netestované v aute

 

Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 zmeniť na not active
Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 zmeniť na not active
Leuchte12NL LB40-Light_Function_G_12 zmeniť na Abbiegelicht links
Leuchte13NL RB3-Light_Function_G_13 zmeniť na Abbiegelicht rechts
Leuchte12NL LB40-Dimming_GH_12 zmeniť na požadovanú hodnotu jasu v % (napr. 60%)
Leuchte13NL RB3-Dimming_GH_13 zmeniť na rovnakú hodnotu jasu ako v predošlom kroku (napr. 60%)

namiesto písmen G (resp GH pre jas) môžeš použiť inú voľnú dvojicu

Editováno: , autor: wirer
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 22 hodinami, Drahosh napsal:

misor1994: taky jsem po tom pred cca rokem patral, ale ani Ferda to nedokazal, takze nejspis nelze...

Cital som na briskoda, ze od urciteho roku/mesiaca vyroby je to takto vo firmwari BCM, ze sa vyklapaju uz pri odomknuti. Dovtedy to vraj bolo tak ako by sme chceli my teraz...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahojte, ide o DSG.

Priklad: Cuvam z parkovacieho miesta. Ked uz som vycuval dostatocne aby som mohol pokračovať v jazde, tak stlacim brzdu, zaradim "D" a chcem sa pohnut dopredu. Tu ma vsak pribzdi ta elektricka brzda ktora sa zatiahla pri cuvani a naslednom zastaveni. Ked sa uvolni tak celym autom cukne. Na kopci tuto funkciu pochopim, ale na rovnej ceste aby mi po cuvani pribrzdilo auto, tak to nechapem.

Najlepsie to je ked ta niekto pusti aby si mohol vyjst z parkovacieho miesta a potom este chudak caka kym sa mi ta brzda uvolni aby som mohol ist v pred. A to trapne trhnutie celym autom ked sa brzda uvolni vyzera akoby som nevedel soferovat. Da sa stym nieco robit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam HHC na tretim aute, a nikdy jsem neregistroval, ze by me obtezoval "na rovine"...(?) Je to vlastne situace takrka na kazde krizovatce. Mel jsem za to, ze tam spolupracuje senzor naklonu vozu.. Neresilo se to tady jiz nekdy, resp. u O2 ?

Editováno: , autor: omicron
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 25 minutami, M_ike napsal:

Take se mi na rovine nikdy nestalo, ze by ten sensor zlobil a ta brzda nepovolila.

Zkusil bych stat na brzde, dat D a az po chvilce brzdu pustit. Pokud by se v ten moment auto rozjelo ihned, nebude to chyba auto holdu, ale DSG.

 

 

Nenašel jsem co má pán za auto, ale mám odpozorováno že prodleva mezi puštěním brzdy a rozjezdem je nepřímo ůměrná kubatuře.

Zda za to může víc může DSG nebo něco jiného netuším, ale vím že to nikdo nechce řešit.

Nádherně se to dá otestovat na nějaké akci kde má Škodovka více kubatur s DSG.

Nádherně se to projeví před kruhovým objezdem, kde skoro zastavíte a hned chcete přidat, Ti za Váma musí mít strašnou radost.

PS. sry za off topic

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

HHC (hill holder control) se dá nastavit na různé úrovně.

Slyším poprvé, že by se to odvíjelo od kubatury daného vozu.

 

Rovnou bych se rád zeptal, zda-li mi může někdo přiblížit přínos fce AIR-CARE. Vím o čem tato fce je, jde mi o názor uživatelů, kteří mají zkušenosti z reálného provozu. Mám auto 02/2017, čili bez AIR-CARE a upřímně nevím, zda to vůbec nechávat dokódovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...