Listopad 26, 20177 r A máš to vyzkoušené? Na školícím mám dost regloskopů abych to vyzkoušel, kdyby se mi moc chtělo tak to vezmu i do fabriky na goniometr.... U té paraboly je pruser, že to jde vidět, což by mohlo vadit dopravákům.....
Listopad 26, 20177 r Díky moc Vyzkoušené to mám, ale ne kam až to dosvítí, jedna z první várky byla vadná a zkoušet to jen s jednou funkční nemá smysl.Vadit to asi může, ale tak jako tak policajti uvidí, že svítí LED. Při nejhorším zaplatím pokutu a před nimi to vyměním, objednal jsem to ale především kvůli bezpečnosti..Jinak to už je fakt OT úplně mimo, případně napiš SZ, pokud máš ještě nějaké dotazy, ať to tady nezasíráme
Listopad 27, 20177 r Ahojte, neexistuje nahodou na octavii moznost nakodovat sklapanie spatnych zrkadiel tak, aby sa sice pri zamknuti automaticky sklopili, ale odklopili sa az po zasunuti kluca do zapalovania? Viac by mi to vyhovovalo takymto sposobom, kedze teraz ked len skocim do auta pre nejaku blbost a nenastartujem, zrkadla sa odklopia a pri zamknuti sklopia, co je zbytocne...Dakujem
Listopad 27, 20177 r misor1994: taky jsem po tom pred cca rokem patral, ale ani Ferda to nedokazal, takze nejspis nelze...
Listopad 28, 20177 r @_Denis_ nejak takto by to mohlo vyzerať. hodnoty A12 a A13 nechaj na 100% pre hmlovky, pre Corner si zmeníš podľa seba. zatiaľ netestované v aute Leuchte12NL LB40-Light_Function_B_12 zmeniť na not active Leuchte13NL RB3-Light_Function_B_13 zmeniť na not active Leuchte12NL LB40-Light_Function_G_12 zmeniť na Abbiegelicht links Leuchte13NL RB3-Light_Function_G_13 zmeniť na Abbiegelicht rechts Leuchte12NL LB40-Dimming_GH_12 zmeniť na požadovanú hodnotu jasu v % (napr. 60%) Leuchte13NL RB3-Dimming_GH_13 zmeniť na rovnakú hodnotu jasu ako v predošlom kroku (napr. 60%) namiesto písmen G (resp GH pre jas) môžeš použiť inú voľnú dvojicu Upraveno Listopad 28, 20177 r od wirer
Listopad 28, 20177 r V první řadě si ale nejprve poznač původní nastavení. Třeba mít na paměti, ze to nemusí fungovat. Při nastavování tuším třetí brzdovky mi přehozená prioriza neumožnila funkčnost a nastavení jsem musel dát do původního stavu. Tak držím palce.
Listopad 28, 20177 r poznačovať možno nemusí, keďže všetky zmeny sa ukladajú v priečinku VCDS/Debug: AdpLog.csv - adaptácie (prispôsobenia) CodingLog.csv - kódovanie je tam uvedená jednotka, pôvodné nastavenie, nové nastavenie, dátum a čas
Listopad 28, 20177 r před 22 hodinami, Drahosh napsal: misor1994: taky jsem po tom pred cca rokem patral, ale ani Ferda to nedokazal, takze nejspis nelze... Cital som na briskoda, ze od urciteho roku/mesiaca vyroby je to takto vo firmwari BCM, ze sa vyklapaju uz pri odomknuti. Dovtedy to vraj bolo tak ako by sme chceli my teraz...
Listopad 28, 20177 r Týká se to OII a nebylo to jak tady chcete. Bylo to tak, že se sice zrcátka odklopila až po zapnutí zapalování, ale sklápění šlo vždy pouze při držení D.O. Až někdy od M.R. '12 se to (kdoví proč) změnilo na odklopení při otevření dveří.
Listopad 28, 20177 r Na briskoda prave niektori pisu, ze im to funguje tak, ako by sme chceli my a ini zas, ze im to odklopi zrkadla uz pri odomykani. Pisu o O3.
Listopad 29, 20177 r Ty motorky v zrcatkach, to je kapitola sama pro sebe. Ty mají plastové snad i kontakty...
Listopad 29, 20177 r No jo, psalo se, ale 60 stran je na mna vela Sklopenie po zamknuti je jednoznacne dobra vec, len nemuseli by sa odklapat hned po odomknuti, ale tak ako si to mal ty, Ales...
Listopad 30, 20177 r Ahojte, ide o DSG. Priklad: Cuvam z parkovacieho miesta. Ked uz som vycuval dostatocne aby som mohol pokračovať v jazde, tak stlacim brzdu, zaradim "D" a chcem sa pohnut dopredu. Tu ma vsak pribzdi ta elektricka brzda ktora sa zatiahla pri cuvani a naslednom zastaveni. Ked sa uvolni tak celym autom cukne. Na kopci tuto funkciu pochopim, ale na rovnej ceste aby mi po cuvani pribrzdilo auto, tak to nechapem. Najlepsie to je ked ta niekto pusti aby si mohol vyjst z parkovacieho miesta a potom este chudak caka kym sa mi ta brzda uvolni aby som mohol ist v pred. A to trapne trhnutie celym autom ked sa brzda uvolni vyzera akoby som nevedel soferovat. Da sa stym nieco robit?
Listopad 30, 20177 r Nebo si precist manual Urcite tam najdes neco o funkci auto-hold a jak ji vypnout
Prosinec 1, 20177 r Funkciu auto hold poznam... a v manualy sa nedozvies ako ju vypnut. Preto sa zaujimam ci sa to da softverovo vypnut tak, aby v kopci fungoval ako doteraz, ale na rovine aby sa neaktivoval...
Prosinec 5, 20177 r A nebýva práve na vypnutie auto-holdu tlačidlo pri radiacej páke, či to majú len SuperB??
Prosinec 5, 20177 r Mam HHC na tretim aute, a nikdy jsem neregistroval, ze by me obtezoval "na rovine"...(?) Je to vlastne situace takrka na kazde krizovatce. Mel jsem za to, ze tam spolupracuje senzor naklonu vozu.. Neresilo se to tady jiz nekdy, resp. u O2 ? Upraveno Prosinec 5, 20177 r od omicron
Prosinec 5, 20177 r Take se mi na rovine nikdy nestalo, ze by ten sensor zlobil a ta brzda nepovolila. Zkusil bych stat na brzde, dat D a az po chvilce brzdu pustit. Pokud by se v ten moment auto rozjelo ihned, nebude to chyba auto holdu, ale DSG.
Prosinec 5, 20177 r před 25 minutami, M_ike napsal: Take se mi na rovine nikdy nestalo, ze by ten sensor zlobil a ta brzda nepovolila. Zkusil bych stat na brzde, dat D a az po chvilce brzdu pustit. Pokud by se v ten moment auto rozjelo ihned, nebude to chyba auto holdu, ale DSG. Nenašel jsem co má pán za auto, ale mám odpozorováno že prodleva mezi puštěním brzdy a rozjezdem je nepřímo ůměrná kubatuře. Zda za to může víc může DSG nebo něco jiného netuším, ale vím že to nikdo nechce řešit. Nádherně se to dá otestovat na nějaké akci kde má Škodovka více kubatur s DSG. Nádherně se to projeví před kruhovým objezdem, kde skoro zastavíte a hned chcete přidat, Ti za Váma musí mít strašnou radost. PS. sry za off topic
Prosinec 5, 20177 r HHC (hill holder control) se dá nastavit na různé úrovně. Slyším poprvé, že by se to odvíjelo od kubatury daného vozu. Rovnou bych se rád zeptal, zda-li mi může někdo přiblížit přínos fce AIR-CARE. Vím o čem tato fce je, jde mi o názor uživatelů, kteří mají zkušenosti z reálného provozu. Mám auto 02/2017, čili bez AIR-CARE a upřímně nevím, zda to vůbec nechávat dokódovat.
Prosinec 5, 20177 r V jakem smyslu by mela byt ta zavislost na kubature (nebo spise vykonu) ? Chapu spravne, ze cim nizsi kubatura (vykon motoru), tim vice tento efekt ?
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.