Přejít na obsah

Chyby 004759 a 000136


Hanys.cz

Doporučené příspěvky

Jsem rád, že nebudu muset chodit bos ;) A toto sevis neodhalil ...

 

Nový čerpadlo to vyřeší, jestli budeš mít chvilku s diag, tak správná skupina pro tlak benzinu by měla být 106, viz příspěvek http://forum.skodahome.cz/topic/136272-ztráta-výkonu/?do=findComment&comment=2216169

 

případně skupiny 140, 141. Prostě do vytvoření tlaku na railu to nemohlo nastartovat, ale protože tlak pak nepadal a systém je tedy jistě těsný, další starty byly OK až do delšího odstavení, kdy tlak spadne, což je normální. No a 1-2 natlačení čerpadlem v nádrži (1x dveře + 1x zapalování) nestačilo na první start bez problému ...

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, ty ceny ... Teď víš, jak ošéfovat první start abys to netrápil, tak máš i čas vybrat podle preference cena vs. rychlost. No 7500 bych za to v AKelly nedal ...

 

Autorizák snad 312€ bez DPH 19% v Německu, je ale pravda že cena od CC je velmi zajímavá ...

 

Tady to nemaj skladem, ale za zeptání nic nedáš, je spoustu dalších.

 

A nebo zde, ale ověřit přesný čísla na výrobku před objednáním.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že to bude OK, nepoznáš asi nic až na bezproblémové první starty. Podle toho printscreenu tlaku z VCDS současný čerpadlo je schopný vytvářet požadovaný tlak při volnoběhu, jen ho není schopný vytvořit po delší odstávce při prvním startu a to je asi triko toho regulačního ventilu. Je dobře, že ho vyměníš, jinak bys asi musel brzo opět kupovat novou hadici.

Je možný, že teď při vyšších otáčkách bude dosahovaný tlak (pole 2 ve 106) trochu více menší než požadovaný (pole 1 ve 106) díky opotřebování toho ventilu, který "přebytky" z vysokotlaký větve musel pouštět do nízkotlaku. To by se s novým nemělo stát.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapy problem cislo 2. Jel jsem na sluzebku do svitav. Kousek od svitav v kopecku auto prestalo tahnout. Zadna kontrolka motoru nic, musel jsem rucne podradit, nechtelo vubec do turba. Teplota vylitla na 103 musel jsem zastavit. Znova nastartovat a chyba mozoru auto do servisu. Sel jsem na obed znovu nastartoval a nic. Nicmene tahle chyba(vyfoceno mobilem)

IMG_7585.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím že pedál ne, ale klapka, samo to ukazuje na G69, sám jsi si na ní dříve stěžoval, ne? Kontrolovals dřív ten připojovací konektor a jeho piny? To, že nesvítí EPC je taky indicie, ale asi díky LPG managementu ...

Jen je mi záhada že ten VCDS kod diag ukazuje jako 000289, přitom by mělo být 16505, asi je to tím starším VCDS.

Editováno: , autor: rayx
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem se na to ještě podíval a ten kod chyby 00289 je OK, Delphinu nemusíš škádlit. Jde o to, kde je skutečná chyba, pokud je problém v konektoru vedení, nová klapka Ti nepomůže. Nejsem si jist jak moc se nechá klapka rozebrat pro kontrolu / přeletování pinů v konektoru

DSC05178JP_7795221_22811917.thumb.jpg.07b9461405439cd67bd218926f9de528.jpgDSC05181JP_4650182_22811941.thumb.jpg.46ae77cd6bfdb46f3688f19ad3565414.jpg

 

ale určitě bych překontroloval i protikus na vedení viz starší TPI pro MPI, u TSI je to skoro to samý

Technická produktová informace 2015493_4.pdf

 

Myslím, že by sis měl založit vlákno Hanys a jeho opravy :t

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...