KonnyX Vloženo 8. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Zdravím vespolek. Jelikož to tu (u F3) kupodivu nikde nevidím, zakládám toto téma s dotazem na spokojenost, zkušenosti, názory a doporučení majitelů F3 s DSG převodovkou, pro lidi jako já, který si to s nadšením objednal, ale nikdy s tím nejezdil, tak na co si dát tŕeba pozor (vyježděný za 25 let a šesti autech s šajtrpákou už docela jsem). Věřím že částečnou odpověď bych našel asi u jiných škodovek, ale mě zajímá trojková Fabka s DSG a co vy na to? Díky předem za vaše postřehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KonnyX Vloženo 8. Červenec 2016 Autor Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Pawouk: Přestože sy mislím že jsem svůj dotaz dal do motorizace 1.2 TSI, tak se objevil v sekci motor, tak prosím o přeložení do správné sekce a smazní této prosby. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 8. Červenec 2016 Sdílet Vloženo 8. Červenec 2016 Zpátky se nic přesouvat nebude - respektuj pravidla sekce "Motor". Převodovky se řeší v obecné části = zde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 27. Prosinec 2016 Sdílet Vloženo 27. Prosinec 2016 (editace) Mám Fabii III kombi Style 1,2 TSi, 81 kW, DSG, zatím plná spokojenost. Mám taky tempomat a musím říct je to alespoň zatím "SQELÉ". Jak říkají mé děti, toto auto je schopná řídit i opice. Když se chce rychlý rozjezd, šlápne se na plyn, auto odřadí a letí jako střela. S tempomatem zatím průměrná spotřeba 5,55 l/100 km. Najeto 7500 km. Při rozjezdu do kopce necouvne. Prozatím není opravdu nic k vytknutí. Editováno: 27. Prosinec 2016, autor: ralff 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Pri rozjazde do kopca ťa drží funkcia ktorá sa volá Hill Holder. Je to vlastne iba softvérová funkcia ktorú zvládne každé auto s ESP, bez ohľadu na typ prevodovky. Samozrejme na praktičnosti tejto funkcionality to nič nemení. Čo sa týka DSG, je to nozaj návyková vec, ale dám ti jednu dobrú radu. Snaž sa jazdiť tak, aby si motor zbytočne nedusil! Tým myslím vyvarovania sa hlavne jazdám na rýchlosti D6, D7 pri veľmi nízkych otáčkach, obzvlášť do jemného stupania. Tá mrcha je totiž programovaná na najnižšiu spotrebu a niekedy dusí motor až moc. Vďaka dvojhmote nič necítiš, ale iba do momentu kým sa neposerie a nebudeš musieť zaplatiť jej výmenu aj so spojkovou sadou. Mne sa to pošťastilo už po 100 tisíc km! Takže ak sa dá, tak pod 1400 rpm nejazdi zbytočne dlho, radšej pridaj, alebo trochu spomaľ, prípadne si manuálne podraď! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Eric_ Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 Benzínová 1,2 predsa nemá dvojhmotu.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. leden 2017 Sdílet Vloženo 10. leden 2017 U motorů řady EA111 s DSG je dvouhmota a tuto kombinaci má na svém autě e1. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 A co jízdy po městě? Za 14 dní jdu pro dsg 81kw a četl jen jednu recenzi, kde to docela hanili. Teda v jízdě přes město. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 No stejně s tím už nic neuděláš, jedině že fabku neodebereš, a pak přijdeš o zálohu co jsi na auto dal. Po mně chěli 10000 Kč. Já jsem zatím s DSG spokojený. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Nechám si ji, jen jsem celkem překvapenej. Všude na dsg člověk čte samé klady a u F3 zrovna ne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lancelot Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 Na jaký kvalt to jede 50, 90, 130 a s kolika otáčkami? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kokta7 Vloženo 26. leden 2017 Sdílet Vloženo 26. leden 2017 (editace) když jedeš cca 65km/h, tak to tam hází už 7 stupeň víc sem nikdy nesledoval. Editováno: 26. leden 2017, autor: kokta7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 (editace) před 16 hodinami, Lancelot napsal: Na jaký kvalt to jede 50, 90, 130 a s kolika otáčkami? Díky. Záleží zda jedeš po rovině, z kopce či do kopce. Zda jedeš ustálenou ryclostí, nebo zda se rozjídíš či "brzdíš" motorem. Motorem to moc nebrzdí, pokud necháš automat. (Můžeš ručně přeřadit a stupeň tam nechat.) Když chceš předjíždět, tak záleží jak PRUDCE sešlápneš plyn. Pokud prudce sešlápneš plyn, odřadí i o 4 stupně a pak je to rychlý rozjezd do vysokých otáček než přeřadí na vyšší stupeň. Pokud ze stejné rychlosti sešlápneš pomaleji, odřadí o 2 stupně a přeřazuje na vyšší stupen v nižších otáčkách (2500 až 3000 otáček). Jinak jsem to zatím nezkoumal. Musím říct, že když se na mne někdo tlačí a já na to šlápnu, tak jsou i trhači asfaltu překvapeni a pak mě předjíždí až v dědině na padesátce, nebo kyž mne krotí žena. Jinak 57 km/h to řadí většinou D6 a otáčky jsou okolo 1350 ot/min na rovině s tempomatem. Kromě stupňů D1 až D7 můžeš jet S1 až S7. S má být sport před přeřezením vytočí motor na při S stupních vyšší otáčky a samozřejmě si více ten vytočený motor PAPNE benzínu. Pokud nezapomenu, nebo se Ti neozve někdo jiný, tak se podívám na ty otáčky v 90 a 130. Stupeň na rovině bude určitě D7. Editováno: 27. leden 2017, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Při S to řadí tak v 6tis, ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Nevím, nepoužívám S. Opravdu do jde do otáček a je to celkem dost hlučné. Možná vhodné jako kočkolap pro rychlé odjezdy z křižovatek. Já používám pro rychlé odjezdy normálně D stupně. Před koupí Fabie s DSG jsem měl zkušební jízdy v Porsche Olomouc. Škoda auto mi řeklo, že tam je jen Yeti s DSG. Když jsem se projel s Yeti a prodejce ho chválil, já mu řekl že chci Fabku 1,2 TSi 81 kw s DSG, tak jsme se vrátili na prodejnu, vypili kafe a prodejce přistavil Fabku. Vyzkoušel jsem vše co jsem si napsal, a pak za volant usedla manželka a jela, po 20-ti letech. Zcela bez problémů. Jak říkají děti, které už taky zkoušeli jezdit, tak to zvádne každý. Důležité je aby levá noha nehledala spojku a nešlápla na velkou brzdu. Kotoučovky vpředu i v zadu dělají své. Mi se to povedlo, když jsem od prodejce odjížděl na první jízdu, a byl jesm rád, že jsme připoutáni bezpečnostními pásy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanxx Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 jo jo vyšlápnout spojku je fakt žůžo v 60 na 0 jsem si vyzkoušel. Ale také couvání je zábava, normálně všici couveme na spojce že? Mě by zajímalo, jak se dsg rozjíždí. Já jezdil s 2,5l Omega ale s hydro. To bylo jak kočár. Tady mě to připadá jako lup a už jedem, je to tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 27. leden 2017 Sdílet Vloženo 27. leden 2017 Není problém v rozjíždění ani couvání. DSG pustíš brzdu a auto se pomalu rozjíždí samo, polechtáš plyn a jsi zcela bez problému třeba v garáži a nebo u chodníku. Bez plynu se auto rozjede plynule dopředu i dozadu max. rychlostí asi 15 km/h. Tempomat jede až od 20 km/h výše. A když máš strach, tak dáš páku od sebe, tím tam máš D1 a automat sám nepřeřadí. Můžeš řadit ručně rychlosti. Páka drží odtlačená, akorát když máš vyšší otáčky motoru, tak se ti na palubce objeví že máš přeřadit nahoru. Ruční řazení jsem taky použil při jízdě na chalupu kolegy, mimo prohrnutou cestu do kopečku (ježelo tam 10 cm sněhu), kdy automat DSG přeřazoval mezi D3 a D2, a čidla signalizovaly protáčení poháněných kol, a rychlost jízdy rychle klesala. Dal jsem ta ruční D2 a dojeli jsme až k chalupě, čemuž kolega a ani já na začátku nevěřil a mysleli jsme si, že budeme nosit věci z auta cca. 900 m. Opravdu si zatím není nač u DSG stěžovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 před 13 hodinami, Losky83 napsal: Při S to řadí tak v 6tis, ne? Jasne, ze ne. Jen radi ve vyssich otackach a rozdil mezi D a S je tim vetsi, cim vic mas seslapnuty pedal plynu. I pri rezimu D a seslapnutem plynu az na podlahu preradi az tesne pred omezovacem. V rezimu S pochopitelne i drive podrazuje. Podle me je jizda s DSG pro neznaleho nepopsatelne. Nutno vyzkouset. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 před 8 hodinami, milanxx napsal: Mě by zajímalo, jak se dsg rozjíždí. Já jezdil s 2,5l Omega ale s hydro. To bylo jak kočár. Tady mě to připadá jako lup a už jedem, je to tak? Klasickej automat s hydromenicem je pochopitelne komfortnejsi. DSG umi byt trhave, stava se to ovsem predevsim v pripadech, kdy pri rozjezdech zachazis necitlive s plynem. Cim rychleji a vice sesplanes plyn, tim min si DSG necha casu na plynule sepnuti spojky a skubne. Mne se to stane jen v pripade skutecne hrubeho pridani plynu. BTW, jen pro uplnost dodam, ze citlivejsi je na to DSG se suchymi spojkami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 (editace) Jo má ten senior moderátorský pravdu, není nad vyzkoušení !!!! Fabie III DSG má suché spojky. Já se po vyzkoušení rozhodl pro DSG. Řidičák na auto mám 48 roků a těch 48 roků jsem s auty opravdu jezdil. Fabie III DSG je moje vlastní páté auto a asi pslední, a když mi nedovolí doktoři, případně zravotní stav jezdit, tak mne odveze na chalupu žena. Služebních aut jsem jezdil snad 20 a různých Škodovku nepočítám, tu jsem měl od Š105 L vždy doma. Byly to Citroeny, Peugeoty, Nissany, Fordy, Toyoty s ručním řazením a občas Pašák s automatem a méďák taky s automatem. DSG jsem koupil kvůli ženě, aby zase začala řídit a po 20-ti letech a pohoda. Samořejmě cvičné jízdy mimo hlavní provoz. Jinak v Ově pouze 2 autoškoly mají automaty na kondiční jízdy. Já, abych nezlenivěl, a udržel si praxi, tak si občas půjčím od dětí ručně řazenou Oktáku a Forda. Editováno: 28. leden 2017, autor: ralff Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 V čem je tedy rozdíl mezi D a S režimem? Jestli tedy nějaký zásadní je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 S režim přeřazuje na vyšší stupeň ve vyšších otáčkách (rozjezd je rychlejší). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Losky83 Vloženo 28. leden 2017 Sdílet Vloženo 28. leden 2017 A teda ty rozdílné otáčky jsou cca o kolik vyšší, jestli to jde nějak určit? Jsem zvědavej jak malej kluk[emoji3] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Maverick Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Urcit to nejde, jde o miru seslapnuti pedalu plynu. Je to ale skutecne znatelne. Nebud jak malej kluk a bud si to vyzkousej nebo pockej na nove BTW, ja osobne rezim S nepouzivam, nemam k tomu duvod. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 29. leden 2017 Sdílet Vloženo 29. leden 2017 Taky režim S nepoužívám pouze jsem ho snad 2x vyzkoušel. Ražim D plně mi postačuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.