Publikováno Červenec 22, 20169 r Zhodit krytky po bokoch (z vonkajsej strany plastovy klip z vnutornej strany krytka).Zlozit plast, ktory je na 3. brzdovom svetle. (je osadeny na plieskoch, cize sa lahko vycvakava).Potom zlozit dolny plast (pri otvoreni kufra ten hore- tak isto je iba nacvakany na karoserii plieskami).Potom vonkajsie strany cize plasty okolo mechanizmu pomaly rozpojit. Vnutorne plasty okolo mechanizmu su na 1 srubu na strane 3. brzdoveho svetla 1 srubu z dolnej strany (pod spodnym plastom, ktory je hore a ten date dole v predchadzajucom kroku. A dalsia 1 sruba je z vnutornej strany v mechanizme. Potom uz len vybrat vnutorne plasty okolo mechanizmu.Ja som vyberal aj koberec kufra (odb. Hecklap) je naklipovany na plastovych klipoch, ktore pekne odskakuju od karoserie, cize ide lahko dole. Je tam iba jedna sruba pod gumou na zatvaranie kufra.Kabelaz je schovana za karoseriou a medzerou pri okne (iba lava strana).Kable su polamane v tom "kolienku" kde idu kable do toho mechanizmu. Ja som odpojil svorkovnice, povytiahol kable aby sa mi lepsie ich spajalo. 1) způsob opravy (viz fotky) Predlzil som kable o cca 10cm a spajal nahrievacimi buzirkami. Potom uz len zaizolovat zalozit kable ZAPOJIT SVORKOVNICE !!!! a plasty v opacnom poradi. Snad presnejsi navod niekomu bude uzitocny ako aj fotografie. 2) způsob opravy klasicky ustřihnout, vložit smršťovací bužírku, napájet nový kabel delší cca o 10 cm, na spoj přetáhnout bužírku a zapalovačem zatavit. Tímto děkuji Matúšovi za možnost zveřejnění návodu pro vás, fóráky
Červenec 22, 20169 r Správný postup je napojit vodiče vždy na jiném místě, tj. nikdy nesmí být na stejném místě více spojů. Tím nevznikne "boule" a ještě se i eliminuje v případě drobného poškození možnost vzájemného kontaktu dvou vodičů.
Srpen 17, 20169 r ta buzirka se mi libi kde si koupil tyhle pruhledneOdesláno z mého SM-G928F pomocí Tapatalk
Říjen 30, 20177 r Dobrej navod. Par fotek jak to vypadalo u me. Dva draty uplne urvany a zbytek polamany. Uz to tam nejaky prase delalo a polamany draty omotal jen el. paskou. Ja udelal vse podle tohoto navodu až na to ze jsem draty pajel pajkou a cinem s kalafunou. Buzirku jsem dal klasickou smršťovaci. Cas opravy asi 2 hodiny i s rozebranim a složením , ale hral jsem si. I
Prosinec 27, 20177 r Takze je to starobou buzirky, ze po case sa zacne lamat? Mal som to rozobrate a ano, je tam mega zhyb, ale aj tak mi to pride, ze po case je ta buzirka proste tvrda... resp. asi je to blud, ale niekde som tu cital, ze pokial sa tam da novsi zvazok tak tie kable us maksie, ale ako pisem nemam to overene :/ Upraveno Prosinec 27, 20177 r od Martttin
Prosinec 27, 20177 r je to nestabilní hmotou izolace - začne s čímsi (zřejmě s gumou průchodky) reagovat, v důsledku čehož se z ní začne opařovat změkčovadlo a tím ztvrdne. Nový drát je opět měkký.
Prosinec 27, 20177 r Určitě se dají sehnat tzv. gumový kabely. V práci je bereme na shrnovací vedení napájení jeřábů Odolávají ohybům a jsou i nějak odolnější vůči agresivnímu prostředí. Ale kde je bereme, to mam tušení.
Červen 26, 20205 r Chcem opravit kabelaz tak sa chcem spytat ked mi uz nejde otvorit twindoor viem ho mechanicky otvorit?
Červenec 31, 20241 r Od doby, kdy jsem kabely vložil do pancéřového husího krku mám již roky po problému. Nedovolí kabelům ostrý ohyb. Kdyby to škodovka dala od výroby, tak by tato závada vůbec nevznikla.
Červenec 31, 20241 r Muzes dat, prosim, odkaz na pancerovany husi krk? Znam pancerovanou hadici pro vodovodni pripojeni, ale tohle ne.
Srpen 18Srp 18 Až teď jsem si všiml. Je to ochranná trubka, jako vlnovec. Používají to elektrikáři jako ochranu kabelů. Průměr se přesně vešel do jaklu u pantu v kufru. Nedovolí kabelům ostrý ohyb. Je to už přes 5 let bez problémů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.