Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Ahoj ,potřeboval bych poradit,když nastartuju studenej motor,tak se auto klepe jako by jelo nactři válce. I když se rozjedu,přišlápnu plyn a auto strácí výkon. Celé to trvá jen cca 1-2 minuty a pak se chytne a jede normálně. 

Ukáže něco třeba diagnostika?Diky za rady. 

Upraveno od vitezslav2

Neukáže.Tohle je mechanická závada pokud něco klepe,ale nic za to nedáš.

  • Autor

No a co když  to jede tu chvilku jen na tři válce. To by diagnostika nepoznala?Dají se běžně  zkontrolovat  (bez spec.přípravku svíčky)?U Fabky šly měnit bez problémů. 

Upraveno od vitezslav2

Mohol by si to natočiť, pretože tieto naše BXW motory majú problémy zo studenými štartami a podľa všetkého to nieje nejaká mechanická zaváda keďže Škodovka sa to snaží riešiť SW RJ. 

 

Ja som prestal dávať VIF a blbnú mi štarty skúsim začať dávať VIF a keď to prestane tak je to proste asi trocha horším benzínom. Takže treba brať dobre aditivovaný benzín. No uvidím.

 

  • Autor

co je to VIF?Já jsem přemýšlel,jestli to není svíčkama,ale před rokem na servisní prohlídce mi je ůdajně měnili.

Nešpekuluj s VIF je dobré ale do dieslu. Skoč za prvým chlapom čo sa trochu rozumie do motorov a má uši ak ide na 3 válce to sa dá poznať rýchlo. Zistiť ktorý nepáli a zistiť dôvod.

  • Autor

Nemám nikoho kdo by si poslechl a když přijedu k mechanikovi,je to teplý a už nic neni poznat. Z fabie jsem byl zvyklej že se motor ani nehnul a tenhle se klepe a ještě nepravidelně. 

Ericu, VIF je i do benzínu :angry:

Eric: Pozri si testy benzinu + VIF a budeš vedieť, že z najlacnejšieho relatívne najhoršieho benzínu sa pomocou VIFu dá získať veľmi dobre aditivovaný benzín, ktorý sa na benzínkach predáva za tie najvyššie sumy.

Skús pohľadať na Youtube video čo sa tvojmu prejavu podobá, je tam to niekoľko. 

  • Autor

Koukal jsem.Ale tam je většinou problém s hlasitým klepáním vycházejícím z motoru.

Já mám problém s tím,že se mi klepe jakoby vizuálně (vibruje) a nepravidelně.Nevím jak to správně napst.Zkusím to taky naočit.

Upraveno od vitezslav2

  • Autor

Mohl by prosim někdo zkusenej zkouknout to video,jestli je to normani,že  takhle hází?Moc díky. 

Tak podľa mojho názoru, motor ide celý čas na 4 válce, pokiaľ sa motor neustály na volnobeh tak podobné sa trasie aj mne nič nezvyčajné. Podľa škodovky je to tým, že RJ sa snaží zahriať čo najrýchlejšie katalizátor. A ešte toto má veľmi pekný zvuk oproti niektorým, ktorý majú už chytené piesty. 

Ale keď už je na voľnobehu tak vtedy sa mi to nezda ako by ozaj jeden válec na milisekundu vypadol. VCDS žiadnu chybu neukazuje ?? Môže to robiť sviečka, vstrekovač, zapalovacia cievka, kabeláž k cievkam, kludne aj nejaká vlhkosť alebo zlý kontakt. V tomto prípade asi najskôr zaisť za nejakým mechanikom elektrikárom. 

 

  • Autor

Zjistil jsem ještě,že klepat se začne ještě  vic v momentě,kdy se zahřeje a otacky spadnou na 800.

Upraveno od vitezslav2

Tak potom problém tam určite je. Na diagnostike si už bol ? 

Keby vynechával valec tak by to diagnostika ukázala a mohol by svietiť maj CHECK alebo blikať,to sme mali na HTP 47kw keď bola zlá jedna cievka tak sa motor triasol,blikal CHECK a boola zapísaná chyba ,po výmene vadnej cievky ok.Mne sa to tiež tak nejak prejavuje no zapisuje sa mi chyba ohľadom prvej lambdy-sporadická,takže žiadna chyba ako bola na HTP.Ale asi to bude tá lambda už na odchode lebo aj včera som naštartoval (pršalo) na prvý šup a otáčky najprv na 1000 potom spadli ma 2s na 500 a potom zasa normál.Pri rozjazde pridusené,ale to už beriem ako normál aj ke´d to normál neni.

 

  • Autor

Proto jsem se na zacatku tal,jestli by neco ukazala diagnostika.Pred mesicem jsem byl na servisni prohlidce a vsechno bylo udajne v poradku.Kontrolka taky nesvítí  (zatím).

Upraveno od vitezslav2

Ak sú to mikrovýpadky tak RJ to nemusí zaznamenať. A vrtulník som videl svietiť vínimočne keď už bola tá chyba zapísaná.

  • Autor

Tak co navrhujete?Pockat jestli se to nezacne projevovat vic?

Ak ťa to trápi a chceš to vyriešiť tak behni do servisu a zober im aj to video nech sa pozrú aspoň na tie sviečky a cievky. 

  • Autor

Jeste jsem zjistil,ze kdyz seslapnu u volnobehu plyn,tak to jakoby ,, plive" z výfuku.

Přidávám video.Tohle dělá vyfuk i u zahrateho motoru.

20160909_174129.mp4

Upraveno od vitezslav2

  • Autor

Je tu nekdo s timto typem motoru ,aby to mohl porovnat?Mel jsem pred tim Fabii 1.4MPI 44KW a ten motor jenom sycel a výfuk tak.S timhle motorem nemam zkušenosti. 

  • Autor

Tak dneska mi to po nastartováni začlo čoudit z výfuku a klepat se. Rozsvítila se i kontrolka emisí. Zkoušel jsem přes aplikaci Torque a našlo mi to kód P0172. Nemáte s tím někdo zkušenosti?Mám hrůzu ze značkovýho servisu. Děkuji za pomoc

Upraveno od vitezslav2

  • Autor

Tak jsem se rozhupal a dal jsem auto do značkového servisu.Zjistili žemám vadný vstřikovací ventil.Špatně dávkuje palivo.Oprava cca 7tis.Auto mám necelích 5 měsíců kupované z áček.

Upraveno od vitezslav2

A akým spôsobom to zistili,diagnostikou alebo skúšali vstrekovače,celkom slušná cena.

 

Upraveno od kimmi

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.