pumpir Vloženo 14. Září 2016 Sdílet Vloženo 14. Září 2016 (editace) Dobrý den U Octavia I, r.v. 2004, motor ALH 1,9TDI (manuál převodovka) po 325.000km servisní výměna tlumičů, pružin, kulových kloubů, silentbloků, uložení tlumičů, lůžek stabilizátorů, čepů řízení. Ihned po vyjetí ze servisu jsem slyšel při pomalém najetí na nerovnost na silnici takové kovové klapnutí. Za 2 dny již slyším i při přidání plynu nebo při brždění. Při záběru se to neprojevuje, při vyšších rychlostech také ne (i když najedu na nerovnost). Zdá se mně taktéž, že ráno (při nižší teplotě) se to téměř neprojevuje, při vysokých teplotách je to naopak výrazně horší (ale nedostatečně ověřeno). Šel jsem zpět do servisu - tam říkají, že je volná poloosa v převodovce a jedině výměna/oprava převodovky. Nechápu, proč jsem před opravou nic neslyšel a teď najednou vůle v převodovce (s napojením poloosy do převodovky se nic nedělalo). Asi posledních 6 let jsem v zimě (teplota pod nulou, čili opačný případ než nyní) slyšel lehké klapnutí při prudším přidání plynu na nižším rychlostním stupni, ale nikdy se to neprojevovalo tak, jak popisuji nyní. Nemáte někdo nějakou podobnou zkušenost nebo teorii, která by potvrdila nebo vyvrátila tvrzení servisu. Dovedu si představit, že má převodovka po 325.000 km nějaký problém, ale proč se začne projevovat náhle a to po výměně dílů přední nápravy? Díky. Ivan Editováno: 14. Září 2016, autor: pumpir Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.