Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

  • Autor

Moje řeč :)

" SUV je věc, kterou si vykřičeli nervozní pánové v oblecích pro své ženy. Kdo by koupil nízké auto ženské, která udělala papíry na popáté a jen tak tak dokáže zaparkovat pomocí automatického parkovacího systému? Jde o bezpečnost dětí, které má vzadu. Přeci jen je v pořádku, když zabiješ 4 lidi v nižším a trochu starším autě, než abys zabil sebe a případně dítě. :D:D  "

 

Sabiza: Toto si nemyslel úplne vážne, alebo ? :o

Co myslíš? ;)

Pomerančový lak je bohužel standard na všech modelech u Škodovky.

 

Není pravda, že vše je ve voze a jen stačí kódovat.

 

Pokud není ve voze instalovaná hf sada nikdo ji nenakóduje, v těch jednotkách schází vyložené šváb pro bluetooth. Hromada funkcí se aktivuje přes aktivační klíče. Na základě toho klíče se do jednotky stáhne nový soubor, který obsahuje staré funkce + nové a je digitálně podepsán.

 

S příchodem O3 se tvrdilo, že půjde vše dodělat a jen na tom bude Škodovka vydělávat -> situace: lze dodělat pomocí klíčů: tempomat, asistent únavy, tažné a od MR2016 na některých Smartlink. 

 

VW už dokáže dodělat i navigaci a tím pádem i hf sadu. To si můžeš u Škodovky nechat zdát. Cena u VW za dodělání: 30.000,-. Neříkám, že to je levné nebo drahé, ale zákazník má možnost volby a možnost jak vyřešit stávající stav, který mu nevyhovuje. U Škodovky má zákazník smůlu a pokud si někde sežene nekradenou navigaci, tak mu ji Škodovka po ochraně komponent zablokuje.

 

u VW sice navigaci dokázat dodělají,ale má to jedno ale-a sice aktualizaci map-pouze jedno vydání

před 8 minutami, ferda25 napsal:

Není pravda, že vše je ve voze a jen stačí kódovat.


Pokud se budeme bavit o věcech, které je potřeba dokoupit, aby byly fyzicky v autě, tak ano, kódovat nejdou. Ovšem... je dost věcí, které nakódovat jdou. Kdyby to nešlo, nebude to vyvěšeno na mnoha webových stránkách a lidé to nedělají téměř na počkání (např. http://www.car-diagnostik.cz/dokodovani-vybavy-skoda/). Některé věci jdou kódovat například i do nového Superba. A pokud se člověku nechce platit, na německých fórech je dostatek návodů. Stačí se podívat například na hloupost jako asistent rozjezdu do konce nebo funkce Corner.

 

Mimochodem, ochrana komponentů jde dle více zdrojů vypnout. A ruku na srdce. Za cenu Columbusu jdou sehnat solidní a opravdu pořádná radia, která budou mít kvalitnější zvukovou kartu, digitální rádiový příjem a v podstatě stejný vzhled. A fakt, že Škoda nenabízí Columbus ani ve svém eshopu je prostě retardované.

Aktualizace map na rok je například u Seata ve standardu. Je to možné řešení, které vůbec Škodovka nemá a o to jde především.

 

Tvá slova, že něco jde nastavit jen potvrzují to co jsem zde psal. Jsou však věci, které nelze nakódovat i když to auto plně podporuje(například: volba jízdního režimu) + věci, které potřebují hw výměnu a následně je jejich funkce podmíněna zapsáním klíče, které tu specifickou funkci následně povolí.

 

Neznám náhradu Columbusu, která by se mu alespoň trochu přiblížila z hlediska spolehlivosti a funkčnosti. RDS je zatím pro Čínu neznámý pojem a rádio nelze vůbec na Šumavě použít.

  • Autor

Já ano: Kenwood DNX525DAB. Celkem se vším všudy za necelých 50, super mapy s bezkonkurenčním pokrytím čísel popisných, neporovnatelně kvalitnější zvuk, ale to opravdu neporovnatelně, vč EQ, vestavěné funkční BT handsfree se spárovaným adresářem, mnohem více možností a aplikací, atd,atd.. To vše s podporou Canbus, vč. MF volantu a v designu pro VW group, tedy na pohled podobné Columbusu, jen s tím rozdílem, že má odnímatelný bezpečnostní panel. Columbus je pitomost pro lidi, kteří si navzájem pořád dokola kupují kradené kusy a čekají, až jim to někdo ukradne zase.. To vše s omezenými funkcemi a opravdu tragickým zvukem... Tedy alespoň pro OII, s tím v OIII zkušenost nemám..

A hele Ferda navstivil nase vlakno. Super. A dokonce i kritizuje. To jsou veci. [emoji3]

Tady s Ferdou musím souhlasit.Číňani neumí udělat rádio s kvalitním tunerem.

Dávat za Kenwood 50 tisíc..děkuji ne,to raději Columbus.Už proto,že když má Columbus,máš BT,barevný maxík atd.Co z toho,že má rádio za pade v social edition autě.

Jinak Columbus OII a OIII moc neporovnávej.

A že by Ferda něco kritizoval se mi tedy nezdá...krom těch čínských rádoby rádií.Ony nefungují zle,ale ty jejich ubohé tunery... :-(

  • Autor

Zarytí milovníci nesmyslně předraženého Columbusu mají klapky na očích :)
Jinak jj, komunikovat s Maxíkem to umí, no já Maxíka nemám, takže zkušenost neřeknu :)
Hlavně že má ale smysl rvát každý týden prachy do dalšího bazarového kradeného Columbuse poté, co si nechám jednoho ukrást. By mě zajímalo, kdy ti lidi nevědomky v tom kruhu narazí zase na ten svůj první kradený kus :)
Jinak myslím, že mé auto má k SE už dávno daleko. Pokud neberu jiný nadstandard, pro základní výbavu Elegantu mi chybí jen zadní el. okna, dvouzónová klima a Maxík. Poněvadž ani jedno nevyužiji a proto nechci, nestěžuji si :)

Doporučuji to prvně před pochybnými soudy zkusit a až pak psát závěry. Pokud máš s mnou psaným modelem osobní zkušenost, což pochybuji, OK. Pokud ne, já s Columbusem ano, takže myslím, že mám relevantní porovnání a asi to mělo důvod, proč jsem zaplatil 6-ti násobek v porovnání s nějakou čorkou z Bazoše ;)



PS: ale že jsou jinak levná čínská rádia z Alíku šmejdy, to souhlasím (vlastní zkušenost) :)

No..nevím o tom,že by se kradly Columby z OIII.....jinak téma Kodiaq,takže i z Kodiaqu.

No lepší to určitě nebude, koneckonců stejně to jednou dopadne tak, že všichni budeme jezdit vlakem a busem.

Nicméně bych dal Kodiakovi šanci - ještě jsme se s ním ani nesvezli, tak by jsme jej neměli tak soudit.

  • Autor

Jasně, tam se uvidí, jak to všechno bude :)
Toto je sice téma o Kodiaqu, no stejně je to vlastně jen o tlachání nad Škodovkou obecně :D

Stane, ja se s Kodiakem svest nemusim. Jizdni vlastnosti, komfort atd. bude bez pochyb na dobre urovni. Jak na tom bude spolehlivost a zpracovani kde ceho si troufam diky poznatkum novych modelu poslednich let dobre odhadnout aniz bych o tom aute cokoliv vice vedel a vsadim se s tebou o co chces ze tomu tak bude.

Jo a jezdit autobusem? To by se Ti libilo. Trochu tady lobujes. [emoji3] To radeji budu budu chodit pesky. [emoji23]

  • Autor

No, to pohodlí bych nedramatizoval. Jízdní vlastnosti mají Škodovky, pokud tedy vzadu není tyč, na slušné úrovni. Ale komfort zrovna moc ne, pokulhává skoro za vším, v čem jsem měl dosud možnost jet.. A teď to nemyslím nijak špatně proti Škodovce, ačkoli s tím, co jsi psal souhlasím, no je to prostě tak ..

Ač jsem příznivec škodovek a domá mám jak OIII tak SupIII tak můžu říct,že minulý týden jsem měl půjčeného obyč.Talismana a ten byl tedy co se týče podvozku daleko daleko lepší než superb-myslím pohodlí,měkkost

  • Autor

No, tak to je bohužel trend všech značek, když už tam něco je, je to jen dojezdové a do toho otvoru se pak nic nevejde.. Další důkaz toho, že SUV je blbost..

No a ja mam v Rapidu plnohodnotnou. Ale zase hold nemam 7 mist a xset litru velky kufr. I kdyz v tom 7mistnem provedeni ma samozrejme vetsi kufr i Citigo.

  • Autor

Hele, v tomto bych problém v Kodiaqu fakt neviděl :)
Že má 7 míst malý kufr, s tím každý zájemce o to auto musí počítat, je to daná věc a ne kostlivec, který na tebe vyskočí (jako spolehlivost, vrzání, apod.). A i když je to s tou rezervou absurdní, nemyslím si, že by třeba sada byla levnější. Mohou za to zase debilní předpisy EU kvůli snížení hmotnosti. Dojezdové, vs. plnohodnotné, v tom už je jen šetření. Ale ne jen ve Škodovce, ale všude. Je to stupidní, tím spíše u nesmyslného SUV, tvářícího se jako tereňák, ale bohužel to je debilita dnešní doby, no..



Řešíte fakt kraviny.Osobně bych byl rád,že tam vůbec nějaká rezerva je namísto jakých si nesmyslů a opravu pneu.Vidím to u nás v pneuservisu.Na 70% defektů jsou ty opravné sady naprosto neúčinné.

Přesně tak, a myslím si, že v sedmimístné verzi to zas moc lidí kupovat nebude - na plné obsazení to až tak velké auto není.

A plnohodnotná rezerva je často nemyslitelná vzhledem k velikosti použitých kol. To už by zabralo docela velký prostor.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.