Přejít na obsah

Co vám na Kodiaqu vadí


_Denis_

Doporučené příspěvky

" SUV je věc, kterou si vykřičeli nervozní pánové v oblecích pro své ženy. Kdo by koupil nízké auto ženské, která udělala papíry na popáté a jen tak tak dokáže zaparkovat pomocí automatického parkovacího systému? Jde o bezpečnost dětí, které má vzadu. Přeci jen je v pořádku, když zabiješ 4 lidi v nižším a trochu starším autě, než abys zabil sebe a případně dítě. :D:D  "

 

Sabiza: Toto si nemyslel úplne vážne, alebo ? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pomerančový lak je bohužel standard na všech modelech u Škodovky.

 

Není pravda, že vše je ve voze a jen stačí kódovat.

 

Pokud není ve voze instalovaná hf sada nikdo ji nenakóduje, v těch jednotkách schází vyložené šváb pro bluetooth. Hromada funkcí se aktivuje přes aktivační klíče. Na základě toho klíče se do jednotky stáhne nový soubor, který obsahuje staré funkce + nové a je digitálně podepsán.

 

S příchodem O3 se tvrdilo, že půjde vše dodělat a jen na tom bude Škodovka vydělávat -> situace: lze dodělat pomocí klíčů: tempomat, asistent únavy, tažné a od MR2016 na některých Smartlink. 

 

VW už dokáže dodělat i navigaci a tím pádem i hf sadu. To si můžeš u Škodovky nechat zdát. Cena u VW za dodělání: 30.000,-. Neříkám, že to je levné nebo drahé, ale zákazník má možnost volby a možnost jak vyřešit stávající stav, který mu nevyhovuje. U Škodovky má zákazník smůlu a pokud si někde sežene nekradenou navigaci, tak mu ji Škodovka po ochraně komponent zablokuje.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 8 minutami, ferda25 napsal:

Není pravda, že vše je ve voze a jen stačí kódovat.


Pokud se budeme bavit o věcech, které je potřeba dokoupit, aby byly fyzicky v autě, tak ano, kódovat nejdou. Ovšem... je dost věcí, které nakódovat jdou. Kdyby to nešlo, nebude to vyvěšeno na mnoha webových stránkách a lidé to nedělají téměř na počkání (např. http://www.car-diagnostik.cz/dokodovani-vybavy-skoda/). Některé věci jdou kódovat například i do nového Superba. A pokud se člověku nechce platit, na německých fórech je dostatek návodů. Stačí se podívat například na hloupost jako asistent rozjezdu do konce nebo funkce Corner.

 

Mimochodem, ochrana komponentů jde dle více zdrojů vypnout. A ruku na srdce. Za cenu Columbusu jdou sehnat solidní a opravdu pořádná radia, která budou mít kvalitnější zvukovou kartu, digitální rádiový příjem a v podstatě stejný vzhled. A fakt, že Škoda nenabízí Columbus ani ve svém eshopu je prostě retardované.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aktualizace map na rok je například u Seata ve standardu. Je to možné řešení, které vůbec Škodovka nemá a o to jde především.

 

Tvá slova, že něco jde nastavit jen potvrzují to co jsem zde psal. Jsou však věci, které nelze nakódovat i když to auto plně podporuje(například: volba jízdního režimu) + věci, které potřebují hw výměnu a následně je jejich funkce podmíněna zapsáním klíče, které tu specifickou funkci následně povolí.

 

Neznám náhradu Columbusu, která by se mu alespoň trochu přiblížila z hlediska spolehlivosti a funkčnosti. RDS je zatím pro Čínu neznámý pojem a rádio nelze vůbec na Šumavě použít.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ano: Kenwood DNX525DAB. Celkem se vším všudy za necelých 50, super mapy s bezkonkurenčním pokrytím čísel popisných, neporovnatelně kvalitnější zvuk, ale to opravdu neporovnatelně, vč EQ, vestavěné funkční BT handsfree se spárovaným adresářem, mnohem více možností a aplikací, atd,atd.. To vše s podporou Canbus, vč. MF volantu a v designu pro VW group, tedy na pohled podobné Columbusu, jen s tím rozdílem, že má odnímatelný bezpečnostní panel. Columbus je pitomost pro lidi, kteří si navzájem pořád dokola kupují kradené kusy a čekají, až jim to někdo ukradne zase.. To vše s omezenými funkcemi a opravdu tragickým zvukem... Tedy alespoň pro OII, s tím v OIII zkušenost nemám..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady s Ferdou musím souhlasit.Číňani neumí udělat rádio s kvalitním tunerem.

Dávat za Kenwood 50 tisíc..děkuji ne,to raději Columbus.Už proto,že když má Columbus,máš BT,barevný maxík atd.Co z toho,že má rádio za pade v social edition autě.

Jinak Columbus OII a OIII moc neporovnávej.

A že by Ferda něco kritizoval se mi tedy nezdá...krom těch čínských rádoby rádií.Ony nefungují zle,ale ty jejich ubohé tunery... :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zarytí milovníci nesmyslně předraženého Columbusu mají klapky na očích :)
Jinak jj, komunikovat s Maxíkem to umí, no já Maxíka nemám, takže zkušenost neřeknu :)
Hlavně že má ale smysl rvát každý týden prachy do dalšího bazarového kradeného Columbuse poté, co si nechám jednoho ukrást. By mě zajímalo, kdy ti lidi nevědomky v tom kruhu narazí zase na ten svůj první kradený kus :)
Jinak myslím, že mé auto má k SE už dávno daleko. Pokud neberu jiný nadstandard, pro základní výbavu Elegantu mi chybí jen zadní el. okna, dvouzónová klima a Maxík. Poněvadž ani jedno nevyužiji a proto nechci, nestěžuji si :)

Doporučuji to prvně před pochybnými soudy zkusit a až pak psát závěry. Pokud máš s mnou psaným modelem osobní zkušenost, což pochybuji, OK. Pokud ne, já s Columbusem ano, takže myslím, že mám relevantní porovnání a asi to mělo důvod, proč jsem zaplatil 6-ti násobek v porovnání s nějakou čorkou z Bazoše ;)



PS: ale že jsou jinak levná čínská rádia z Alíku šmejdy, to souhlasím (vlastní zkušenost) :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stane, ja se s Kodiakem svest nemusim. Jizdni vlastnosti, komfort atd. bude bez pochyb na dobre urovni. Jak na tom bude spolehlivost a zpracovani kde ceho si troufam diky poznatkum novych modelu poslednich let dobre odhadnout aniz bych o tom aute cokoliv vice vedel a vsadim se s tebou o co chces ze tomu tak bude.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, to pohodlí bych nedramatizoval. Jízdní vlastnosti mají Škodovky, pokud tedy vzadu není tyč, na slušné úrovni. Ale komfort zrovna moc ne, pokulhává skoro za vším, v čem jsem měl dosud možnost jet.. A teď to nemyslím nijak špatně proti Škodovce, ačkoli s tím, co jsi psal souhlasím, no je to prostě tak ..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hele, v tomto bych problém v Kodiaqu fakt neviděl :)
Že má 7 míst malý kufr, s tím každý zájemce o to auto musí počítat, je to daná věc a ne kostlivec, který na tebe vyskočí (jako spolehlivost, vrzání, apod.). A i když je to s tou rezervou absurdní, nemyslím si, že by třeba sada byla levnější. Mohou za to zase debilní předpisy EU kvůli snížení hmotnosti. Dojezdové, vs. plnohodnotné, v tom už je jen šetření. Ale ne jen ve Škodovce, ale všude. Je to stupidní, tím spíše u nesmyslného SUV, tvářícího se jako tereňák, ale bohužel to je debilita dnešní doby, no..



Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...