Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

Tak bez keců to zdarma dostanou auta rok 2012+ starší s kompletní historií, jestli máte 2009/2010 tak můžete na jakékoli kompenzace od škodovky zapomenou, vykopou vás na mráz a z kopou do kuličky, aby jste se náhodou s tím vrakem nechtěli vrátit na economy servis :-D

 

To že se v papíře píše do 250k km není zas tak směrodatný, auto musí být skoro v záruce.

 

Jako čekal jsem všechno možný, ale doufal jsem že s k tomu aspon trochu postaví čelem, přece jen mě jejich dieselgate zlikvidoval jakoukoli zbytkovou cenu vozu, přišel jsem reálně o peníze + mi ještě snížily životnost vozu takže to nemám ani šanci dojezdit a samozřejmě vám po úpravě s 200k km selžou vstřikovače a rovnou vám řeknou že to u jednoho nezůstane že doporučují vyměnit všechny 4 rovnou za krásných 65 klacků že je tam super sleva, protože se nemusí tolik údajně srát s korekcí že po jendom to stojí dvacku...

 

Mají zákazníků dost, to mě jen utrvrzuje v pocitu, který mám od počátku co jsem škodovku koupil a to že je to ta nejhorší možná volba, spolehlivost zázračná není, náhradní díly taky levnější než u konkurence nejsou a přístup k zákazníkovi je na bodě mrazu... Je načase vybrat havariní pojistku a vrátit se do peugeot klubu 508 se mi moc líbí a v 2l verzi se nechá sehnat za stejé prachy jako ochcávka až na to, že je to komfortnější než superb. Ještě přemýšlím o atmosférické mazdě 6 2l...

 

Tím samozřejmě nechci napadat servisní síť, samozřejmě je jasné, že s tím nemůžou nic dělat, když škodovka řekne ne.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dají slevu 20 % na materiál (cena vstřikovače 16 tisíc takže po slevě 13k) + práce. Takže si snížily svůj rabat Z 10 tisíc na 6 tisíc. Tomu se nedá říkat ani kompenzace.

 

215K km

 

servis v plzni ale to asi není podstatné.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 3 hodinami, 15degren napsal:

Dají slevu 20 % na materiál (cena vstřikovače 16 tisíc takže po slevě 13k) + práce. Takže si snížily svůj rabat Z 10 tisíc na 6 tisíc. Tomu se nedá říkat ani kompenzace.

 

215K km

 

servis v plzni ale to asi není podstatné.

nadruhou stranu ty vstřiky byly už špatný před tím, což ve škodovce velmi dobře vědí - je jasné, že pár týdnů ježdění s úpravou je neodělá. Takže i těch 20 % ti vlastně dali za nic. Kdyby stejnou slevu dali na DPF či EGR, které o moc levněji jinde nekoupíš, tak je to super, ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tomu se říká "opatření na podporu důvěry"! Nový vstřikovač - origo škoda, stojí na škoda dílech 7790,- a to na něm ještě vydělávají, charita to určitě není. Takže sleva z 16 na 13t ve škodovce, aby teda jako podpořili tu důvěru, je fakt bomba sleva.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a není ten "origo vstřikovač" náhodou "origo repas" či "prvovýroba"?

Ono to totiž není úplně totéž, co "originální díl", který má certifikaci automobilky - i když funkčnost a životnost může být samozřejmě úplně stejná.

Nechci se škodovky zastávat - autorizované servisy nemám rád - ale přijde mi logické, že v rámci opatření, které má "zvýšit důvěru", nemontuje díly, kterým nedala štempl. To by asi úplně důvěryhodně nepůsobilo, ne?

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Se tu ale bavíš o úplně něčem jiném než my, ale i tak budu reagovat- to že je u toho štempl originál škoda, nic nemění na základní ceně toho vstřiku, naopak zcela nepochybně má škodovka lepší ceny, než který dostává internetový obchod. Prostě to neobhájíš, oni se ohání programem důvěry a snaží se ti prodat podělanej vstřik se štemplem navíc za 13 tisíc který nakoupila typuji od dodavatele za 3-4 tisíce a ještě se ti budou snažit tvrdit jak ti dávají úžasnou slevu a kde si co si, jako ne no je to normální ojeb, můžeš si to nazývat jak chceš. Protože to že ti slíbí v případě problémů do 250K km nějakou záruku a pak ti řeknou že ti maximálně dají slevu a nestáhnou ani 10 % rabatu se prostě jinak než ojebem nazvat nedá. Aspoň trochu fér by se to dalo pokládat v situaci kdy se škodovka vzdá svého rabatu, pak tu můžeš o něčem debatovat. V momentě kdy oni vydělávají na tom že mi svojí vinou skurvili motor a ještě chtějí vydělávat na dílech na kterých ONI snížily životnost je prostě absolutní zlodějina, to žádným rozumným argumente nemůžeš vyvrátit.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Máš pravdu, je to Siemens VDO (německá prvovýroba), koukal jsem na to v rychlosti. I tak je to ale sakra velký cenový rozdíl.

Nikdo samozřejmě nechce, aby škodovka montovala neorigo díly, ale ceny by mohla mít trochu lidovější. Marže na tom mají předpokládám nehorázný a když to vezmu z druhého pohledu, tak spoustu lidí udělala, nebo udělá, svým podvodem nešťastnými. Cena auta jim klesla, životnost motoru bude taky určitě někde jinde, tak by se mohli chytnout za nos. To jejich opatření na podporu důvěry je akorát tak výsměch lidem. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přesně tak sečteme si to:

 

1. Dieselgate a následné zbavení těch aut na západě majiteli, udělali z mého vozu s hodnotou dle pojišťovny 180 tisíc, prakticky neprodejný vrak, jednak je toho všude hromada a jednak se to lidi boj kupovat.

2. Mám s tím hromady ztráty času, musím se tomu věnovat obtěžuje mě to.

3. Nutí mi nějaký SW který snižuje životnost dílu. (ano nutí potřebuji s tím jezdit i na západ a nehodlám se hádat s gestapem)

4. Opatření důvěry- po aplikaci SW a problému je náhle opatření důvěry o ničem protože auta jsou stará

5. Předražené díly s obrovským rabatem- nedodržení slíbené záruky snaží se ti vnutit náhradní díly s rabatem takže na tobě vydělat.

 

Takže pro Wittmannkdyž ti to přijde OK, tak já ti tedy slíbim že si půjčím tvoje auto a když se s ním něco stane tak ti koupím bez kecu nové- samozřejmě ti ho rozsekám na hadry, ale pohoda vlastním autosalon prodám ti nový vůz za 600 000 kde 300 000 je můj rabat, ale že nejsem svině dám ti slevu 20% to je fajn ne ? Neříkej že by jsi nesouhlasil.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prostě máš starý ojetý auto, který se sere, a chceš po škodovce, aby ti ho zadarmo zgenerálkoval, ale ona ti dala jen 20% slevu na své předražené díly. A ty se teď vztekáš, že to není fér...

 

Nevím, kde jsi přišel k takovému bludu, že tahle auta jsou neprodejná - podívej se někdy na statistiky prodeje ojetin. 99 % lidí dieselgate vůbec neřeší, vlastně ani pořádně neví o co jde. Spíš máš smůlu, že máš 1,6, kterých jsou plné bazary a popravdě pokud si mohu vybrat, tak si za téměř stejnou cenu raději pořídím 2,0

 

Na tobě je hol vidět, že jsi se narodil jako životní pesimista...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

no nechci ti do toho kecat, ale vrakem to opakovaně nazýváš jen ty. Nikdy jsem tento termín nepoužil, ani jsem se k němu významově nepřiblížil.

 

Z mého pohledu to naopak vrak není, jen už je to starší ojeté auto, které potřebuje investici, jež víceméně koresponduje s nájezdem. Výměna vstřiku po 200 tis. km se mi nezdá nijak abnormální.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak VDO umožnilo výrobu náhradních dílu pro vstřikovače a čerpadla koncem roku 2017. U nás jsem v týdnu objevil firmu která už to dělá taky (na ebay už se dali sehnat repasy od léta a příbívá dodavatelů) V německu to vychází mezi 2500 až 3500 tisíci za kompletně zrepasovaný vstřik u nás v ČR jedna firma u OV má v ceníku kolem 3500 tisíce za kompletně zrepasovaný vstřik s tím že dáte starý.... tak konečně vstřiky už nejsou noční můra...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

U nás na bazosi repas po 125eur kus... Konečne...

 

Inak zajtra idem na reklamáciu dieselgate do škodovky.

Budem aj niečo platiť?

Alebo mi to majú povinnosť riešiť bezplatne?

Neviem asi sa opýtam vopred nechcem im nechať ani euro...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Svinstvo...

Zrusil som termin, nedam im ani halier.

Necham tomu este cas mozno do jari, ked sa nezlepsi prejav auta dam prehrat na stary soft.

Vymenil som skoro vsetko v aute, ked odide cerpadlo kupim z bazosu, vstreky takisto repas.

Len mna stve princip, oni to dosrali, oni mi to prehrali a nakoniec ja mam vsetko platit.

Dneska napr. paradox, auto regenerovalo, robilo to asi 5km a potom 10min na mieste, otacky spadli na 700 vypol som ho a zapol vetrak naplno...

Ok pohoda, nasledne idem domov (-5°C), presiel som 2km nacuval auto (otacky 1000 ale v mraze je to normalne lebo ide PTC), odstavim auto a zaplo vetrak.

To aj ked je -5°C a motor je chladny regeneruje alebo co sa deje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 12 hodinami, 15degren napsal:

Pokud ti neuznají oprávněnou reklamaci, tak samozřejmě diagnostiku zaplatíš.

pokud to budeš opravdu reklamovat - to znamená, že dojde k sepsání reklamačního protokolu - tak samozřejmě nic takového nehrozí. Navíc ty je k žádné diagnostice nenutíš, je čistě na nich, jak reklamaci posoudí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 31 minutami, 15degren napsal:

No když chcípneš motor tak doběhnout nemůže, předpokládám že jemu se pouští větrák protože to ochlazuje rozpálený filtr, ale motor samozřejmě neběží :-)

Já samozřejmě chápu, že chcípnout motor nemůžu ;) Pro ujasnění: Nikdy se mi nespustil větrák po chcípnutí. Ale stává se mi, že když nechávám doběhnout regeneraci na místě (s běžícím motorem), tak se někdy nedokončí, i přesto že spadnou otáčky, a spustí se při další jízdě...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 13 minutami, tomxass napsal:

Vzdal som to.
Odidu vstreky vymením...
Sw ale ide naspäť na starý..

Určitě to nevzdávej!!! Prostě auto po přehrání v pořádku (jak píšeš) není, tak ať to prověří. Proč platit vše ze svého. Třeba už mají další verzi softu??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...