Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

A já dneska objezdil všechny známé autorizáky v Ově a všude mi řekli, že když chce teď nêkdo vyměnti vadný egr u nich, může ale dostane rovnou nový NOx soft jelikož staré funkční ŠA stáhla nebo smazala ze serveru a pokud si to človêk nechá nêkde přehrát a začne mu blbnout vyměnený EGR okamžitě ho posílají s reklamací někam. Tak a jak a kde teď vymênit a získat starý dobrý funkční soft?

A co kdyz jsem se zeptal, kdyź to nechci co jako s tim autem mam dělat, tak ... víte co, nejezdit s ním.

 

 

EDIT : prosim o presun do vlakna o EGR, díky

Editováno: , autor: Grooverider
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

dnes som nasiel v schranke obalku a na nej napis: odmena od skody :D:D ja ze dnu najdem sek na neakych 1000e aspon :D a tam kilometrovy list a sekova knizka na 20percentnu zlavu nimi vybratym dielom ale pod podmienkou motnaze u nich :D:D:D tak srandicky im teda vazne idu :D:D  a v knizke urcite vybrate diely ako egr vstreky cerpadlo :D:D:D:D:D skoda ze som ju hned zahodil a nepozrel ze ake diely 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

@palvis Este nam napis, ako sa sprava auto po downgrade SW (nahrati spat povodneho).

Najviac mi vadia caste regeneracie, dokonca ich robi aj ked je -10 a auto je uplne chladne, potom takisto zapina vetrak (chladenie) po regeneracii aj ked je motor vypnuty, proste kamikadze...

Takisto ci je zvuk naspat povodny (na 4ke sa to neda pocuvat).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mne tam dali 9970   4krat sa mi uz stalo ze ked je motor studeny pri nastartovani pokolisali otacky tak som nechapal co sa robi diagnostika neukazovala ziadni chybu.. len tak pre zaujimavost som volal do profituningu ohladom cipu a akosi sme sa v rozhovore dostali k dieselgetu a povedali mi ze soft 9970 je uz Nox pytal si cislo riadiacky pozrel do pocitaca a pre moju riadiacku mi povedal ze aky soft tam mam mat nepametam si uz presne cislo softu.. preto si myslim ze my kolisu otacky ze tam je Nox 9970 lebo aj pri softe od skodovky 9978 mi kolisali preto som z toho blazon 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

9972 je SW před dieselgate, to vím 100%. Pravděpodobně je to poslední verze dieselgate nepostižená, což už se tu několikrát psalo, stačí číst.

"Profi" tunerovi, který tvrdí takové kraviny, jako že 9970, tedy ještě starší verze než 9972, už je SW s dieselgate úpravou, bych nesvěřil ani koloběžku. :wallbash:

 

Kolísání/houpání otáček po startu studeného motoru může být klidně načatým vstřikem, což potom logicky bude dělat s jakýmkoliv SW.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dle SM může houpání otáček po startu způsobovat váha vzduchu, zoxidované konektory, prodřený kabelový svazek, vadné čidlo teploty, ale hlavně neoriginální vzduchové filtry, které mají lepší nebo horší propustnost a způsobují tak turbulence v sání. Rovněž pak nějaké verze softu.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Presne tak, ten co ti povedal, ze 9970 je dieselgate SW nevie o com hovori a chipovat auto by som mu nedal...

Inak auto v zime s dieselgate SW je nocna mora, pohupuje, okolo 2000 otacok na 2-3-4 cuka, po starte v -15 ide tazkopadne ako V3S az mi je ho luto ako sa trapi, vstreky dostavaju cez pysky...

 

KTO NEMUSITE NEDAVAJTE SI TO PREHRAVAT USETRITE SI SVOJE PENIAZE A VASE AUTO!

Editováno: , autor: Návštěvník
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne to co popisuješ dělají K.O vstřiky, jde o to že po phřerátí SW se mnohem hůř projevují, když dáš nové všechny 4 tak auto bude jezdit úplně normálně, projev bude lepší než před úpravou ve všech směrech... Ty vstřiky vydrží maximálně nějakých 100-120K km pak jsou na odpis at se staráš jak se staráš, to že s nimi jezdí lidi 250K km běžně s původním SW nic neznamená, ten vstřik ale nefunguje jak má, hodně motor kouří a má vyšší spotřebu, nevidíš to jen proto že je tam DPF, ale to že většina EGRů odchází právě ve 120K+ je právě proto že v těch km už ti motor s původními vstřiky hulí, nový SW jde jen na původní předpokládáné tlaky VDO vstřiků které tam máš a jejich oficiální životnost je 100K km, proto se po přehrátí u tak starého auta začnou projevovat závady na nich. To že škodovka umožní některým jedincům celou sadu z nova za nový SW je z mého pohledu výborný kompenzace a měla by jí dělat automaticky, pro mě osobně by to byl důvod, dál jakoukoli kauzu neřešit.

 

Na druhou stranu když to zamítnout, tak už dnes lze dělat repasy. Pokud vstřk nevynechává tak zrepasují trysku a jede skoro jak nový, popř. můžete vyměnit svoje 4 za kompletní zrepasovaný set 4 vstřiků, v DE to vyjde na rovných 10 tisíc u jedné firmy z OV kolem 14 tisíc za všechny, takže být tebou to vyměním a máš pokoj a měnil bych i v případě že přejdeš zpět na starý SW. Dát 14K za opravu vstřiků které zase asi těch 100K najedou ve správném režimu podle mě za to stojí... protože jestli ten motor hulí kvůli jetým vstřikovačům tak nový EGR který jsi měnil dejme tomu po 150K znovu chcípne mnohem dřív.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ale kolik takových jedinců, kterým škodovka daruje celou sadu vstřiků jako kompenzaci po přehrání SW bude. Skoro bych si dovolil tvrdit, že nikdo.

Proto bych poradil tomxassovi, ať do té škodovky zajede a SW úpravu reklamuje. Nic tě to stát nebude a budeš mít vyjádření ze škodovky a ne jen úvahy. Pokud je všechno tak, jak popisuješ, něco s autem v pořádku nebude a tak vysoký nájezd nemáš, aby se k tobě škodovka úplně otočila zády. Být tebou, jedu tam 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ano do konce roku nejdřív vyměnily ty co přidávali zdarma, a když to nebylo pořád OK vyměnily všechny. Od nového roku když nepomůže vyměnit jeden max. 2 vstřiky a motor pořád nemá optimální chod  i když VAG tvrdi že vstřiky OK, tak se posílají na stolici, když stolice řekne vyměnit všechny vymění je všechny. To že zamítnout kompletní kulanci je bývá proto že v minulosti s autem byly nějaké problémy v rámci garančnky a tak, nicméně když budeš mít auto s 210K km s tím že v rámci 5 let normálně jezdilo a nějaká historie bude i potom tak nejspíš dostaneš všechny 4 nové zdarma je tam šance vyšší než 80%. Když máš rok výroby před 2010 tak je to hodně o servisní historie těžko říct ale jestli jsi už v minulosti v záruce dostal nové vstřiky tak ti je po druhý nejspíš znovu nedají zcela zdarma, stejně tak EGR a pod. Taktéž jestli při diagnostice najdou v klíčovém systému díl co tam podle kodu nebyl měněn v autorizáku máš problém.

 

Pokud ti neměnily egr ventil v garáží nebo cokoli na vstřikovacím systému (zkrátka to co chceš měnit zdarma) tak to že ti to neproplatí bych považoval za docela velkou smůlu. Z 6 aut o kterých vím zcela neproplatili jen jedno, jinak u všeho kompletní plnění je tam jedno z roku 2009 s 240K km které dostalo nové vstřiky, lištu, trubky a čerpadlo zcela zdarma, na faktuře pro škodovku krásných 190 tisíc...

 

Jak jsem psal o jednom vozu co jsem řešil já tak tam bylo víc problémů a zpětně se ani nedivím že to neproplatily celé, zamrzí to...

 

Možná plyne z textu že jsem servisák ale nejsem, jen jsem ty auta řešil byrokraticky, pro firmu...

 

To co mi neprošlo bylo zrovna to moje proto ten vztek víš co :-)

 

Ono když ty lidi prudíš pořád se stejným problémem tak ti lecos řeknou, ve skutečnosti je fuk který servis zvolíš, servis dělá jen to co škodovka dovolí a co přikáže, proto jsem i psal že se na ně nemá smysl hněvat, nemůžou za to.

 

Ještě jedno info, pro lidi co by chtěli zkusit výměnu citlivých dilů u škodovky na kulanci, připravte se na to, že když výměna 1-2 vstřiků nepomůže, tak budete bez auta měsíc.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Som objednany na reklamáciu.
Technik na príjme vravel ze menili už vstreky a hlavne EGR.
Spravia diagnostiku a čakajú na vyjadrenie z MB CZ.
Budem asi týždeň bez auta.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Záruka bola koľko?? Kupoval som pri 140tis km a malo 6 rokov... Všetko Dovtedy škoda... Záruka mobility bola do 153 tisíc ale to som už premeškal a odvtedy 2x olej mimo škody ale všetko ostatné len v škode.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 hodinami, 15degren napsal:

Ještě jedno info, pro lidi co by chtěli zkusit výměnu citlivých dilů u škodovky na kulanci, připravte se na to, že když výměna 1-2 vstřiků nepomůže, tak budete bez auta měsíc.

To už by ale mohlo být náhradní vozidlo zdarma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

A pokiaľ mam záruku na ten SW ja nemám nárok na náhradné auto???

 

A môžu bezo mňa bez môjho súhlasu vymeniť napr. vstrekovace a pýtať si 50% ceny? Jednoducho ako to funguje?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Když jim škodovka odsouhlasí opravu tak to rovnou začnou opravovat a zpětně tě budou informovat, to za předpokladů že nebudeš nic doplácet.

 

Nárok na nové auto nemáš, škodovka nikdy nepřizná, že je to způsobeno novým SW, cele se to bere jako dobrá vůle škodovky že ti v rámci nějaké akce na podporu důvěry z dobré vůle opravují tvoje poškozené auto, v žádném případě to není způsobeno SW, je to prostě projev dobré vůle z jejich pohledu.

 

Samozřejmě je to tak pravda 50/50, protože jak už jsem psal životnost těch dílů jsi už dávno překročil a ty systému už fungují špatně, nový SW jejich chybovost jen více zdůrazní a tak jejich pohled nemůžeš brát úplně jako milný, sice můžeš argumentovat tím že s původním SW by jsi ještě najel 250K km, ale to nic nemění na tom, že ten motor i s původním SW nefunguje jak má a oni ti ho dají do pořádku v každém směru.

 

V žádném případě se s nimi nehádej a přistup na jejich hru, protože jinak se to povleče a taky nemusíš ve finale nic dostat zadarmo.

 

Z toho co jsem napsal je jasné, že nárok na náhradní auto zdarma rozhodně nevzniká a škodovka nárok nikdy v žádném případě dobrovolně nepřizná a náhradní auto ti nedají, protože z jejich pohledu už toho pro tebe udělali dost. Být tebou tak v tom nerýpu, odkývu, že jsou to hrdinové a čekal bych na opravené auto klidně měsíc, protože za 4 zcela nové vstřiky to podle mě stojí, nahrání zpět původního SW bych pak zbytečně neodkládal jestli to máš v plánu. Já tam nechávám SW s úpravou NOX, jednak se mi s autem lépe jezdí a jednak nemám chuť řešit emise a buzeranty v německu, oni mají mobilní STK a vůbec se s tebou srát nebudou, to že máš štempl v kufru je vůbec zajímat nebude, zcela jistě po čecháčkách půjdou, protože dobře vědí kam jdou ty auta od nich a jak jsem vychcaný, v rakousku to bude to samé, vždy to tak bylo a bude, to že je právo na tvé straně nikoho nezajímá, v první řadě s tím budeš mít problémy a náklady ty, stav se třeba na hlavu, nezměníš to.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ďakujem za radu.

Informácie od importera:


Dobrý deň,

ďakujeme Vám za dôveru s ktorou ste sa na nás obrátili a je nám ľúto, že Vám vznikli komplikácie s užívaním Vášho vozidla ŠKODA.

Odpoveď pri požiadavke servisu o technickú pomoc ktorá je adresovaná na naše technické oddelenie je priemerne do 4 hodín. Žiaľ nárok na náhradné vozidlo Vám nevzniká a ohľadne preplatenia opravy je nutné najprv zistiť čo je príčinou Vami reklamovaného prejavu. U určitých komponentov ktoré môžu mať priamy súvis s vykonaní servisnej akcie 23R6, je oprava hradená výrobcom v plnom rozsahu, bez schválenia našim oddelením. Informujte servis o našej spoločnej komunikácii a v prípade technickej pomoci sa môže obrátiť na naše technické oddelenie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...