Přejít na obsah

Dieselgate - 23R6 servisní opatření pro diesely EA189


Tony350z

Doporučené příspěvky

A to furt řešíš se stejným servisem ? Jestli je na slovensku přístup jaký popisuješ, tak samozřejmě zpět starý SW, nevidím důvod proč by sis měl huntovat motor na svůj účet kvůli cizímu průseru. Mě až padne záruka tak samozřejmě taky nahraji zpět původní SW i přes to že se mi s novým lépe jezdí. Na stejnou životnost samozřejmě nevěřím, nejsem včerejší.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jen tedy s tím přehrátí SW ti zmizí i adaptace, nicméně ty adaptace jsou stejně k hovnu. Být tebou tak ten vstřik co má nejvyšší plusové hodnoty vyměním za repas který tě vyjde na 4000 tisíce. To že se chová tak špatně samozřejmě způsobuje nový SW ale ani s původním nebude fungovat tak jak by měl i když se nebude projevovat a určitě ti i zvedá spotřebu.

Ty repasy co jsem tu nabízel z německa, už prodává i někdo nabízí v Ostravě, za 4K jsem v tom i s dopravou.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Dáme naspäť starý soft, uvidíme ako sa to bude správať.
So spotrebou problém momentálne nemám.
U nás idú repasy od 130e čiže cena súhlasi.


Odoslané z EVA-L09 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar, snad nebude vadit, že nemám oktávku, ale Golfa, každopádně s tímhle motorem. Tuhle mě auto nechalo na dálnici a v servisu že prej je to vstřik, nechal jsem ho za bratru 24600 vyměnit (ano, jeden!) a pak volali, že buď mi bude lítat volnoběh, nebo musí udělat servisní akci dieselgate, jinak jim nejdou vstřiky nastavit. Tak jsem teda souhlasil. Moje zkušenosti po ujetí 1500 km a aplikaci čističe vstřiků od firmy STP jsou následující?

 

- z kraje projev motoru děs, volnoběhové otáčky 900, při zastavení po vteřině či dvou klesly na 700 a auto se zřetelně klepalo

- natankoval jsem 45 litrů lepší nafty na OMV a nalil čistič vstřiků od STP, po ujetí cca 300 km dělají otáčky to samé, ale otřesy zmizely

- celkový projev motoru bych hodnotil jako jízdu proti silnému větru, prostě už to není co to bývalo, ale může to být jen nocebo (něco jako placebo, ale obráceně)

- včera jsem se vrátil z Popradu, cesta tam i zpět v podstatě na jeden zátah, krom zastávky u pumpy. Pocit z auta na dálnici je ten, co jsem psal výše, ztratilo svou živelnost, každopádně spotřeba mírně klesla (desetiny litru) a mých dálničních 150+ km/h to jede furt, jen to dýl trvá

- tragédií je ovšem jakýkoliv pokus o jemné sešlápnutí plynu, typicky v obci, když jedu 50 a přede mnou se někdo chvíli plazí 40 a chvíli jede 70 a já s ním držím krok. Dřív jsem jemně ťukal do plynu klidně na čtyřku a nic, teď v motoru vždycky jakoby škubne a to i při puštění plynu, když je sešlápnutý jen málo. Pokud na plyn šlápnu pořádně, škubání nepozoruju

 

otázky na které uvítám odpovědi:

 

- výměna vstřiků proběhla kvůli tomu, že jsem idiot. Do auta leju jen "prémiovou" naftu, olej po patnácti, rozvody jsem dělal radši taky dřív a v ofiko servisu, ale nějak jsem zapomněl na palivový filtr. Debil! Má se měnit po devadesáti, já na něm najel přes dvě stě! Posledních asi 50000 km auto smrdělo, to teď přestalo prakticky okamžitě. Auto je můj pracovní nástroj, jezdím hodně dálky, asi 6000 km měsíčně. Přemýšlím o tom koupit 4 repasované vstřiky od jedné opavské firmy, ale dávat se mi do toho peníze úplně nechce, když to zatím jezdí. Co radíte vy? Zkontrolovat starý filtr na hliníkové šupiny (což by značilo čerpadlo KO) nešlo, pač byl fakt hooodně špinavej.

- mám od táty nabídku nechat vstřiky poslat na analýzu a po tu dobu jezdit jeho autem, Dacií Duster. Sice proti tomu autu nic nemám, ale táta jako důchodce tam má potah na volant i šaltpáku, všude zvenku nějakou samolepku, zkrátka to auto je hnusný. Ale protože mě auto živí, asi to udělám. Otázka zní, bude po ujetí cca 3000 km v palivovém filtru znát šupiny hliníku abych tak vyloučil načaté čerpadlo? Ten vstřik byl předpokládám jen ucpanej z toho zaprasenýho filtru, ale...

- Někde jsem tu četl, že po úpravě trpí právě vstřiky a čerpadlo ( a EGR atd.), má někdo reálnou zkušenost, že to někomu odešlo?

- nejradši bych auto prodal, ale splácím ho ještě tři roky, ha haaaa, to jsem šťastnej

 

 

Pardon, že to bylo tak dlouhý a díky, pokud jste to přečetli celý

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Možná může mít někdo jiný názor, ale já bych příčinu v nevyměněném palivovém filtru neviděl. Když se filtr ucpe, tak si myslím že se to projeví nízkým tlakem paliva, při vysokém výkonu, že palivo nestačí filtrem protékat. Projevit by se to mělo nějakým chybovým hlášením o nízkém tlaku v common.

Jedině že by se filtr protrhnul, ale to by se snad nemělo stát.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Ja mením palivový filter po 10 až 15 tis a je čierny ako uhlie.
Co sa týka vstrekov poradím ti nahrať starý soft naspäť naj 9972.
Na tom dieselgate sw sa správajú divne aj autá s ok vstrekmi.

Odoslané z EML-L09 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podle mě kecáš, kdyby jsi měnil filtr po 10-15k km a je černý tak do na nádrž nejspíš přídáváš lopatku popela a jestli je to skutečnost tak změň čerpací stanici. Začernalé filtry bývají až po 90K km, když to měním já při druhém oleji to jest mezi 30 a 40K km, tak má sem tam zašedlé fleky.

 

Citovat

Red Dwarf:

Jestli ti auto smrdělo, tak vstřik byl špatný, tím že ho vyměnily, bylo třeba udělat korekci se starými vstřiky, zjevně v autorizáku dělají vše online a bez nového SW, tu korekci prostě nedokážou udělat. Nový SW má dost neduhu, ale rozhodně když dáš plnej knedlík, tak v žádném případě nejede hůř než starý SW. Máš pravdu že v první polovině plynu, motor nereaguje, je to proto, že je víc otevřený EGR ventil který tlumí reakci motoru, když překročíš určitnou hranici tak se EGR výrazně uzavře a začne sát čistý vzduch, to je ten moment kdy motor citelně zabere. 

To je důvod proč někteří tvrdí že nový motor jede hůř a víc žere a někteří tvrdí opak (můj případ).

Když totiž lidi jezdí na spotřebu tak plyn šolíchají ale auto po úpravě nechce moc v takovém případě zabírat ale spotřebu si zachová, tudíž roste spotřeba, ale když to ženeš po dálnici 150/160 tak to stejně jede převážně s vyšším výkonem kde je spotřeba i výkon dost podobný.

 

Původní SW lze nahrát bezproblému zpět např. motorpower to umí. Nicméně když to uděláš, ztratíš jakoukoli možnost dostat opravu od VW zadarmo.

Doufám že ten vstřik si neplatil, pokud ano tak i zpětně by ti ho měl VW v rámci podpory důvěry proplatit. Vůbec to externě neřeš, reklamuj servisní opatření. Pokud nemáš přes 250K km dostaneš v čechách dost možná všechny vstřiky nové, protože jestli byl špatný jeden...

 

Kolik máš vůbec najeto ?

 

Ps. kdyby jsi měl piliny za čerpadlem a kvůli tomu ti odešel jeden vstřik, tak se ti budou sekat všechny a motor by ti fatálně selhával.

Editováno: , autor: 15degren
  • Líbí se mi 1
  • Pozitivní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten bude černý už po 3K km :-D. Celkově je zbytečné měnit palivové filtry dřív jak po 60K km... ani po 150 nejsou ve špatném stavu.

 

dobré Video

 

nutno podotknout že ten filtr se 130K km je z trucku který nejspíš jezdil na biopaliva...

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tou reklamací mě už to taky napadlo, ale mě odešel napřed vstřik a pak až museli kvůli korekcím udělat servisní opatření. Ale zkusím to. Protože ano, ten vstřik i práci jsem platil ze svého. 

 

S tím EGRem a info o čerpadle fakz děkuju za cenné informace! Teď se mi bude jezdit klidněji. Jinak najeto mám 210 tisíc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To asi neklapne, ale ve 210 odchází vstřiky zcela běžně, když si budeš stěžovat na cukání a že motor vynechává, tak by měli poslat vstřiky na stolici v rámci reklamace a mmožná ti dají i další tři zdarma, oni totiž budou taky v klinické smrti.

 

čerpadlo jako takové běžně neodchází, u 1.6 TDi která měla 750K km najeto byly měněny dvakrát jen vstřikovače ale čerpadlo pořád původní, tam na čerpadle občas odejde ventil, jinak když nevezmeš vyloženě špatnou naftu, nebo omylem benzín, tak čerpadlo nejspíš to auto přežije.

 

Jinak předpokládám že auto jezdilo na garančky, takže mezi 90K a 120K km zcela určitě dostalo nový palivový filtr, takže kvůli tomu že jsi švihnul na palivovém filtru o 20K km víc určitě vstřik neodešel. kdyby ti kvůli palivovému filtru odešel vstřik, tak by ti odešlo i čerpadlo a to by sebou vzalo všechny 4 vstřiky, nevěřím že mu něco bude.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jako že vyklopíš 80 tisíc za nové vstřiky ? Tak to bych u tak starého auta nedělal, oni ti za dva roky řeknou že se vysralo čerpadlo a vzalo sebou vstřiky- RMA smolík. Musel by jsi tu soustavu vzít na záruku celou.

To jak ti ted motor jede nemá nic společného se vstřikovačema, ale se SW. Pokud ti to nevyhovuje nahod zpět verzi SW přes NOx úpravou.

Na vstřiky bych hodil oko na vagu jestli si budou i s tím novým vstřikem další vstřiky přidávat víc než je zdrávo (ale pokud motor nesmrdí a necuká tak bych na to házel bobek), tak bych koupil repasy, ušetříš 68 tisíc, to auto tě v těchto km bude stát na údržbě výrazně víc peněz než do teď, cpát tam všechno nové z autorizáku je finanční utopie, nové auto na splátky by tě vyšlo levněji.

Editováno: , autor: 15degren
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chci koupit samozřejmě repas díly, asi vstřiky a čerpadlo, cpát sto litrů do auta s hodnotou dvě stě se mi fakt nechce, ale kvůli leasingu na další tři roky ho prodat ani na protiúčet dát nemůžu a dalších dvě stě tisíc km prostě vydržet musí :-) Kde jsou ty časy, kdy jsem měl jedničkovou oktávku co měla 370 tisíc km a jezdila furt jak víno a nesralo se tam nic! :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník

Tento motor je nezmar, vstreky sú v pohode, vymenia sa a najazdis ďalších 200tis km.
Spojku dvojhmotu rozvody som riešil aj na rotacke aj na PD.
Tu je akurát naviac zle riešené egr a dpf.
Ale to sme už mimo témy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Udělej to takhle, sežeň někoho kdo ti tam nahraje zpátky starý soft, třeba 9972, chvíli jezdi, mrkni na hodnoty údajně vadného vstřiku a uvidíš, zda to má cenu jej vůbec měnit. Pro klid tvojí duše si nech vyměnit i paliváč. Já mám celkem málo KM najeto a Nox soft mi rozkurvil bezproblematikcý chod auta, nahodil jsem starý soft a je klid, auto požírá další KM.

Btw dle mého je vyměnit pouze jeden vstřik při vyšším KM nájezdu je blbost, ostatní budou trpět.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...