Květen 27, 20187 r 2 nadrze vyjazdene po vrateni SW na 9972. Registrujem nizsiu spotrebu, vyssi dojazd. Regeneraciu som mal po 850km aj to som ju necitil. Auto je lenivsie, treba ho viac drzat v otackach, ale na druhej strane jazdi sa uzasne komfortne, necuka a reaguje hned na plyn. Citit je ale nizsi vykon auta a ten masakralny zatah sa nekona, takisto nehrabe uz na 2ke. Co sa tyka vstrekov korekcie minimalne. Podla mna do 200 tis urcite vydrzia a potom to predam. Upraveno Květen 27, 20187 r od Host
Květen 27, 20187 r tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
Květen 28, 20187 r ked som menil soft z noxu na 9970 tak prvu regeneraciu spravilo po cca 1000km druhu okolo 850km a odvtedy vzdy na chlp po 750km
Červen 6, 20187 r Tak jsem si včera vyzvedl auto. Kompletní proplach palivového systému, tři nové vstřiky (4. měněný asi 4000 km předtím), repase vysokotlakého čerpadla, nový ventil na CR trubku s předtlakovanou naftou (za bratu 10 kolíků, jakože cože?). A výsledek po ujetí 1000 km? Cuká to furt. Takže příští týden jde nahrát starý software. Jo a kdyby vás snad zajímalo, co to stálo, tak pokud počítám výměnu a jeden vstřik ve ŠA, koupě 3x nových VDO za lepší cenu a výše zmíněné, tak 80. Jako investice do auta v hodnotě bratru 160 je to dost blbý...
Červen 6, 20187 r Mne ten ich novy spickovy softver dosral vstrekovace (korekcie mal posledny +2). Potom to stelovali, opravovali a furt auto cukalo (dokonca bol chlapik z VW tie vstreky nastavovat). Prehral som na stary SW, vyhodil do kosa tu plastovu sracku zo sania. Tesne po prehrani cukalo na 2ke 3ke (ale nie az tak ako s tym novym). Stacilo 1000km a auto ide ako cukrik. Trosku sa niekedy tak divne sprava (ale pripisujem to klime). Nevahaj a cimskor daj stary. P.S. mozno stacilo prehrat SW na stary (ako ja a neriesil by si vstreky...) Upraveno Červen 6, 20187 r od Host
Červen 7, 20187 r Repas čerpadla ? Co jsi za to platil ? Předpokládám že měnily vysokotlakou hlavu a výplach nádrže dělali proto že ti našli ve filtru piliny, je to tak ? Jestli ano tak mám pro tebe špatnou zprávu.... to auto už nikdy dobře nepojede.
Červen 9, 20187 r Zdravím, pořidil sem si Octavii II Combi 1.6 tdi 77kw. Rok výroby 10/2012. Jak prosím nejrychleji poznám že má motor hotovou svolavací akci na software dieselgate a usměrňovač? Auto je z Německa.. Moc diky Upraveno Červen 9, 20187 r od lukino200
Červen 9, 20187 r Najjednoduchsie ked nemas diagnostiku (tam sa da pozriet verzia SW), tak bud das dole kryt motora a na trubkach budu take antivibracne 4 somariny, popripade vo vzduchovom filtri mas taku plastovu "sietku". Alebo mozno najjednoduchsie ist na stranku skodky, tam hladaj EA189, zadas VIN a napise ti, ze bud je pre teba pripraveny novy SW, alebo je vozidlo nahlasene ako "opravene".
Červen 9, 20187 r V 7. 6. 2018 na 9:48, 15degren napsal: Repas čerpadla ? Co jsi za to platil ? Předpokládám že měnily vysokotlakou hlavu a výplach nádrže dělali proto že ti našli ve filtru piliny, je to tak ? Jestli ano tak mám pro tebe špatnou zprávu.... to auto už nikdy dobře nepojede. A co bych měl dělat aby to zas dobře jelo? Ano, našli tam piliny. Repas stál 10. Pomohla by výměna za nové? Jinak krom toho cukání to auto jezdí super, v Německu se i svezu 170, přidává to do kopce na pětku... Ale to cukání mě neskutečně sere!
Červen 9, 20187 r A stále se nic neděje: http://www.autoforum.cz/zivot-ridice/tragedie-svolavaci-akce-cinklych-motoru-tdi-nekonci-vw-potaji-meni-dily-vyfuku/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
Červen 9, 20187 r Osobne si myslim, ze vacsina ludi, ktori to absolvovali, uz do koncernu po tejto skusenosti nepojdu.
Červen 9, 20187 r před 3 hodinami, tomxass napsal: Najjednoduchsie ked nemas diagnostiku (tam sa da pozriet verzia SW), tak bud das dole kryt motora a na trubkach budu take antivibracne 4 somariny, popripade vo vzduchovom filtri mas taku plastovu "sietku". Alebo mozno najjednoduchsie ist na stranku skodky, tam hladaj EA189, zadas VIN a napise ti, ze bud je pre teba pripraveny novy SW, alebo je vozidlo nahlasene ako "opravene". Zadal sem vin a bylo tam psané že je přippravena servisní akce ať kontaktuji servis.. Takže hotové to nebude...
Červen 11, 20187 r Tak dneska, po ujetí asi 2000 km, se zas rozsvítilo žhavení, auto přestalo táhnout, žhavení blikalo... Pomohlo to chcipnout a zas nastartovat. V servisu, kde to bylo na opravě, tvrdí , že to byla zapomenutá pilina. Asi to auto prodám na náhradní díly. Žaludek na to prodat to jako pojízdné a tvářit se, že je vše ok, nemám. A jezdit s tím takhle dál nechci, co když se to příště stane při předjíždění? Upraveno Červen 11, 20187 r od Red Dwarf Doplnění
Červen 11, 20187 r Jsem ti řikal že to už nikdy dobře jezdit nebude. Jak to čistil, jen výplach ? Jestli to neprojeli ultra zvukem vč. palivových rozvodů, tak to bude čím dál horší, jestli ano tak se to bude sporadicky vracet, nikdy už to pořádně nevyčistíš a ty piliny budou postupně odrovnávat i ty repasované vstřiky. Čistě výplach není schopný ze stěn lišty a trubek ty piliny dostat. Záleží jak přesně to opravily, ale jestli udělali poctivě vše ultra zvukem, tak je to asi to nejlepší co pro to auto mohli udělat, nejlepší varianta je to samozřejmě vyměnit úplně všechno (tlakové potrubí, lištu, nádobku na filtr, hadice, vstřikovače, čerpadlo) ale to samozřejmě nemá smysl. Jak máš jednou v okruhu piliny, už to auto nikdy prostě dobře jezdit nebude. Jinak když to prodáš s tím že OK, tak se v zásadě dopouštíš podvodu. Minimálně by jsi měl přiznat opravu palivového systému, většina lidí netuší že je pak problém s pilinami.... Víš vůbec jak jsi to čerpadlo přidřel ? Oni totiž neodhází, obvykle je to špatně provedená výměna palivové filtru nebo voda v naftě. Ty čerpadla u taxikářských aut najedou 500K km a nikdy je tam nikdo neřešil... Upraveno Červen 11, 20187 r od 15degren
Červen 11, 20187 r Na druhou stranu jestli to brali ultrazvukem tak bych vyjezdil olejovou nápln a viděl bych jak si to sedne nemuselo by to být tak hrozné.
Červen 12, 20187 r Co znamená vyjezdit olejovou náplň? Ultrazvukem čistili špičku toho nového vstřiku, co měl najeto asi 4500 km, další tři byly fungl nové. Jinak z wagu to vypsalo 2 chyby - rozvod tlaku paliva, tlak moc nízký a dávkovací ventil paliva, regulační odchylka, tlak moc nízký. Na fotce odchylky vstřiků. Díky předem za jakoukoliv radu, dávat to za 130 na díly se mi po investici 80 do oprav nechce a jak jsem už psal, prodávat to jakože je to ok nehodlám, na to jsem moc malá k*rva :-)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.