Přejít na obsah

Koupe ojete OIII


Sabiza

Doporučené příspěvky

Nevím měl jsem 92 kw 20000 km, pak 5000 jsem zkoušel plus od souseda 110 kw a rozdíl byl za mě brutální a pak jsem jezdil 110 kw načipované na 132 kw a to bylo letadlo - ))) ale to jsem jel jen 10 km - najeto to auto mělo 250 000 km. 

Tak teď porada s manželkou - prý na co chceš kombíka, vždyt jezdíš pořád sám a jsme jen tři -)) A´t si prý koupím co chci 

 

 

 

 

 

image.png

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To jsou zase snůšky nesmyslů. Mezi 1.0 TSI a 1.4 TSI je v OIII výkonnově a pružností nebetyčný rozdíl - a tím nemyslím papírové hodnoty. Pokud někdo nepotřebuje alespoň občas trochu výkonu, tak prosím. Ovšem pak stačí to auto naložit a je úplně po srandě. Plná nálož je pak do jisté míry cítit i v té 1.4 TSI.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V 24. 6. 2024 na 10:49, informator napsal:

Ano, širší náprava byla k dispozici i s motorem 1.4 TSI. Pokud však koupíte 1.5 TSI, nemusíte ověřovat, zda je tam opravdu zahrnuta.

 staci se podivat na predek a svetla po FL snad pozna kazdy ... 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

2.0 TSi, ovšem v RS umí jezdit i za 5.9, když se jede delší štreka, plynule, bez zácp. Klima zapnuta. Z toho by někomu mohla prasknout cévka :) 1.4 jezdí taky velmi pěkně. Zvažoval bych DSG (je třeba najít, jestli suché, či mokré - celá věda) a vědět, do čeho jdu, a co mě po koupi čeká, tzn. výměna 2 náplní, pak každých 60tkm. Kdybych chtěl utratit zlatku navíc, zavezu Sixtovi a on vše pošéfuje. Dobrá pověst se nedá koupit.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já ale nemluvím o 2.0 TSI v RS - tento motor bych určitě nechtěl. Mám na mysli klasické 2.0 TSI 140 kw, kde je lepší a úspornější motor než v RS octávkách a vyráběl se pouze s DSG

 

https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-test-ojetiny-skoda-octavia-iii-v-nejzajimavejsi-verzi-ze-vsech-21009552

 

Jinak moc děkuji Bikes za DADA a novější DPCA motory 2019 druhé pololetí a novější. O tom jsem doteď nevěděl. Leasingovky dávají do inzerátů štítek VIN, kde je přímo uvedený kód motoru. Tak se u 1,5 zaměřit na novější malilinko vychytanější motor. Jsem blbec O3 - Style 4/2020 stříbrná s fóliema 3 týdny zpět za 355 - sice občas škrábanec a já jí odmítnul. Přitom cena dobrá, občas nějaký škrábanec - viz příloha stříbrná.

 

Teď jsem díky Vám už chytřejší a už budu sledovat a hned jak něco bude hned budu konat - děkuji

 

Např. zde 7/2019 DADA motor - ten nebrat

 

image.thumb.png.cde3da71f182669c3ff21619cc119130.png

 

09/2019 další oktávka už novější motor, tento motor jsem ale našel i u O3 - vyrobené 6/2019

 

image.thumb.png.32db51b46720a8745456b7bf515e5828.png

 

2.0 TSI 2018 mají tento motor 

 

image.thumb.png.e8ed7edaaf4693d9c9971936c06ff3c4.png

stribrna.pdf

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

400K bych za 4 roky staré Leona se 100K KM nedal. To auto stálo nové půl mega.

Seat je v koncernu nejvíc ošizenou značkou, kvalita všeho je nejhorší, ať už se bavíme o nastavení podvozku, odhlučnění vozu, nebo o naprosto děsných sedačkách.

Navíc je výrazně kratší než O3 nebo G7. S vlečnou nápravou se to auto bohužel nechová dobře a je tuhé, je to hrozně uskákaná koza.

Editováno: , autor: informator
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuji 1,5 suché DSG raději ne. 

 

Seata Leona jsem měl dva roky - už nechci. Loni jsme jeli na Sněžku a bolela nás prdel - moc tvrdý, ale spotřeba 5,6 tuším.

 

Nicméně dnes mi došla nabídka na O3 - 2020 - 1,5 TSI opravovaný práh, škrábance, ale asi bych to přežil, ale ještě počkám. Třeba koupí někdo kdo tady také hledá ? 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206767947

 

 

a pak jedna červená super za 400, ale je to DADA motor - tak nebudu brát. Raději vezmu ten novější model

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206651727

 

 

Zatím se přikláním nejvíc 2.0 TSI O3 - nedávno byla v Brně Škoda auto za 409 - pak 399 - neměl jsem ještě pořešené kačky. Momentálně je asi jen tato v nabídce. https://www.skodaplus.cz/Car/10194772/skoda-octavia-combi-2-0-tsi-140-kw-4x4-dsg-style/?isUsed=true&make=brand_32&model=model_404&carsOrderBy=PRICE_ASC&fuelTypes=fuel_type_1&bodyTypes=body_type_4 - je to 4 x 4 je to o hodně dražší na údržbu ? může se to 4 x 4 nějak rozbít - jsem sice z Havlíčkova Brodu, kde je každou zimu kalamita - ale čtyřkolku nutně nepotřebuji. Prodává se docela dlouho třeba by zlevnili. Dobrý je, že jezdí na 16 tkách nebude tak dojebanej podvozek. 16 dám na zimu a na léto 17 tky Triusy.

 

Nájezd bych chtěl tak do 130 000 apod. 

 

Včera jsem ještě asi hodinu četl ve vedlejším vlákně koupě ojeté O4 - po přečtení článků a diskuze mě pořízení O4 - 2020 - 2022 přešlo. Nové už jsou snad bezproblémové, ale ty starší ks od ks - to nebudu riskovat.

 

Dávám si měsíc na výběr - snad něco dopadne. Cena 350 - 400 - strop max 450 - pouze Combi.

 

Jinak ano - ojetá auta jsou drahá, ale i já jsem prodal ojetého Leona také dobře.

 

Zatím díky

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jinak jsem v kontaktu i s tímto. Slevil nyní 10 000 kč - nutno vyměnit olej v motoru a poprvé v DSG - 130 000 km pokud auto jezdilo Praha a okolí je ale asi už pozdě ? Auto koupil jako zaměstnanec a teď ho prodává - podezřelé. Výměna oleje v DSG co koukám je tak 10 000 Kč, plus 5900 zvýšení otáček, aby se nepodtáčel motor - nabízí tuším motorpower nebo jak se jmenuje

 

https://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/octavia/206849391

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jj psal mi, že za auto mu aaa nabídli 360, a za tu cenu že ho koupil.  Četl jsem docela problémy z DSG převodovkami bez servisu. Má to najeto 131 000 km bez výměny oleje zřejmě po Praze. Záruka od člověka z ulice žádná, auto jsem odmítl.

 

Jj také jsme vždy prodávali oktavky zaměstnancům. Po 7 letech 420 000 km a byla za 70 000 Kč. Kolega vždy koupil a jezdila s ní spokojeně jeho manželka. 

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky nabídky kdyžtak do SZ ať to tady nezamořujeme. DSG jedině 2.0 TSI a nechci zbytečně komplikovaný 4x4, ale klasika dvojkolku. 2 týdny v zimě dokážu jezdit s novými gumami i na dvojkolce. 1,5 raději manuál.

Editováno: , autor: ryzen
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...