Únor 22, 20187 r V 3. 3. 2017 na 14:08, melonsvk napsal: Ano, ale co ta zivotnost o ktoru v tejto teme ide? Ktory motor najazdi skor pol miliona km? Liter alebo dvojliter? Na co proboha půl milionu? Já jsem 1.0 TSI 81 KW koupil, protože se mi lbí že tam ten výkon je. Jede to, je to tiché a spotřeba do 6 litrů. Trubo chlazené vodou. Není tam dvouhmoťák atd. A koupil jsem to právě proto, že najedu ročně max 12 tisíc. Do práce to mám 3 zastáky tramvají a auto mám pro zábavu, víkendy a dovolené. Mám v plánu to mít max 8 let a 100 tisíc km a pak to prodat na protiúčet škodě. Takže mně ani prodejnost TSI netrápí. Škoda na protiúčet to koupí hned a vždy. A kdo najede s autem běžně 500 tisíc a i tak si koupí TSI benál, tak to je idiot :-D Na nájezd více než 150 tisíc bych to asi nebral. Výrobce udává že je to testované ne 250, ale víme jak to je. Upraveno Únor 22, 20187 r od s-tony
Únor 23, 20187 r Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec. Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je.
Únor 23, 20187 r 5 hours ago, Maverick said: Zivotnost dnesnich motoru uz davno neni o tom, jestli je to tří-, čtyř- nebo vicevalec. Da se to sice pokladat za jakousi zakladni premisu, ale v dobe slozitych technickych reseni jsou mnohem kritictejsi jednotlive komponenty a jejich (pod)dimenzovani at uz z jakehokoliv duvodu, ktere dokazi v pripade spatne konstrukce znicit motor bez ohledu na to, kolik ma valcu nebo jakeho objemu je. Ako vzdy kvalifikovany a mudry nazor odbornika. Mam tusenie, ze pan Maverick v Cine pracuje pre Skodu ale to neprizna aj keby ho z koze drali. Prajem pevne zdravie a vela hodnotnych prispevkov pre nas amaterov.
Červenec 12, 20196 r Skus pozriet nejake videa na youtube kde je napriklad rozobrany motor po xy km ... Aspon orientacne to dava moznost vidiet pokial je na aute vsetko OK a teda nieje ziada zavada - vyrobna vada , aky stav motoru tam priblizne moze byt napr. na jednotkach TSI. Vsetko starne a opotrebovava sa , viac by som sa vsak bal o ine komponenty ....
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.