dfga Vloženo 28. Srpen 2023 Sdílet Vloženo 28. Srpen 2023 Áno. Lebo plyn reagoval prudko a autohold sa nestihol tak rýchlo odblokovať, až zavrzgali brzdové dosky. Co je na tom nepochopiteľné? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Romiiken Vloženo 25. Září 2023 Sdílet Vloženo 25. Září 2023 No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 28. Září 2023 Sdílet Vloženo 28. Září 2023 Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak jsem s tim mohl jezdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 14. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2023 V 25. 9. 2023 na 22:43, Romiiken napsal: No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili . Posli Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 14. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2023 V 28. 9. 2023 na 9:05, JSvoboda napsal: Upravil jsem si posilovac brzd z 4 na 2 v jednotce brzd a parada jsem spokojeny. Uz to brzdi jak ma aniz bych na to dupal jak demon. Pak jsem nahodil ten pedal v rj steering z krokovehe casoveho na primo rizeny prahovou hodnotou a urcite se auto chova svizneji a blud to urcite neni a autohold funguje lepe. Kdyz ted sednu do jineho superbu bez uprav tak si rikam jak jsem s tim mohl jezdit Žiadna zmena po nakodovani Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 14. Říjen 2023 Sdílet Vloženo 14. Říjen 2023 Divne... ja to citim vyrazne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 12. Listopad 2023 A ako? Jedine riešenie vidím dat tam 340mm kotúče ale už nebudem pchať do auta prerabkami peniaze a pôjdem o rok do niečoho lepšieho (A6 napr.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 aby si nebol nešťastný , to sú tiež poriadne vergle a ešte k tomu na to nieto diely ... mal som takú A6 a okrem toho že zavíjala prevodovka tak na to nebolo nič ... odišiel klb tak origo 500eur , odišlo rameno detto ... a to tiež nemalo veľa km okolo 200tis ... je to tichšie auto ale A6 je totál malá a keď to šoféruješ tak si myslíš v akom veľkom aute sedíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 A oplatí sa ísť do 340mm podľa teba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 před 20 hodinami, dfga napsal: A ako? Jedine riešenie vidím dat tam 340mm kotúče ale už nebudem pchať do auta prerabkami peniaze a pôjdem o rok do niečoho lepšieho (A6 napr.). No pred upravou jsem slapl na brzdu a skoro nic tak jsem musel prislapnout neprirozene vic a pak i o dost vic... po uprave jen lehce polozim nohu a brzdi a ja si lehceji reguluju silu brzdneho ucinku...uz vyrazne vice prirozene. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 A nie je to placebo? Ja som rozdiel nevnímal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JSvoboda Vloženo 13. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 13. Listopad 2023 To urcite neni. Protoze kdyz tam nastavim puvodni hodnoty tak je pedal zase gumovy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
e1. Vloženo 14. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 14. Listopad 2023 Niekto preferuje brzdový pedál ktorý hneď na začiatku svojej dráhy hryzie viac, ale keď človek viac pritlačí, tak už sa brzdný účinok nezlepšuje až tak. "Gumové" nastavenie naopak umožňuje jemnejšie dávkovanie, ale pre silnejší brzdný účinok treba viac pritlačiť. Maximálny brzdný účinok ostáva u oboch rovnaký. Moja skúsenosť je taká, že zvyknúť si po brzdách s ostrejším nástupom na tie "gumové" trvá dlhšie, ale zase potom sa s tým príjemnejšie jazdí. Tie "gumové" majú podľa mňa jednu v tom, že neskúsení vodiči ktorí ešte nikdy v živote nebrzdili núdzovo/na doraz z nich nebudú vedieť dostať dostatočný/maximálny brzdný účinok. V ich prípade núdzové brzdenie môže byť jednoducho nedostatočné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 15. Listopad 2023 Sdílet Vloženo 15. Listopad 2023 tak nové 340 strmene a držiaky sú cca 250e alebo v lete boli , 2x20 štity , a kotuce s platnami neriesim to by si menil stejne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února (editace) Ahojte, ktore zadne platnicky by ste si aktualne vybrali z ponuky skoda-dily (skoda-diely)? Dakujem. Zadné brzdové doštičky Škoda 3Q0698451M (skoda-diely.sk) Editováno: 11. Února, autor: Wlady1980 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února Podle toho jaký máš kotouče. ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února Kotuce nam v kosiku ATE, ale mozete ma presvedcit aj na ine 🙂 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rarach89 Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února Ate bych si nekupoval. Buď originál kotouče a originál destičky nebo oboje Brembo Xtra, ale ty maj jinde. https://www.mroauto.sk/sk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
McMatej Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února Já bych šel do keramických. Když nic jiného, tak alespoň víš, co je na nich, proti ostatním, jiného, jsou keramické. Měli by být tvrdší a je na nich vidět kód FG, což je trochu nadstandart. https://www.wemoto.cz/info/brake-pads-gg-or-hh Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února (editace) Dozadu bud originál kotúče a dosky z Kodiaqu RS 5G0698451A, alebo najlacnejšie TRW, nemá zmysel tam nič iné dávať. Bud chceš mať pokoj 5 rokov prvá možnosť alebo to vymenis každé 2 roky a všetko mimo originálu stojí za hovno a zbytočne platiť navyše. Editováno: 11. Února, autor: dfga Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wlady1980 Vloženo 11. Února Sdílet Vloženo 11. Února 5G0698451A je ale priemer kotuca 310mm ja potrebujem 300mm. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 12. Února Sdílet Vloženo 12. Února (editace) Ja uvažujem nad týmto - ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035 - PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL K tomu - Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 - Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501 Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. Editováno: 12. Února, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Února Sdílet Vloženo 12. Února před 15 hodinami, Wlady1980 napsal: 5G0698451A je ale priemer kotuca 310mm ja potrebujem 300mm. Pasuje to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dfga Vloženo 12. Února Sdílet Vloženo 12. Února před 4 hodinami, r_e_n_e napsal: Ja uvažujem nad týmto - ZADNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER TUNING SERIES 12035 - PREDNÉ BRZDOVÉ KOTÚČE ROTINGER HIGH PERFORMANCE RT 20312HP-GL K tomu - Zadné Brzdové dosky ROTINGER RT 1PD24900 - Predné Brzdové dosky ROTINGER RT 2PD22501 Vraj Rotinger už dávajú ich sériovo do Hondy. Keď lowcost tak trw je istota Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
IVI@ra Vloženo 5. Března Sdílet Vloženo 5. Března Ahoj, pročetl jsem všech 35 stran a už se ztrácím číslech a označení, dnes po cestě z práce se rozsvítila kontrolka na destičky. Superb 3 R.v.2020 110kw, nájezd 78 tis. Kupoval jsem ve 30 tis. Je možné že jsou desky ko? Nemám sportovní jízdu, je to rodinné auto a desky podle historie nebyly menene. Díval jsem se a jsou tam davane TRW, to je originál z výroby? Jaké označení teď dostanu v origo servisu aby něco vydržely? Nebo je ten nájezd ok pokud jsou to origo? Díky za reakce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.