Únor 18, 20196 r A to už máme vzadu několik modifikovaných dílů. Nejprve se měnilo číslo dílu destiček, už na začátku výroby. Koncem roku 2016 se měnilo číslo kotoučů a dokonce dvakrát byl modifikovaný krycí plech. Jsem zvědav na neorigo kombinaci Zimmermann + Textar. Zatím se sice vždycky osvědčil originál, ale tady je to jednak za zlomek ceny a navíc original podle všeho pořád s problémy. K té účinnosti brzd. Když jsem byl na technické cca před dvěma roky ještě s Roomsterem, tak tam mně bylo tvrzeno, že požadavky na brzdy jsou daleko za ideálním stavem a prošel jsem i s odranými kotouči. Takže je otázka, jak se podaří argumentovat požadovanou účinností. Upraveno Únor 18, 20196 r od bojler
Únor 18, 20196 r + Série kotoučů z roku 2018, kdy se měnili v předprodeji všechny zadní kotouče. + Škoda Auto montovala i na předek jiné brzdy než tam mají být....atd...
Únor 18, 20196 r před 20 hodinami, wagrant napsal: Takze pridávam aj ja páni problém zo zadnými kotúčmi. Foto po 16000 km po prvej zime ( keď som menil gumy nebolo nič ) Auto ešte nemá rok. Už to riešim z importom nakoľko servis povedal že to neuznajú ako reklamáciu respektivne garanciu. Uvidíme. Mohu se zeptat, ty krytky ložiska máš origo nebo dokoupené Audi ? Já je tam nemám a pěkně mi to rezne... kdybys měl číslo... :-) Upraveno Únor 18, 20196 r od Shaarky
Únor 18, 20196 r Já mám z výroby krytky vzadu, vpředu nebyly. Upraveno Únor 18, 20196 r od Martin Bednář
Únor 18, 20196 r Pak myslím, že to je OK, tj. jsou jenom na nepoháněné nápravě.... Ale proč, to netuším. Shaarky, taky to máš tak orezlé? Upraveno Únor 18, 20196 r od Martin Bednář
Únor 18, 20196 r Zdravim vsechny, zvolil jsem kombinaci EBC USR kotoucu a EBC red stuff desek. musim rict, ze to brzdi vyvorne a nejsou vubec hlucne
Únor 18, 20196 r před 3 hodinami, Martin Bednář napsal: Já mám z výroby krytky vzadu, vpředu nebyly. Tak to zatim bylo u vsech aut minimalne od dob jednickove Octavie. 4x4 jsem tedy nikdy nemel. Upraveno Únor 18, 20196 r od bojler
Únor 19, 20196 r Takže na budúci týždeň som objednaný do servisu na posúdenie reklamácie. Potom dám vediet ako to dopadlo
Únor 20, 20196 r V 12. 9. 2018 na 10:47, cosby napsal: Mám L@K,najeto 40.000,desky mají ještě menší polovinu,19" kola,kotouče nereznou,jak se tu někde probíralo,ale hluk od zadku při brždění pozoruji. Mam LK 110kw najeto 17tis, 18" a hluk od zadnich brzd jako krava mezi 80 a 60km/h. Jsem zvedav co na to v servisu budou rikat.
Únor 25, 20196 r Tak bol som v servise a reklamácia bola zamietnutá nakoľko servis má nejake inštrukcie z importu že takéto opotrebenie vzniká pri 16 a 17 palcových pneu. Ja používam 19 letné a 18 palcove zimné a nespadám do nejakého TPI. Podľa nich je to len estetická chyba a je to “štandardtne opotrebenie” že malo jazdím a malo brzdim :) tak sa nemá ako ta hrdza zodrať . Brzdná stolica neukázala chybovosť takze dovi dopo. Nič iné som ani nečakal pretože viem v akom štáte žijem. Zoderiem ich a dám nejakú kvalitu asi textar. Pozdravujem Židov z importu ) myslím že mimo SK asi aj CZ by to bolo uznané. Možno napísať priamo do Bolky neviem či to má zmysel
Únor 25, 20196 r pěkná kokotina.jestli jsou 17.18.19" to na to nemá vliv.Jezdím 18/19,také se mi to stalo,TPi by mi uznáno bylo,ale jelikož mám svůj servis,bylo pro mě lepší si to vyměnit sám,než někde jezdit,čekat atd.
Únor 25, 20196 r Je pravda že keby mi to aj uznali servisak povedal že dali by mi tam ten istý shit čo tam bol a za chvíľu by som tam bol znova
Únor 25, 20196 r Mám 9/2018 4x4 na 17tkach a 11 500km, takže nejazdím málo. Predné kotúče sú relatívne v pohode, no v zadných sú cca 1mm ryhy. A nie je na nich hrdza, je to skôr ako keby brzdové platničky dokázali spraviť do kotúča diery. Vidím to tak, že do 1 roka mením zadné kotúče a platničky. Evidentná chyba a nekvalita od výroby. Zarobené.
Únor 25, 20196 r Nám se na autech osvědčila kombinace ATE kotouče + TEXTAR desky. Oboje značky se dávají i do prvovýroby. Hlavně bez pazvuků.
Únor 25, 20196 r Tiež je pekne trápne to, keď stojím autom na parkovisku, z jednej strany starší Fiat Punto, z druhej strany 4 ročný Peugeo 2008, obaja krásne čisté nablýskané kotúče a ja ako keby mi ich niekto s drátenou kefou škrabal. Viem, že na vzhľad a výzor záruka nie je, ale z estetického hľadiska to nepoteší.
Únor 25, 20196 r Stejná situace u Kokodáku. Bratr ho má cca půl roku a zadní brzdy při trochu prudším brzdění hučí jako vrtulník.
Únor 25, 20196 r Este keby niekto vedel aká modifikácia platíniciek poprípade kotúčov výrobca poprípade číslo dielu by mala byt na aute rok výroby jar 2018 že by som si to odkontroloval keďže tu zazneli informácie že by tam mali byt modifikácie. Náhodou či import nekali vodu a je na aute niečo čo už tam nemalo byt.Vôbec by som sa nečudoval.Dik ja mam toto : Platne https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/3q0698451d-zadne-brzdove-dosticky-trw-27294.html Kotuce https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/3q0615601a-zadne-brzdovy-kotuc-310x12mm-trw-27296.html takze tuto kombináciu nebrať je to shit Upraveno Únor 25, 20196 r od wagrant Dodatok
Únor 25, 20196 r s trw nebyval problem, teraz som menil , dalo som dosky ate ceramic nech nespinia diky, kotuce ostali, nic im nebolo akurat som ich natrel
Únor 25, 20196 r wagrant: toto jsou dily dle "online" ETKA, jestli je spravne nedokazu spolehlive rict: zadni desky (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu) 3Q0 698 451 a 5Q0 698 451 P do 31.07.2015 dal 3Q0 698 451 B a C zadni kotouc (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu) do 2.10.2016 3Q0 615 601 dal 3Q0 615 601 A kryci plech (motorizace mimo nejsilnejsiho benzinu) pro predni nahon (PR 1X0) jsou to dily bez pripsaneho casoveho urceni 3Q0 615 611 A (vlevo), 3Q0 615 611 B (je tedy psano vlevo, ale podle vseho by to mel byt pravy), 3Q0 615 612 A (vlevo), 3Q0 615 612 B (vpravo) pro 4x4 (PR 1X1) jsou pripsane obdobi (uvedeno vlevo/vpravo) do 23.11.2015 - 5Q0 615 611 N/ 5Q0 615 612 N od 23.11.2015 do 26.06.2017 - 5Q0 615 611 Q/5Q0 615 612 N od 26.06.2017 - 5Q0 615 611 S/5Q0 615 612 S (tady neni v poznamkach uvedena poznamka k PR cislu, tzn. jestli je dil nove shodny i s prednim nahonem)
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.