Přejít na obsah

Nefunkční klimatizace


meter31

Doporučené příspěvky

Dobry den prosim vas nevie my niekto poradit mam skoda fabia 2 model 1.4 16v r.v 2010 nefunguje my klima lepsie povedane nezapne kompresor . Bol som originalnom servise kde som sa dozvedel ze poistky su dobre a diagnostika nic neukazuje jedine ze rozobrat kompresor .Nevie niekto aka tam môze byt porucha dakujem .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím kde je chyba.Mám dojem že klima chladí i když je vypnuta.Když ji zapnu tak nejde vypnout,jen když otočím ventilátor na jinou polohu,když ho dám na stejnou polohu kde byl tak se rozsvítí opět kontrolka klimatizace.I když nesvítí tak mám pocit že stále chladí.Pozná se něco na diagnostice?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chtěl bych se zeptat, jestli u Fabie sepne ventilátor na chladiči po zapnutí klimatizace. Otec má Fabii II, rok 2008, motor 1,4 16V 63 kW, klimatizace je poloautomatická a když jsem při nastartovaném motoru zapnul klimatizaci, ventilátor na chladiči se nerozběhnul, pouze v určitých intervalech spínal a vypínal (motor byl v tu chvíli zahřátý). Je to normální nebo musí i u tohoto auta ventilátor chlazení běžet trvale při zapnuté klimatizaci? Venku bylo v té době cca 13 °C, takže klimatizace by měla fungovat, protože podle výrobce by měla fungovat od teploty 5 °C. Ještě se chci zeptat, jestli mají poloautomatickou klimatizaci i první Fabie, tedy Fabie třeba z roku 2000 - 2001 nebo mají jen mechanickou klimatizaci? Děkuji za odpověď

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 10 měsíců později...

Ahojte, chcem Vás poprosiť o radu, na mojej fabii II 1,9 TDI kombi mám climatronic, klíma je naplnená ale nechladí a keď ju aj nastavím na L0, tak ventilátor pri chladiči sa neroztočí, je tam iba jedna sahara, na diagnostike v servise hlási ževraj nejaké relátko 30A, ale chlapci vyzerali, že ani netušia ako to celé funguje, tak som to tam radšej zatiaľ nenechal, neviete mi prosím poradiť, či toto relátko môže s tým súvisieť a kde ho nájdem? alebo to bude iná chyba, prípadne čo mám pozrieť, diky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Wittmann, tak ten bohužiaľ nemám, prebehli to celé diagnostikou a jedinú chybu, ktorú vyhlásilo, je nejaké relátko 30A, klíma ale nejde a nezopne vtedy, keby mala ísť ani ventilátor. Neviem, či má ísť stále, ale asi áno, na aute čo som mal predtým boli dve sahary a keď išla klíma, tak druhá sahara išla stále, ale tam bola manuál klíma. Prosím Vás neviete mi poradiť, že keď nabehne klíma, či počuť niečo zopínať a či sa dá nejaké zistiť, či je v poriadku kompresor? Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Ahojte, tak príbeh s klimatizáciou pokračuje. Fabia II kombi, r.v.2009, 1.9TDI. Klíma nešla - problém v kompresore, mal problém s nejakým regulačným ventilom a bol už na padrď, tak ho vymenili (nie v škodovke), keď zapli klímu, tak ževraj nenabehla, ale niečo im zoskratovalo, ževraj sa zadymilo niekde z miesta pod baterkou ako je riadiaca jednotka klímy a klíma nejde. Takže 390 eur v čavese a klíma nič, kompresor je síce nový, ževraj sa mu nič nestalo, ale že problém asi bude niekde v elektrike, ešte to budú riešiť, len že to bude asi musieť ísť na diagnostiku do škodovky. Nemáte niekto s podobným prípadom skúsenosti? Vďaka za akúkoľvek radu. Teraz ani neviem, čo si mám o tom myslieť, sa obávam, aby tam náhodou niečo neodfajčili....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Dobrý den,

 

vlastním fabii II combi 1.4 16V a přestala mi fungovat klimatizace. Myslel jsem, že došlo k úniku chladící kapaliny, tak jsem si nechal doplnit, ale prý byla plná. Podle VAg-u by to mohla způsobovat řídící jednotka klimatizace a ventilátoru. Kompresor se při spuštění klimy spustí, ventilátor se točí, ale nechladí.

Setkal se někdo z vás z podobným problémem? 

 

V diagnostice VCDS mi vypadlo toto:

 

Address 01: Engine        Labels: 03C-906-024-BXW.lbl
   Part No SW: 03C 906 024 B    HW: 03C 906 024 F
   Component:  MARELLI 4HV      G 2491  
   Revision: --H05---    Serial number: SKZ7Z0H5062248
   Coding: 0000071
   Shop #: WSC 13765 790 00000
   VCID: 1D313FFFC74415F69F5-5000
 
1 Fault Found:
28836 - No Communications with HVAC Control Module (J301) 
            U0164 - 000 -  - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 4
                    Mileage: 0 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.01.01
                    Time: 00:00:00
 
Readiness: 0000 0000
 
Address 08: Auto HVAC        Labels: Redir Fail!
   Part No: 5J0 907 044 A
   Component: CLIMAtronic SK25    0608  
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 285F1E2B9806C05EFC3-5072
 
No fault code found.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Prosím o radu (snad se tu tento konkrétní problém ještě neprobíral, ale nic takového jsem nenašel...):

 

F2, 2009, HTP 51 kw, Climatronik - na jaře proběhlo vyčištění a doplnění média+oleje, vše bylo OK. Posledních pár dnů ale klima nechladí (a pokud ano, tak asi jen minimálně) a z přístrojovky je slyšet takové hlasité hučení/syčení, jako když je hlučná lednička a přelévá se v trubkách chladící médium. Když zapnu ECON, zvuk okamžitě mizí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím 

 

Mám fabii 1,4 tdi a s ní podobný problém s climatronikem. Po nastartování chladí cca 30min. a přestane. Zastavím vypnu motor a znovu ho nastartuju. Okamžitě začne chladit a problém se opakuje. Na Vag testu nedetekována žádná vada. Medium je plné, tlakový ventil OK. Neví někdo co s tím?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem se konečně dohrabal k návštěvě mechanika, ten prověřil klimatizaci UV látkou a zjistil, že je děravá jedna hliníková trubka :-(. V příloze zasílám její fotografii, zmíněnou trubku jsem červenými tečkami zvýraznil a místo, kde dochází k úniku je označeno šipkou. Prosím o radu - nechat trubku "zavařit", tj. opravit nebo koupit novou? A pokud koupit novou - dokážete, prosím, identifikovat číslo dílu pro zjištění ceny? Mechanik říkal, že dokáže zajistit opravu (zavaření) za 1000 Kč. A otázka do pléna - je to běžné, že hliníkové trubky klimatizace časem děravějí? Mně to přijde po 6ti letech provozu auta docela brzy... Na závěr dodám, že se jedná o F2 před FL, 2009, 1,2 HTP, 51 kW.

post-92490-0-90534800-1439959573_thumb.j

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...

Zdravím Vás, dnes se mi stala taková zajímavost,  a to, že po otočení klíčku i následném nastartování nešla klimatizace. Displej byl černý, jakoby úplně vyplý. Druhý poznatek je, že na MaxiDotu se ukazovala venkovní teplota 9°C a na rádiu Swing 6,5°C. Po zastavení, vypnutí motoru a vytažení klíčku rádio stále hrálo, běžně se po vytažení klíčku vypne. Vystoupil jsem, zamkl auto, znovu jej odemkl a po otočení klíčku se klima opět normálně spustila. Setkal jste se již někdo s tímto jevem? Případně co by mohla být příčina? Díky za každou reakci

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...