Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo (editace)

Pán mi řekl, že na přebírání vozu šel vždy s právníkem. Měl Superba3 z roku 2015 a jeho Amundsen při navigování nemluvil, občas nereagoval na displej, měl problém s párováním telefonu. Došlo k jedné výměně jednotky MIB a stav se nezměnil......novější software nahrát nelze a novější typ jednotky firma Škoda rovněž odmítla nainstalovat s tvrzením, že to není možné.....tj. finální řešení = vrácení vozu do CB Auto.

 

Cca. před týdnem musela jedna Octavie3 vyrobená v září 2016 až do MB jen kvůli aktivaci tempomatu. Server odmítal aktivaci provést a soudruzi z MB si nechali odvést auto na analýzu. Ještě, že je v záruce....po záruce takovéto auto asi "umře" bez tempomatu. Kolik takových vozů asi po světe běhá na kterých nelze provést ani tak základní úkon....

Editováno: , autor: ferda25
Vloženo

Tak to by měli spíš odpovědět kompetentní osoby v MB. 

 

Zřejmě jazyková bariéra....lokální Windows a ODIS je pouze v češtině a pánové z Německa, kteří tohle zřejmě mají jako jediní možnost řešit bohužel česky neumí. Opět ukázka kde leží hlavní data.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...