Czeczo Vloženo 31. Březen 2017 Sdílet Vloženo 31. Březen 2017 před 46 minutami, sk0d@ napsal: http://lmgtfy.com/?q=rychlostní+index+vyšší+než už jsem si to mezitím našel sám, sorry za zbytečný příspěvek na fóru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 1. Duben 2017 Sdílet Vloženo 1. Duben 2017 (editace) na pneumatikách mám najeto pár kilometrů, možná 2stovky.....v teple a na suchu. Věřím, že sedí pěkně, ale pro mě hlavně plus, že po přezutí ze zimních Michelinů Alpin 4, mam stejně tichou gumu i na léto.....to ty Dunlopy nebyly a vždy jsem se těšil, až přezuju na zimu ....za mě zatím spokojenost. Editováno: 1. Duben 2017, autor: dell 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 3. Duben 2017 Sdílet Vloženo 3. Duben 2017 to rád slyším, že jsou tiché, protože mám taky hlučné letní gumy (Pirelli P7 Cinturato) oproti zimním (GoodYear Ultragrip 9) a dost mě to štvalo teď po přehození kol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 Ahoj Dell, díky za info! Tak ať slouží a drží ke Tvé největší spokojenosti! ☺ Také do nich půjdu. Mám ještě jednu hospodskou otázku, na kolik mm sjíždíte letní gumy? Mám 3.5mm což už asi není moc na tak těžké auto. Na fabce jsem měnil při 2mm ale fabka je o polovinu lehčí. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 ja měnil kolem 3mm, bo na zadní nápravě to trošku udělalo pilu..... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
prassat Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 @xtrack Pokud jsou pneu rovnoměrně sjeté, nemají žádné boule, praskliny, nehází a nehučí, tak bych je ještě tohle léto být tebou dojel. Výrobce pneu většinou dává do drážek ty kontrolní "špalíky", ke kterým to sjedeš a až jsou zároveň tak jsou gumy na výměnu. Zákonná hranice je 1,6 mm, ale zdravý rozum napoví, že pod 2 mm už to na vodě bude o hubu. Sám budu takto dojíždět letos Contíky, které mají 3,5 mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 (editace) O hubu to není, stačí tomu přizpůsobit jízdu. Vím že dojíždím gumy pod 2mm tak ku*va nevalím na plnej ceres. Pokud někdo nepoužívá mozek při řízení vozu, tak mu při dešti ani vzorek 30mm nepomůže. Normálně dojíždím gumy zhruba na 1.4mm. Planetu máme zatím jen jednu. Osobně odsuzuji nařízení zímních gum do 4mm, když si uvědomíte, kolik lidí vyhodí gumy s 50 % vzorku... to si pak můžeme nějaké větrné elektrárny strčit do zadku. Pokud si někdo nabije držku na gumách s 1.5mm při dešti, tak by si jí pravděpodobně nabil i se 2mm... Osobně už při dešti výrazně snižuji rychlost jízdy když mám letní gumy pod 50 % životnosti a mnohem víc dávám pozor na hromadění vody na vozovce. Jasný většina lidí to asi nedělá, ale zároveň nevěřím tomu že retarda za volantem vyhláška o mm zachrání. Ostatně takového člověka není škoda. Editováno: 7. Duben 2017, autor: 15degren 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xtrack Vloženo 7. Duben 2017 Sdílet Vloženo 7. Duben 2017 (editace) Pánové, díky za Vaše poznatky. Udělám to podobně jak píše Prassat, 2.mm se mě zdají rozumný kompromis. Díky! Na Barumkách bráchovy octy jsem si dnes všiml značky s kapkou vody která je přeškrtlá a značka má 3mm. 15degren: Ono nemusíš "jet plný ceres" stačí 130 po dálnici kde je věstší louže PO dešti a průser je na světě.Otázka jak by se na vzorek 1.4mm dívala pojišťovna v případě onoho průseru... Třebas v HR mají minimum 1.mm na letních. Jinak s tebou plně souhlasím, že planetu máme jen jednu a proto aspoň ještě měsíc "dojedu" zimní pneušky které mají nyní 3.8mm a topím tepelným čerpadlem a TUV ohřívám soláry, narozdíl od volů kteří pálí kde co a netřídí odpad, ale to už jsme jinde Taky díky za názor! Editováno: 7. Duben 2017, autor: xtrack Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 8. Duben 2017 Sdílet Vloženo 8. Duben 2017 Už když mám pod 2mm a stabilně prší, tak po dálnici nejedu 130 a to jsem typ řidiče co když jede v noci po suché prázdné dálnici, tak nemám problém to hnát 180... to je přesně ten problém co popisuji... Když mažeš 130 za deště s gumou na 1.4 mm tak si nějaké vodní hladiny všimneš až v momentě kdy ti to hučí do podběhu a nejspíš stačí vůz do smyku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 17. Duben 2017 Sdílet Vloženo 17. Duben 2017 měl jsem na autě Bridgestone Turanza ER300 225/45/17 kupované v roce 13 na origo alu kolech škoda výroba pneu byla 44/12 , najeto na nich cca 30 tis km ted mají lehce pod 4mm a pěkně hučí tak jdou z auta a objednané barumky , za mě bridgestony průměrná pneu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zdens123 Vloženo 24. Duben 2017 Sdílet Vloženo 24. Duben 2017 Ako prva sada boli na aute Pirelli p7 run flat. Tuto sezonu som kupil Hankook Ventus prime 3 225/45 r17. Zatial som s nimi najazdil iba od pneuservisu domu, ale s porovnani s Pirelli som ich este "nepretocil". Tam kde ESP naskakovalo na semafore s Pirelli, Hankooky vystartovali bez preklzu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.a.x.i.m.u.s Vloženo 12. Květen 2017 Sdílet Vloženo 12. Květen 2017 Koupil jsem je na autě a jako dá se s nimi jezdit i pila. http://youtu.be/8i-hAlQbkP4 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 mě značka MEMBAT evokoju sloveso nebrat myslím, že pneumatiky nejsou věc, na které se vyplatí šetřit..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Voice Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 Tys je jezdil že už děláš závěry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 (editace) kdybych je jezdil Ty "závěre", tak se podělím o realné zkušenosti...vybíral jsem pneu na supa, tak myslím, že mám trošku přehled... Editováno: 14. Květen 2017, autor: dell Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stanislav Fáč Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 už je to pase nakonec sem koupil Goodyear Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
N@pster Vloženo 13. Květen 2017 Sdílet Vloženo 13. Květen 2017 A udelal si dobre.Najizdim rocne 50-70tkm. Na tyhle polsky číně jsem teda nejezdil. Ale mam spotrebu 1sadu rocne. V pripade lingjing,fortuna apod 2 sady rocne. Na mokru je tato stlacena tma na zabiti. Rad bych videl toho,co na tom jezdi "pilu" jako na dalnici a rovinkach nemusi byt problem s nima jet i 240kmh to nerikam. Ale pneu je jediny,co ti dava kontakt s vozovkou,takze proc na jedenon z nejdulezitejsich prvku bezpecnosti setrit?! Tohle mi hlava nikdy nebrala a nebere. Auto za minimalne 250 000kc a budes resit jestli das za pneu 4000kc a nebo za kvalitni 8000kc cca?! Navic to neni vec na rok nekomu funglovky vydrzi i 4sezony. Tzn 3roky provozu 24mesicu PC 8000kc:24=300kc mesicne za pneu,co funguje.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
m.a.x.i.m.u.s Vloženo 15. Květen 2017 Sdílet Vloženo 15. Květen 2017 Já je koupil už s autem a jak píšu, překvapilo mě jak dobře drží i v zatáčkách na okreskách. Nevím jak na mokru, ale na mokru jsem měl se zadohrabem už jednu nepěknou nehodu a nemám náladu nějak "závodit". Myslím si, že jezdím hodně na hraně a s předchozím ST220 jsem si mohl dovolit opravdu hodně a teď s 3,6 se toho nebojím taky. Mám tedy reálné zkušenosti a ne jenom prázdné řeči jako někteří tady... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Czeczo Vloženo 17. Květen 2017 Sdílet Vloženo 17. Květen 2017 (editace) tak jsem konečně pořídil Continental Premium Contact 6, jak jsem v předchozích příspěvcích plánoval a zatím spokojenost a musím uznat, jak někdo předtím psal, že jsou ty gumy fakt tiché Editováno: 17. Květen 2017, autor: Czeczo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dell Vloženo 22. Květen 2017 Sdílet Vloženo 22. Květen 2017 ano, jsem rád, že se nezdaj jenom mě tichounké..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mrtnsvc Vloženo 24. Květen 2017 Sdílet Vloženo 24. Květen 2017 Ahoj, chtěl jsem se zeptat, jestli dodržujte tlak pneu předepsaný výrobcem, tedy F 2.1/R 2.3 Barů pro letní 225/40 R18? Mně to přijde vizuálně trochu podhuštěné. Odesláno z mého SM-G925F pomocí Tapatalk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martingeff Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 Ahoj, já to mám nahuštěné na 2.4/2.6 a pohoda. Teď budu dávat nové pneu 225/40 R18 a přemýšlím nad Uniroyal Rain sport 3 nebo Nokian Zline. Co myslíte? Nemáte někdo tyto pneu vyzkoušené na autě? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 4. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 4. Červenec 2017 (editace) Uniroyal RainSport 3 225/40 R18 92Y 72dB je dost... sucho: **** voda/sneh: ***** hlučnosť: **** valivý odpor: **** životnosť: ***** Novinka z produkce koncernu Continental se vyznačuje výbornými jízdními vlastnostmi za deště a na mokrém povrchu. Běhounová směs je vyrobena s ohledem na vysokou přilnavost za ztížených podmínek a přitom si zachovává dobré vlastnosti i na suché vozovce a zároveň se nesnižuje kilometrový proběh a nezhoršují akustické vlastnosti. Nokian Zline 225/40 R18 92Y sucho: ***** voda/sneh: ***** hlučnosť: **** valivý odpor: **** životnosť: *** Sportovní pneumatika zLine od firmy Nokian je profesionální pneumatikou z hlediska náročnosti na podmínky řízení, díky nové generaci směsi běhounu, vrstvené struktuře vyrobené nanotechnologií a dezénu běhounu vyvinutého pro rychlou jízdu. Okamžitě reaguje na zatáčení, a tím splňuje základní požadavek na bezpečný provoz v extrémních mezích. To uz radsej v porovnatelnej cene: Pirelli P-ZERO XL sucho: ***** voda/sneh: ***** hlučnosť: ***** valivý odpor: ***** životnosť: ***** Nová pneumatika P-Zero je výrobkem s nejlepšími výkony na současném trhu a zároveň nejspolehlivější z hlediska přenosu extrémních výkonů moderních supersportovních vozů. Vděčí za to nové směsi podkladové vrstvy, která vylepšuje ovladatelnost a snižuje valivý odpor, inovativním polymerům s vyspělými mechanickými vlastnostmi pro optimalizaci výkonu na mokru a suchu i inovativnímu dezénu s hlubšími podélnými drážkami, které dokáží odvádět větší množství vody Editováno: 4. Červenec 2017, autor: r_e_n_e 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mhhory Vloženo 23. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2017 jak ty Pireli, koupil jsi je nakonec, taky o nich přemýšlím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
r_e_n_e Vloženo 23. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2017 (editace) Ja som kupil Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 225/40 R18 92Y XL s ochrannou lištou (MFS) 90 eur jeden kus... Zatiaľ sú v garáži a čakajú na obutie. Editováno: 23. Prosinec 2017, autor: r_e_n_e Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.