Duben 30, 20178 r Kolik asi chyb má takové auto??? Kolik bezpečnostních děr??? Kdo by připojil na net nezabezpečený počítač?? A o auto se nebojíte???
Duben 30, 20178 r Autor problém se vzdáleným přístupem zákaznická podpora vyřešila nakonec na straně backendu (tj. bez fyzického zásahu na mém Kodiaqu) cca 10 dní po nahlášení a teď vše funguje dobře. Taky si myslím, že velká část vlastníků vzdálený přístup používat nebude (dodnes je mnoho lidí, kteří si neumí ani spárovat telefon), ale za mne vzdálený přístup považuji za hodně užitečný. Zatím jsem využil: - několikrát jsem spěchal na schůzku a byl jsem pak klidnější, když jsem si v mobilní aplikaci ověřil, že jsem ve spěchu nezapomněl zamknout - přenášení cílů navigace online. Samozřejmě se to dá zadat v autě, funguje obstojně i hlasové zadávání navigace, ale já jasně preferuji, že si zadám cíl na PC. Dá se velmi pohodlně upravit cíl na PC na mapě. - za zajímavé považuji i porovnávání spotřeby pro různé moje trasy, což přehledně vidím v kalendáři jízdních dat
Květen 10, 20178 r Zdravim, pouzivane cca mesic, vse funkcni. Samsung S7, Stav vozu v pohode, aktualizovan, pouze 1x problém - parkovani vozu spravna pozice, ale pozice telefonu asi o 5km jinde, restart aplikace oboji ok. Zamceni vozu aktualizace tak do 2min... blikani, blikani/troubeni funkcni. J.
Květen 10, 20178 r Funguje tato služba i na Boleru? Nikde nemůžu najír v rádiu, kam zadat ten pin. V menu - nastavení nic jako connect nemám, tak nevím. díky
Květen 11, 20178 r tak neviem. ja som to tam mal, len nie som si istý kde presne a ako presne sa to volalo. mám slovenskú výbavu Ambition. inak, predajca to tiež nevedel násť, pretože bol zvyknutý na autá s výbavou Style, kde je to v hlavnom menu, nakoniec som si to tam našiel sám.
Květen 24, 20178 r V autě Kodiaq je zabudovaná SIM na Škoda Connect nebo není ? Všude na netu se píše že Kodiaq je online připojen. a po mě to chce SIM kartu.
Květen 31, 20178 r On 30. 4. 2017 at 6:32 PM, tomas005 said: ...problém se vzdáleným přístupem zákaznická podpora vyřešila nakonec na straně backendu (tj. bez fyzického zásahu na mém Kodiaqu) cca 10 dní po nahlášení a teď vše funguje dobře.... Ahoj, akým spôsobom si problém nahlásil na zákaznícku podporu? Údaje sa mi v app a na webapp prestali akualizovať pred viac než týždňom, a vo widgete pre posledú parkovaciu pozíciu mám teraz chybový text REST.CONNECTION-03ede9b8-bb5d-4d44-a442-fb2366c8d719.
Květen 31, 20178 r V 25. 5. 2017 na 0:08, jindrous napsal: V autě Kodiaq je zabudovaná SIM na Škoda Connect nebo není ? Všude na netu se píše že Kodiaq je online připojen. a po mě to chce SIM kartu. Auto ma zabudovanou kartu, poskytovatel Vodafone, zadne pripojovani telefonu pro Skoda Connect, odeslani cile do navigace atd není vůbec potřeba. Pro vytvoreni WiFi v aute bud pouzijes CarStick do USB a do nej vlozis svou SIM, jakou chces, pripadne, pokud mas slot pro SIM primo v aute, vlozis SIM s datovyma sluzbama tam. Ale pro SkodaConnect - nepotrebujes zadne sdileni netu na telefonu. Ja autu nic nesdilim, vse potrebne mi funguje s pevne zabudovanou SIM z fabriky. Ale to je zkušenost s moji výbavou... J. Upraveno Květen 31, 20178 r od jakoubek_ edit
Květen 31, 20178 r Svá data (sdílet z telefonu nebo SIM karta u pro Columbuse) poskytuješ pouze pro Infotaiment online, jako třeba nahrávání cílů do navigace atd.
Květen 31, 20178 r Autor před 2 hodinami, _sobi_ napsal: Ahoj, akým spôsobom si problém nahlásil na zákaznícku podporu? Údaje sa mi v app a na webapp prestali akualizovať pred viac než týždňom, a vo widgete pre posledú parkovaciu pozíciu mám teraz chybový text REST.CONNECTION-03ede9b8-bb5d-4d44-a442-fb2366c8d719. volal jsem na zákaznickou podporu Škoda Connect: 800 160 606 nebo email support@skoda-info.cz
Květen 31, 20178 r před 7 hodinami, Habi001 napsal: Svá data (sdílet z telefonu nebo SIM karta u pro Columbuse) poskytuješ pouze pro Infotaiment online, jako třeba nahrávání cílů do navigace atd. Nahravani cilu do navigace mi funguje přes napevno zabudovanou SIM.
Květen 31, 20178 r Já bych byl hlavně opatrnej s termínem "zabudovaná SIM". Žádná zabudovaná simka v autě není. Komunikaci zajišťuje OCU2 jednotka, která se do jisté míry chová jako simka, ale rozhodně simkou není. A přes OCU2 jednotku rozhodně žádný cíle nikam nenahraješ, funguje to přesně naopak. Informace z auta pošleš do appky nebo na servis. Nahrávání cílů do auta je záležitost Infotainmentu online, jak píše @Habi001
Červen 1, 20178 r fyzicka SIM v aute není, proto rikam "zabudovana sim" ale nikdy jsem ji nevidel, ani nehledal a ani hledat nebudu Ja jen vim, ze telefony mají zakazano sdilet sva data s autem a ze do auta cile z aplikace dorazily, ale zkousel jsem to jen 2x, jen jako zajimavost, neprijde mi to jako něco, co bych potreboval k zivotu. Mozne je, ze se tam cile dostaly přes domaci WiFi, kterou auto ma dostupnou na zahrade a kterou doma vidi. Takze se omlouvam za dezinformaci. J.
Červen 2, 20178 r V aplikaci Škoda connect je již možné zapnout nezávislé topení bude to možné u aut vyrobených před 22KT??
Červen 2, 20178 r Někteří v tom mají zmatek, tak ještě ještě jednou Služba Infotainment Online - je potřeba poskytnout vozu data (datová sim pro Columbuse, hotspot z mobilního telefonu) - informace o dopravě, zprávy, předpověď počasí, Google Earth (Columbus), aktualizace map online, import trasy http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/infotainment-online/ Služba Care Connect - službu aktivuje prodejce (standardem u Superb a Kodiaq, za příplatek pro Fabia, Rapid, Octavia) - není potřeba poskytovat svá data - proaktivní servis, vzdálený přístup k vozu http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/care-connect/ Služba Tísňové volání - službu aktivuje prodejce (standardem u Superb a Kodiaq, za příplatek pro Fabia, Rapid, Octavia) - není potřeba žádná SIM karta http://www.skoda-auto.cz/chci-vuz-skoda/skoda-connect/tisnove-volani/
Červen 2, 20178 r tak jsem se dozvěděl že nezávislé topení nepůjde ovladat aplikací u aut vyrobenych do 22KT.....tuto politiku nechapu....
Červen 2, 20178 r Autor na nemožnost ovládání nezávislého topení ze Škoda Connect u aut nakoupených před 22kt mne u prodejce upozorňovali už v lednu. Ani dodatečně to nepůjde bohužel upravit.
Červen 13, 20178 r V 2. 6. 2017 na 14:19, tomas005 napsal: na nemožnost ovládání nezávislého topení ze Škoda Connect u aut nakoupených před 22kt mne u prodejce upozorňovali už v lednu. Ani dodatečně to nepůjde bohužel upravit. Nooo, tak to bude pro Ales_BX tvrdaaa raaana
Červen 13, 20178 r před 38 minutami, Habi001 napsal: infolinka má bohužel špatné informace Infolinka dostala správné informace, nicméně evidentně s nimi špatně nakládá... A není to poprvé, bohužel. EDIT: A oficiálně to dodatečně nepůjde aktivovat. Jestli to půjde neoficiálně je otázka jiná Upraveno Červen 13, 20178 r od Kane13
Červen 13, 20178 r Citovat Infolinka dostala správné informace, nicméně evidentně s nimi špatně nakládá... A není to poprvé, bohužel. Jooo, to muzu potvrdit, ze sami nekdy nevedi kde je pravda, jeden clovicek mi tvrdil to, druhy zas opak, pak se vtom vyznej
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.