Seehirt Vloženo 22. Červen 2017 Sdílet Vloženo 22. Červen 2017 Další podrobnosti o tomto novém benzínovém motoru lze nalézt v článku: "Der neue 1,5-l-Vierzylinder-TSI-Motor von Volkswagen" _ Motortechnische Zeitschrift (MTZ) č. 02/2017 Der neue 1,5-l-Vierzylinder-TSI-Motor von Volkswagen.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 25. Červen 2017 Sdílet Vloženo 25. Červen 2017 ACT, neni nic noveho, bezne je u motorizace 1,4 TSI treba u Superbu III. Nebo i Kodiaq 1.4 TSI v urcite motorove dispozici toto ma Ze auto jede na dva valce bezny uzivatel nepozna. Pozna to, leda kdyz si precte na displey maxidotu, ze auto jede na ,,2-valcovy rezim" 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mojtor Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Pochopil som ze motor s Millerovim cyklom ma vacsi zdvych, iny kompresny pomer a aj ine casovanie ventilov ako motor s Ottovim cyklom. Takze pri rovnakom objeme musia mat rozny priemer piestov. Tak potom 130 PS a 150 PS su dost odlisne motori. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seehirt Vloženo 26. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 (editace) V 25. 6. 2017 na 16:56, Lukason napsal: ACT, neni nic noveho, bezne je u motorizace 1,4 TSI treba u Superbu III. Nebo i Kodiaq 1.4 TSI v urcite motorove dispozici toto ma Ze auto jede na dva valce bezny uzivatel nepozna. Pozna to, leda kdyz si precte na displey maxidotu, ze auto jede na ,,2-valcovy rezim" Pardon, špatně jsem se vyjádřil. Samozřejmě, že ACT neboli COD, Millerův cyklus a VGT není nic nového. To vím taky. Co je ale nové, to je konkrétně motor vw EA211 evo a tom by zde měla být řeč a ne poučovat o tom co je všem jasné. Pokud vím, zatím se začala vyrábět a začíná montovat verze 1,5 110kW do Golfu, A3, taky příjde do Seatu Arona a právě i do Karoqa a proto mě zajímají její technické parametry nebo aspoň odkazy na prameny. Což je, dle mého názoru, hlavním účelem tohoto tématu. Editováno: 28. Červen 2017, autor: Seehirt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 To je zase debata, jeden, co przní svoji rodnou řeč, druhý, co je tady pár dní a hned se uráží, přitom sám píše jen obecně známé věci... Počkej si, až výrobce (možná někdy) vydá učební pomůcku. SM - 1.5 TSI.pdf Motorový olej by měl být 0W-20: 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seehirt Vloženo 26. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 před 15 hodinami, mojtor napsal: Pochopil som ze motor s Millerovim cyklom ma vacsi zdvych, iny kompresny pomer a aj ine casovanie ventilov ako motor s Ottovim cyklom. Takze pri rovnakom objeme musia mat rozny priemer piestov. Tak potom 130 PS a 150 PS su dost odlisne motori. To jsi tedy pochopil částečně špatně. Vrtání a zdvih se oproti shodnému motoru s Ottovým cyklem nemění. Jiné je pouze časování ventilů, protože sací ventil zůstává déle otevřený, čili se prodlužuje doba komprese..........atd. viz Google.........a dosáhne se vyššího kompresního poměru a všehomožného dalšího (prý výkonu, úspory paliva, snížení emisí ...atd). V tomto tématu ale nejde o princip Millerova cyklu ale o motor 1,5 TSI 110kW (vw EA211 evo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Popu Vloženo 26. Červen 2017 Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 Motorovy olej 0W-20 ano a je nepripustne michani s jinymi oleji. U klasickych strasich aut, bylo jeste pripustne, samozrejme se stejnymi specifikacemi vyrobce, michani treba 5W-40 s 5W-30. U dalsich treba 10W. Ale zde je to nepripustne, mohlo by dojit k vyraznemu ovlivneni zivotnosti motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Seehirt Vloženo 26. Červen 2017 Autor Sdílet Vloženo 26. Červen 2017 (editace) Motorové oleje 0W – 20 s extrémě nízkou viskozitou jsou vhodné do mrazivých teplot, přibližně od -35 °C do 20 °C a hodí se tak nejvíce do zimních dnů. Předepisovat tento olej do běžného provozu považuji za šílené. Je to, bohužel, další z triků, jak snížit měrnou spotřebu paliva při úředním měření. Jsem zvědav, co na to budou říkat důvěřivci až zůstanou viset v létě na dálnici se zadřeným motorem. Editováno: 27. Červen 2017, autor: Pawouk Odstraněna citace. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 (editace) tento olej ma i Kodiaq 2.0Tsi a nikdo to zatím neřeší což se divím... Editováno: 27. Červen 2017, autor: Kamca1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 Možná to ještě nikdo z majitelů nezjistil. Nicméně toto téma je o jiném motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 obsah jiný to ano ,ale technický hodně podobné a olejem naprosto shodné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 (editace) Ani bych neřekl, je to jiná konstrukční řada a ani ten olej nebude vždy tak úplně stejný, viz manuál - pro interval výměny 15 000 km je předepsaná norma VW 502 00. Najdeš v ní i 0W20? A to by myslím ke Kodiaqu stačilo. PS: Doplněna tabulka motorových olejů pro Kodiaq. Editováno: 27. Červen 2017, autor: Pawouk Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kamca1 Vloženo 27. Červen 2017 Sdílet Vloženo 27. Červen 2017 (editace) Můj Kodiaq ma normu 50800 pro 0W20...tečka respektuji... Editováno: 27. Červen 2017, autor: Kamca1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BrainLess72 Vloženo 2. Srpen 2017 Sdílet Vloženo 2. Srpen 2017 V 6/27/2017 na 20:37, Pawouk napsal: Ani bych neřekl, je to jiná konstrukční řada a ani ten olej nebude vždy tak úplně stejný, viz manuál - pro interval výměny 15 000 km je předepsaná norma VW 502 00. Najdeš v ní i 0W20? A to by myslím ke Kodiaqu stačilo. PS: Doplněna tabulka motorových olejů pro Kodiaq. Mě je docela jedno jakej se tam ma lít olej, pokud ho to nebude žrát např. jako 1.8 benzín u Supa II. Je fajn že výrobce se ochrání tim že napíše do manuálu že to může vzít až Xlitrů oleje na 1000km nebo jak je to tam uvedeno, výsledkem bylo přechod z plné syntetiky na normální olej a snížení serviního intervalu. Docelá drahá sranda používat plnou syntetiku za cca 600kč litr jako palivo ;-). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DIAGNOSTIK Vloženo 20. Září 2017 Sdílet Vloženo 20. Září 2017 Moc dobrá bude práce nastavení rozvodů a následná korekce nastavovačů vaček přes přípravky. Máme se na co těšit !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 20. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 20. Prosinec 2017 1,5 TSI u mě v naprosto nezávislém testu. https://www.facebook.com/motorpower.cz/ 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peppo Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Má tento motor na Karoqu filter pevných častíc?? V manuále sa uvádza iba pri motore vznetovom, k čomu je vyvedená aj signálka kedy sa filter vypaľuje. Ja mám najazdené zatiaľ iba cca 700km a uvedené som na benzíne nespozoroval. Niekde sa však písalo že tento motor bude mať aj DFP filter (možno neskôr). Ako to vlastne je? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swordfish76 Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Tenhle motor v Karoqu nemá filtr pevných částic, zatím. Ale myslím, že do Octavie už ho montovat budou a Karoq ho zřejmě dostane taky, ale později. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Od predajcu mam info ze do karoqu ma prist koncom roka dpf. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peppo Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Tak to môžeme byť radi. DPF zas navýši len spotrebu a aj cenu vozidla nehovoriac o problémoch pri konci jeho životnosti. (napr. niektoré staršie diesle so značným nájazdom km po ich stočení) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 (editace) Já bych to za nevýhodu nepovažoval, oni až v německu zjistí že TSI motory produkuji NOxi taky, tak se strhne opět zelná histerie a bez DPF filtru nebudeš moc vjíždět do měst, to není spekulace, jen otázka času. Předpokládám tím, že lidi co si kupují auto za takové peníze s ním nejezdí jen v ČR... Editováno: 26. Červen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Partagas Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 (editace) Tak hoši. O tom dpf filtru. Hned jak bylo auto doma, zakleknul jsem pod auto a koukám jak filcka. Filtr pevných částic tam je. Karoqa 1,5 TSI mám od 9 června. Editováno: 26. Červen 2018, autor: Partagas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
15degren Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 (editace) a není to jen katalyzátor ? Ono to podle obrázku bude vypadat stejně, jen se zvětší pouzdro (bude delší) aby se tam vešla druhá vložka na pevné částice... Editováno: 26. Červen 2018, autor: 15degren Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
velkepeni Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Mozes to partagas odfotit co mam hladat? Mne prislo auto koncom maja 30.5 asi do ruk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cilda1 Vloženo 26. Červen 2018 Sdílet Vloženo 26. Červen 2018 Pánové pro upřesnění-Karoq 1,5 tsi(benzín) - OPF (Ottopartikelfilter) Diesel má - DPF (Dieselpartikelfilter) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.