Přejít na obsah

Manuál vs. automat


achiles4

Doporučené příspěvky

@tomik.cesko toto iste som si hovoril, ked som kupoval trojvalec 1.0TSi .. ale vsetko ma dve strany... prva generacia 1.2TSi nic moc a tusim v minulosti prve diesle s 2.0TDi. Takze nepustaju iba kvalitu a motory s vychytanymi muchami... a tak isto to je aj s prevodovkami moze nemusi... niekedy zalezi iba od posranej serie a uz sa to kazi... a niekedy len od stastia a vadneho kusu...

Editováno: , autor: ronskispeed
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne spíše pobavilo to, že "Hyundai prý garantuje nájezd 260tis" :D ...

Asi nejlepší bude, když si zajdeš auto někam vyzkoušet, ono každému vadí něco jiného. Samotné životnosti motoru bych se až tak nebál, ta bude podobná jako s manuálem, spíš dříve odejde nebo bude vyžadovat servis samotné DSG... Osobně jsme jel s DSG v 1.2 TSI, ale to asi nemá moc cenu hodnotit, protože 1.2 TSI si nechá "líbit" otáčky i pod 1500, když jsem jel s 1.0 TSI, tak pod 1500 už duněl, ale je to můj subjektivní pocit a tobě to třeba vadit nemusí. Popřípadě pak jezdit v "Sku" a tam už otáčky tolik nepadají.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 4 hodinami, Wittmann napsal:

Nicméně tohle mě opravdu rozesmálo

rád jsem tě pobavil, ale nevím, v jakém smyslu ta ironie je

 

před 5 hodinami, dodge napsal:

Ano když to budeme posuzovat na základě zkušeností s karburátorovými motory v dobách, kdy vrcholem elektroniky v autech byl regulátor napětí nebo autorádio, tak jsou z tohoto hlediska dnešní počítačem řízené motory podtáčeny.

beru to tak, že všichni píšete něco o podtáčení, ale když motoru to evidentně nevadí, tak co je na tom podtočenýho? (krom zvuku)

V dřívějších (karburátorových) dobách podtáčení znamenalo vyšší spotřebu a nižší životnost

 

před 9 hodinami, achiles4 napsal:

hyundai myslím garantuje na tom litrovom trojvalci nájazd 260000 km

i30 s 1,0gdi jsem měl na týden půjčenou, nenadchlo mě to, ale to by bylo mimo téma

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
V 14. 11. 2017 na 18:39, cosby napsal:

Byl jsem vždy zastánce DSG,měl jsem jich několik,jak v Passatech,Superbech,Octávkách,teď mám na popojíždění po okolí 1,2 TSi s 7 st.DSG v Yetim,jezdil jsem s Tiguanem a řekl jsem dost.Už nikdy DGS.To podtáčení kdy se motor třepe ve 1200 otáčkách už mě fakt nebaví.Uvažuji o novém Karoqu ale už teď vím,že to bude manuál.

Jezdil jsem teď v nové CX-5 a dvoulitrovou atmosférou a tam je automat naprosto super.

 

Míšo, tak sám napíšeš svatou pravdu o Mazdě a uvažuješ o Karoqu? To nechápu. Za mě škodovku ať už jakoukoliv a to jsem jich měl a bohužel ještě mám, ŽÁDNOU!!!

O problémech s touto značkou bych už mohl vydat knížku. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 roky později...

k 1.0TSI 81KW Fabia Combi s 7DSG pneu 215/45 R16

 

Motor si s nízkými otáčkami v pohodě poradí, jelikož je to 3 válec, není to slyšet, jako u jiných motorizaci. Ze zkušenosti ve městě úplně na pohodu, na dálnici bez problémů klidně pořád 160, naložený prázdný jede to pěkně, za mě ten motor svou kultivovanosti a tichem k tomu autu patří a bohaté dostačuje. Jezdíme s tím rádi. 

 

 

Editováno: , autor: LEdit
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...