tomik.cesko Vloženo 16. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 16. Listopad 2017 Umí někdo odhadnout reálný nájezd 1,0tsi s DSG i v tom "podtočeném" režimu? - co se týče mého názoru, když vydrží 200-300tis km bez mimořádného servisu tak není co řešit Já si totiž neumím představit, že by VW vypustil do prodeje něco, co za chvíli nepojede. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
achiles4 Vloženo 17. Listopad 2017 Autor Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 tomik.cesko Neviem ako škodovka a vw ale hyundai myslím garantuje na tom litrovom trojvalci nájazd 260000 km tak u vw tom snáď nebude horšie. A tiež si myslím že záleží aj od toho ako sa človek o to auto bude starať. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodge Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Ano když to budeme posuzovat na základě zkušeností s karburátorovými motory v dobách, kdy vrcholem elektroniky v autech byl regulátor napětí nebo autorádio, tak jsou z tohoto hlediska dnešní počítačem řízené motory podtáčeny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 8 hodinami, tomik.cesko napsal: Já si totiž neumím představit, že by VW vypustil do prodeje něco, co za chvíli nepojede. nemyslím si, že by to tomu motoru nějak extra škodilo, tsi funguje v trochu jiných otáčkách, než klasika. Nicméně tohle mě opravdu rozesmálo. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 (editace) @tomik.cesko toto iste som si hovoril, ked som kupoval trojvalec 1.0TSi .. ale vsetko ma dve strany... prva generacia 1.2TSi nic moc a tusim v minulosti prve diesle s 2.0TDi. Takze nepustaju iba kvalitu a motory s vychytanymi muchami... a tak isto to je aj s prevodovkami moze nemusi... niekedy zalezi iba od posranej serie a uz sa to kazi... a niekedy len od stastia a vadneho kusu... Editováno: 17. Listopad 2017, autor: ronskispeed Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 Mne spíše pobavilo to, že "Hyundai prý garantuje nájezd 260tis" ... Asi nejlepší bude, když si zajdeš auto někam vyzkoušet, ono každému vadí něco jiného. Samotné životnosti motoru bych se až tak nebál, ta bude podobná jako s manuálem, spíš dříve odejde nebo bude vyžadovat servis samotné DSG... Osobně jsme jel s DSG v 1.2 TSI, ale to asi nemá moc cenu hodnotit, protože 1.2 TSI si nechá "líbit" otáčky i pod 1500, když jsem jel s 1.0 TSI, tak pod 1500 už duněl, ale je to můj subjektivní pocit a tobě to třeba vadit nemusí. Popřípadě pak jezdit v "Sku" a tam už otáčky tolik nepadají. 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik.cesko Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 4 hodinami, Wittmann napsal: Nicméně tohle mě opravdu rozesmálo rád jsem tě pobavil, ale nevím, v jakém smyslu ta ironie je před 5 hodinami, dodge napsal: Ano když to budeme posuzovat na základě zkušeností s karburátorovými motory v dobách, kdy vrcholem elektroniky v autech byl regulátor napětí nebo autorádio, tak jsou z tohoto hlediska dnešní počítačem řízené motory podtáčeny. beru to tak, že všichni píšete něco o podtáčení, ale když motoru to evidentně nevadí, tak co je na tom podtočenýho? (krom zvuku) V dřívějších (karburátorových) dobách podtáčení znamenalo vyšší spotřebu a nižší životnost před 9 hodinami, achiles4 napsal: hyundai myslím garantuje na tom litrovom trojvalci nájazd 260000 km i30 s 1,0gdi jsem měl na týden půjčenou, nenadchlo mě to, ale to by bylo mimo téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 17. Listopad 2017 Sdílet Vloženo 17. Listopad 2017 před 4 hodinami, tomik.cesko napsal: rád jsem tě pobavil, ale nevím, v jakém smyslu ta ironie je VW (stejně jako jiné automobilky) má na svém kontě řadu motorů, které měly problémy po pár desítkách tisíc kilometrů. Ne vždy se zadaří Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cidling Vloženo 17. Prosinec 2017 Sdílet Vloženo 17. Prosinec 2017 V 14. 11. 2017 na 18:39, cosby napsal: Byl jsem vždy zastánce DSG,měl jsem jich několik,jak v Passatech,Superbech,Octávkách,teď mám na popojíždění po okolí 1,2 TSi s 7 st.DSG v Yetim,jezdil jsem s Tiguanem a řekl jsem dost.Už nikdy DGS.To podtáčení kdy se motor třepe ve 1200 otáčkách už mě fakt nebaví.Uvažuji o novém Karoqu ale už teď vím,že to bude manuál. Jezdil jsem teď v nové CX-5 a dvoulitrovou atmosférou a tam je automat naprosto super. Míšo, tak sám napíšeš svatou pravdu o Mazdě a uvažuješ o Karoqu? To nechápu. Za mě škodovku ať už jakoukoliv a to jsem jich měl a bohužel ještě mám, ŽÁDNOU!!! O problémech s touto značkou bych už mohl vydat knížku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
LEdit Vloženo 5. Duben 2020 Sdílet Vloženo 5. Duben 2020 (editace) k 1.0TSI 81KW Fabia Combi s 7DSG pneu 215/45 R16 Motor si s nízkými otáčkami v pohodě poradí, jelikož je to 3 válec, není to slyšet, jako u jiných motorizaci. Ze zkušenosti ve městě úplně na pohodu, na dálnici bez problémů klidně pořád 160, naložený prázdný jede to pěkně, za mě ten motor svou kultivovanosti a tichem k tomu autu patří a bohaté dostačuje. Jezdíme s tím rádi. Editováno: 5. Duben 2020, autor: LEdit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 12. Duben 2020 Sdílet Vloženo 12. Duben 2020 Lenze mam dojem, ze DSG ma dvojhmotovy zotrvacnik. Pri manuale pod 1700 - 1800 otackach uz citit, ze to nie je to prave orechove. A to sa bavim o rovinkach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Duben 2020 Sdílet Vloženo 12. Duben 2020 Ano, DQ200 má při 1.0 TSI i v 81kW verzi dvouhmotu. MQ200 má dvouhmotu jen v 85kW verzi která se do Fabie nedává(la). Jezdil jsem teď Kamiqem s 1.0 TSI a DSG a kolem 1500ot se stejně třepal... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.