Publikováno Listopad 20, 20177 r Prosím o radu a zkušenosti. Mám OII Facelift 1.6TDI aktuálně 130.000km. Auto už je po návštěvě 3 servisu i STK na válcích a vždy se stejným výsledkem -> přední náprava je v pořádku. Bohužel auto na kostkách dost nesnesitelně mlátí, řekl bych až kovový zvuk, kosti jsou vyměněné v březnu 2017, cca před 25.000km. V zatáčce, když uberu plyn, auto sebou jakoby škubne a zavrže. Také při prohupu na retardérech vrže, vzhledem k servisům mám tedy podezření na horní uložení tlumičů, to jako jediné není vidět, případně tlumiče samotné? Nechce se mi hned měnit tlumiče, začal bych uložením. někdo nějaké podobné zkušenosti, rady?
Listopad 21, 20177 r kolik jsi platil za výměnu kostí ? Většinou totiž vrže/mlátí spojovací tyč s lisovaným úchytem do nápravnice která vede mezi koly a kvůli výměně se musí sundat nápravnice, poměrně drahá oprava...
Listopad 21, 20177 r Autor Kosti jsem kupoval Lemforder, tak počítám, ze ten více jak 25tis km vydrží. Jezdím teda denně 200km po Praze. Ted nevím co myslíš spojovací tyč? Myslíš cely stabilizátor? Ten ma 2 uložení v silenbloku, ale koukám, ze to jde naštěstí sehnat od TEDGUM, tak nemusím koupit cely. Osobně bych věřil tomuhle uložení stabilizátoru, jen se nemohu dopatrat rozměru co mám na autě. Podle VIN mi každy tvrdí jiný rozměr.
Listopad 21, 20177 r No zadní jo přední je na to na tu tyč lisované, mění se to celé a právě když máš bouchání od přední nápravy výrazně do kabiny, spojené s vrzáním, dělo to právě celý stabilizátor nebo právě uložení motoru jak poznamenal wittmann...
Listopad 21, 20177 r Autor Podle mě to jde vyměnit, TEDGUM to prodává a je to přesně na 1Z3. C.14 v katalogu
Listopad 21, 20177 r Viděl jsi tu přední tyč někdy ? Podiv se na ní a pak mi řekni jak jsi to sundal, ty oka tam jsou lisována než je na ohýbaná a zmačknutá samotná tyč, prostě to nesundáš ani nenadáš. Upraveno Listopad 21, 20177 r od 15degren
Listopad 22, 20177 r Autor Stabilizátor bude muset z auta ven, jinak to nepůjde, stejně by musel ven, když bych dával jiný. Ty silenbloky tam musí jít narvat, když se prodávají, jinak by ta výroba neměla moc smysl. Uvidíme no, koupím a nechám udělat a dam vědět.
Leden 10, 20187 r Zdravim, vyřešila se zavada? Mám podobný priblem.. Nikdo na klepani nepřišel... Tři servisy a vsichni meni tycky stabilizatoru.. Po vymene byl 2000 km klid a zase mi to poklepava na nerovnostech.. Je to take 1.2 tsi...
Leden 10, 20187 r Jestli byl 2000 km klid, tak jsou to opět ty tyčky - s jejich kvalitou je obecně problém, šetřit na nich se nevyplatí
Leden 10, 20187 r To pochybuju... Už to sou třeti tyčky od různé značky.... A žadnou vuli nemaji... Vzadu má vuli zadni prava tyčka stabilizatoru... Ale nevim zda by se od zadku mohlo to klepani prenaset az tak dopredu.. Kdyz se chytne za prave predni kolo a hybe se s nim tak je citit na kole trochu vule... Coz ostatni kola nemaj.. Uz vubec nevim.. Ctyri mechanici a nikdo na nic furt neprisel... Upraveno Leden 10, 20187 r od lukino200
Leden 10, 20187 r Tak když nemají vůli, tak nechápu, proč je měníš. Nicméně jakékoliv neoriginální kosti jsou potenciálně problém. A pokud jejich výměna na chvíli zabrala, tak bych primárně hledal problém u nich. Jak jsem psal výše, klepání nemusí mít původ v přední nápravě, ale v uložení motoru
Leden 10, 20187 r Jeste musim napsat ze klepani me zlobi uz rok.. A he to vicemene po tom co servis delal nove rozvody... Takze motor byl vyklonenej.... Teoreticky by to mohl byt ulozeni prevodovky...
Leden 11, 20187 r Kdyby to bylo uložení převodovky, cítil by jsi i prodlevu a cuknutí když ubereš nebo přidáš plyn taky by jsi slyšel hučení od kola při průjezdu pravotočivou zatáčkou. Jestli ti to dělá bordel hlavně při přejezdech nervností ,více je to slyšet při vytočených kolech a servisáci to přisuzují tyčkám, tak se v zásadě trefily, jen musí vyměnit to co tyče spojuje: https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1k0411303bk-stabilizator-23-6x3-5-de-30095.html je vůle přímo na tyčy a přenáší se to přímo do karoserie, proto je to tak slyšet. Musí se kvůli tomu dát dolů celá nápravnice, když už to budou mít dole, nech vyměnit i lůžku převodovky a motoru na 90 % se zbavíš všech pazvuku ze přední nápravy... Nicméně už jsem to tu psal... Upraveno Leden 11, 20187 r od 15degren
Leden 23, 20187 r Vytočeni kol na to nemá vliv. Měl sem popraskané silentbloky a vůle v zadni tyčce stabilizatoru. To se vše měnilo a stále klepe.....přemyšlel sem přehodit levou tyčku za pravou zda klepáni zase neustoupí. Napadlo nás zda neni v háji uloženi stabilizátoru a jak je v háji tak zda tyčka nedostává na zadek a tim třeba po? 3000 km odejde a zase klepe..
Únor 1, 20187 r Tak hlásím že u nás to je asi tlumič. Nechal sem sundat tyčky stabilizatoru a udělala se testovací jizda... Stále to bouchalo... Pravej tlumič pěkně syči a oba přední sou mastné. Zadni pravej se už moc nevraci.. To se zjistilo při výměně dorazů a prachovek.. Takže jak přední tak zadní náprava dostane nové tlumiče.. Jen doufám že se tím to klepání vyřeši... Takésem si myslel že tlumiče vydržej vic.. Nyní najeto 115 000 km a auto mám od 80 000 km.... Ono na silnicich v ČR se asi nedá divit že jsou tlumiče ko... Upraveno Únor 1, 20187 r od lukino200
Září 5, 20187 r Škoda že téměř nikdo už nenapíše jak to dopadlo a většina příspěvků je pak často k ničemu, zajímal by mě výsledek jestli se ty tlumiče vyměnili :) Upraveno Září 5, 20187 r od Romix95
Září 8, 20187 r Ja mam tiez dlhodoby problem s buchanim, neviem ci to je to iste, mne to robi ked prudko pridam, brzdim alebo ked idem o prudkej zakruty pomaly. Auto je v servise 4x a uz konecne asi zistili cim to je, lava poloos ma volu, bude sa komplet menit. Mam 170 tis km.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.