ralff Vloženo 1. Září 2018 Sdílet Vloženo 1. Září 2018 Jó když má někdo pravdivou informaci za aroganci? Opravdu se sníží pouze znečištění plastů nad chladiči a horních plastových ploch pod kapotou. Na plastu prach a sůl vadí pouze esteticky. Horší je prach a sůl na chladičích a na kovových částech v motorovém prostoru. Do motoru se dostane touto úpravou 99% prachu, soli a dalších věcí přes ventilační otvory. Já Ti mínusové body dávat nebudu. A otázku snížení množství prachu, soli a dalších věcí v motorovém prostoru je pro mne uzavřená. Každý ať posoudí, zda nalepení těsnění pod kapotu je opravdu tak squellé na pronikání nečistot do motorvého prostoru, Já abych snížil pronikání soli a prachu ze zimních cest, tak používám v zimě kryt do nárazníku. Mám ověřené že při +10 st.C kryt nevadí ani radaru při sněžení a ani se motor nepřehřívá. A těsnění pod kapotu nebudu lepit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvetosm Vloženo 1. Září 2018 Sdílet Vloženo 1. Září 2018 Tak je jasne, ze instalací tesneni se nezabrani dostavani bordelu se do prostoru motoru. Ja to tam daval prave spis kvuli tomu, ze kdyz jsem otevrel kapotu tak celej horejsek byl desne spinavej. Ted je to Ok , otevru kapotu a motor zeshora cistyy.. takze me slo spis jen o to, abych po otevreni kapoty se hned nezdesil jak je to zadelany :-) To , ze jsou jina a horsi mista kudy jde bordel do motoru je taky jasne, ale to uz neni pak na prvni pohled tolik videt a to ma kazde auto...a rozhodne to nevyresi ani nejaky kryty do narazniku. Za me treba ty zimni kryty do narazniku jsou jeste horsi, nez kdyby tam nebyly :-) Kdyz nejsou tak ano, dostava se tam urcite vice bordelu a soli ale aspon tam proudi dost cesrtveho vzduchu .. Kdyz tam kryty jsou, tak je ten motorovy prostor dost uzavreny, ale sul a bordel se tam stejne dostanou ( v mensi mire ovsem) , ale taky tam neproudi tolik cerstveho vzduchu , takze je tam krasne teploucko porad a lepe to tam pak hnije :-))) aspon muj nazor :-) Takze myslim, ze vetsine tady slo jen o to aby clovek otevrel motor a nekoukal hned jak je horejsek a plasty zasvineny a na to je tesneni nejlepsi volbou asi. To, ze se do spodni casti dostava bordel tim nezabranis nicim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ronskispeed Vloženo 2. Září 2018 Sdílet Vloženo 2. Září 2018 A mozno nejde len o tu esteticku stranku, ze otvorim kapotu a vidim plasty ciste. Ale otvorim kapotu, idem pozriet olej, doliat olej, nemrzku a clovek sa aspon hned nezajebabre. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
epo Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Hm, jak je to s pripadnou horlavosti tech cinskych gum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Asi obdobně jako s hořlavostí gumy přímo z výroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kvetosm Vloženo 3. Září 2018 Sdílet Vloženo 3. Září 2018 Čteš mi myšlenky , asi tak no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MRoom Vloženo 4. Září 2018 Autor Sdílet Vloženo 4. Září 2018 (editace) Tak jak jsem slíbil, přidávám foto. Fotil jsem i místa o kterých mluvil ralff. Nakonec jsem dohledal, že jsem dával těsnění již před rokem (2. září 2017), takže stav odpovídá provozu včetně zimy, bez toho abych tam cokoli čistil a utíral. A myslím si, že nejde jenom o plasty, je tam spousta kovových dílů, od spon, přes šrouby atd. Já zase nebudu zakrývat náporníky v nárazníku, tohle má pro mne větší přínos a bezpochyby elegantnější. Editováno: 4. Září 2018, autor: MRoom 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ralff Vloženo 4. Září 2018 Sdílet Vloženo 4. Září 2018 Poruším své slovo a ještě se jednou vyjádřím k utěsnění motoru. Podívejte se na můj příspěvek zde https://forum.skodahome.cz/topic/130246-motor-ea-211-12-tsi-66-a-81-kw/?page=18. Toto je můj motor bez těsnění kapoty po provozu od 15.2. 2016 do 24,11.2016 (zima, léto a podzim) pouze se zimní clonou do nárazníku https://www.auto-doplnky.com/zimni-clona-skoda-fabia-iii-2014-do-narazniku-heko-04040-p38396. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 5. Září 2018 Sdílet Vloženo 5. Září 2018 Nechci se dohadovat, každý má jiné preference a každý si může dát na auto co chce, ikdyby to byli řasy nad světla (já bych si třeba clony nebo ofuky na auto nikdy nedal, ale když to vidí někdo jako přínosné, ať si je tam klidně má, ale nenutí mi je). Ale už na té tvé fotce jde vidět, že máš ty plasty nad maskou čisté Tu škvíru nad maskou určitě ty clony nekryjí, tedy buď máš v nepříznivém počasí najeto málo km, nebo jezdíš hodně město. Je to i o trasách, já jezdím často dálnice a v zimě jsem měl tady ten plast nad maskou uplně bílí od soli. Říkám, neber to jako narážku, to opravdu nemám v úmyslu, ale každý máme jiný jízdní styl a jezdíme jinde a proto máme i jiné preference. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 V 31. 8. 2018 na 12:07, Martab napsal: Pro porovnání FL: konec MR18 ostatní MR Ahoj, tak já mám kapotu nové provedení r.v. 2/2018. Nevíte kde se dá toto nacvakávající těsnění koupit, popřípadě pod jakým číslem dílu? Díky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Zatím jsme ho v Online ETCE nenašel, ale v ŠA by měli být schopni to dohledat, kdyžtak vzít VIN z nějaké FIII FL co budou mít vystavenou a podle toho najít v ETCE a objednat (pokud narazíš na někoho aspoň trochu ochotného, neviděl bych v tom problém, v objednat by to už měli být schopní). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 11. Září 2018 Sdílet Vloženo 11. Září 2018 Díky moc. V pátek zajedu do ša AJ tak jsem zvědavý co řeknou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirec.K Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Super, takže tiež mám už tú "predprípravu" pod kapotou :) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Tak to jste ti šťastnější :D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 A která z nich je ta s sou předpřípravou? Nějak mi připadají všechny stejné.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wirer Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 najlepšie vidno na červenej kapote. po obvode sú dierky. otvor svoju a pozri sa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Tyto jsou s přípravou: kolem hrany kapoty jsou dírky pro uchycení (jde to dobře vidět na to červené, mezi těmi pryžovými kostkami). Stará kapota nemá ty díry u hrany, ale o něco níže (červeně zakroužkováno, nahoře u hrany mezi mezi pryžovými kostkami je jen souvislý plech): Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Díky za vysvětlení.... kouknu na to hned jak přijdu z roboty domů.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaII Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 Tak jsem to zkouknul... mam přesně tu červenou, takže dírky tam jsou... auto dle TP vyrobeno 27.12.2017.... Zkusí někdo zjistit číslo tech gum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 12. Září 2018 Sdílet Vloženo 12. Září 2018 V pátek dám vědět, jdu se zeptat do AŠ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Tak jsem se byl zeptat v AŠ. Těsnění nelze na před fc, z důvodu jiné masky. Mohlo by docházet k odírání nebo prý těsnění nemusí plnit svojí funkci. Tak nevim, jsem z toho jelen. číslo nevím, není v etce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Nějakej vlezdoprdelka co ti neřekne nic co nesmí povědět. Jen nechápu proč si furt vymýšlí takové pohádky, mají rovnou říct, že mají striktně zakázáno montovat dodatečně něco co si buď zákazník nenakonfiguroval a chce to zpětně domontovat nebo takto z nového modelu i přesto, že to pasuje na starý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martab Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 To že se něco může odírat, ještě neznamená, že se to odírat bude. Stran tvaru masky jsou obě zezhora stejné (jinak by museli použít i jinou kapotu, ta je u FL však stejná) Mimochodem zde jde pěkně vidět vliv těsnění (obě auta mají údajně najeto něco přes 3000km). Je to fotka z článku o GPF ze Světa motorů. A v ETCE samozřejmě nic neuvidí u tvého VIN, protože musí vzít VINko k autu které je po FL. Ale to by se muselo chtít, chápu že mají nějaké interní předpisy, ale dělat z lidí hlupáky (a nejen u toho těsnění...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petr AMF Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Zkusím poptat ještě někde jinde. Ale jak píšete, buď nechtějí, nebo nesmí. Pravda je, co si dnes člověk do auta nenakonfiguruje, to pak nemá, toť odpověď z jedné AŠ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanHos Vloženo 14. Září 2018 Sdílet Vloženo 14. Září 2018 Řeší se to tak, že si čísla dílů zjistíš jinde než u nich a v autosalonu pouze objednáš. Pokud se budou ptát na co to chceš, tak stačí slušně naznačit že jim potom je... Potom se s nima buďto hádat aby ti to za svý časohodiny namontovali nebo to udělat kdekoliv jinde v neautorizovaném servise, popřípadě sám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.